חיוב יתר בגולן
שלום,
חיפשתי קצת ולא מצאתי שאלה דומה. אולי תוכלו לעזור לי.
יש לי שני קווים בגולן, ולפני כמה חודשים המחיר שלהם קפץ, שזה אכן מה שחתמנו עליו (מצבע לתקופה מוגבלת), אבל זה קרה ללא שום פנייה אלינו. בגולן טוענים שאם נכנסים לאתר שלהם אפשר למצא חשבוניות ושם יש הודעה איפשהו, אבל החשבוניות האלו לא מגיעות אלי (כשאמרתי לנציגה שאני לא מקבלת חשבוניות היא העבירה אלי את האשמה וצעקה "אז למה לא ביקשת?!").
שמתי לב לקפיצה במחיר רק בחשבון כרטיס האשראי, ובינתיים הם הספיקו להחליק לכיסם כ500 שקלים גביית יתר. הם מסרבים להחזיר את הכסף.
האם הם באמת יכולים לטעון שהם פועלים בצורה חוקית כשהם לא עשו אף ניסיון לפנות אלי לפני סיום המבצע? אני מבינה שלפי החוק הם כן אמורים לפנות ללקוח לפני סיום הטבה\התחייבות.
שלום,
חיפשתי קצת ולא מצאתי שאלה דומה. אולי תוכלו לעזור לי.
יש לי שני קווים בגולן, ולפני כמה חודשים המחיר שלהם קפץ, שזה אכן מה שחתמנו עליו (מצבע לתקופה מוגבלת), אבל זה קרה ללא שום פנייה אלינו. בגולן טוענים שאם נכנסים לאתר שלהם אפשר למצא חשבוניות ושם יש הודעה איפשהו, אבל החשבוניות האלו לא מגיעות אלי (כשאמרתי לנציגה שאני לא מקבלת חשבוניות היא העבירה אלי את האשמה וצעקה "אז למה לא ביקשת?!").
שמתי לב לקפיצה במחיר רק בחשבון כרטיס האשראי, ובינתיים הם הספיקו להחליק לכיסם כ500 שקלים גביית יתר. הם מסרבים להחזיר את הכסף.
האם הם באמת יכולים לטעון שהם פועלים בצורה חוקית כשהם לא עשו אף ניסיון לפנות אלי לפני סיום המבצע? אני מבינה שלפי החוק הם כן אמורים לפנות ללקוח לפני סיום הטבה\התחייבות.