מישהו יודע מתי מכירת סוף עונה במשביר לצרכן?

trilliane

Well-known member
מנהל
ניופארם (אין צורך ליידע, זה שם פרטי!) מוכרים שתייה?


אני יודעת שיש מקררים כאלה בקופות בסופרפארם (לא זוכרת שראיתי בניופארם, אבל אולי; זה שטח מת מבחינתי) אבל המחירים בהם די סטנדרטיים למיטב זיכרוני, דומים לרשתות שיווק, לא לקיוסק. בכל מקרה זה נראה לי מסוג המקומות שלא נכנסים אליהם כדי לקנות בהם שתייה, ואם הם "שוחטים" פשוט לא קונים.
 
באילת היה מתחת לקלאב הוטל... המחירים היו גבוהים גן ביחס

למחירים במרכז, שהרי אילת צריכה להיות זולה יותר..

אני חושב שקניתי, כי הלכתי להתייבש.... יי לא התרגנתי למים..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אה, חנות בית מלון... נו באמת, מכאן אתה משליך על הרשת כולה?

 

trilliane

Well-known member
מנהל
למה "תמימים"? אני משווה מחירים ויודעת מתי המבצע משתלם לי

 

צביקה101

New member
גם אם את משווה מחירים את עדיין תמימה ואפילו תמימה גדולה

אין אצלנו במדינת היהודים מבצעים אמיתיים. ב - 99% מן המקרים זה בלוף. גם מחירי ה"מבצע" שנדמה לך שמצאת הם גבוהים פי 4 ו-5 מהמחירים במזרח הרחוק ופי 2 (כמעט) ממדינות מתוקנות במערב.
ביגוד שעולה דולרים בודדים במזרח (וגם לא שווה יותר מזה) עולה אצלנו עשרות ומאות שקלים. למה? כי אנחנו מוכנים לשלם!
שאלת את עצמך פעם למה רוב החנויות בקניונים הם בגדים ונעלים? למה רוב החנויות בעיר הם סמרטוטיות? בגלל שעל זה עושים את הרווח הכי גדול ובגלל שעל ביגוד והנעלה אין רגולציה כלל. קונים בשקל, מוכרים במאה ומרוויחים 10%

גם אם המשביר יעשה אחלה מבצע וימכור חולצות פולו ב - 30 שקל, עדיין הם ירוויחו המון כסף ואנחנו הפראיירים - שלמנו. אבל אין לנו ברירה. כאן אנחנו גרים וזה מה שאנחנו משלמים.
את מה שנראה לך כ"מבצע חד פעמי" במשביר לצרכן תוכלי לקנות יום יום באפריל, בתמנון או בחנות אחרת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם אם אתה לא מכיר אותי אתה מרשה לעצמך לבקר אותי...


יש אצלנו מבצעים אמיתיים, למשל על ביגוד ספורט איכותי (נירלון, אני מרוצה מהם מאוד, חבל שבמשביר הפסיקו למכור אותם) וזו חברה ישראלית, לא סינית. אני מזמינה מסין לא מעט, אבל לא ביגוד (לכל היותר אביזרים), כי המידות הסיניות קטנטנות ולא מתאימות לישראלים רבים (אלא אם הם אנשים קטנים ורזים). אני מזמינה גם מארה"ב לא מעט (ביגוד אח, למטרות שונות), וזה לא בהכרח זול יותר, ממש לא; בגדים איכותיים עולים לא פחות, אבל אני משיגה שם דברים שאני לא יכולה לקנות כאן. אם וכשאני יכולה לקנות כאן בגדים מצוינים במחיר טוב, למה לא?
&nbsp
יש דברים שאני לא אקנה בלי למדוד – חזיות, בגדי ים, נעליים (אלא אם אני יודעת מראש בדיוק מה הדגם שאני צריכה או בסוגי נעליים שבהם הדיוק פחות חשוב) כך שבאמת לא משנה בכמה מוכרים את זה בחו"ל, כי אלה לא מוצרים שאני אקנה בשלט רחוק. יש גם מוצרים גדולים וכבדים שפשוט לא שווה לייבא (כלי בית למשל).
&nbsp
אין שום דבר שנראה לי "מבצע חד פעמי" במשביר לצרכן, שוב, אני עוקבת אחרי המבצעים שלהם ויודעת היטב מה מבצע טוב ומה "סתם"; אני גם מודעת להיצע בחנויות אחרות, הסר דאגה מלבך. את מה שאני קונה במשביר לצרכן אני לא יכולה לקנות באפריל (זו רשת בשמים וקוסמטיקה, אני לא קונה מוצרים כאלה במשביר מלכתחילה) או בתמנון (שלא מוכרת ביגוד ספורט, נעליים, חזיות ועוד...). אני קונה הרבה ברשת "תמנון" והיא רשת מצוינת, אבל אין שום חפיפה בין מה שאני קונה בה לבין מה שאני קונה במשביר. אני גם מזמינה לא מעט בגדים ומוצרים אחרים מכל העולם, שוב, לא דברים שאני קונה במשביר. אלה צרכים שונים, מטרות שונות...
 
למעלה