מישהו יודע מתי מכירת סוף עונה במשביר לצרכן?

urilei

New member
תמיד, כל הזמן

הרשתות הגדולות, ובמיוחד אלו מהסוג של המשביר לצרכן מציגות באופן תמידי מחירים פיקטיביים מנופחים לצד הנחות מפליגות. במחלקות מסוימות נדיר למצוא פחות מ-50% הנחה (ישירות או בכל מיני ניסוחים עקיפים כמו 1+1 ושאר חרטוטים).
יש גם "סוף עונה" עם מחירים נמוכים עוד יותר, במיוחד במה שקשור לעונה, אבל בארץ אין ממש תרבות "סיילים" עם תאריכים ידועים ומוגדרים שיש בהם הנחות אמיתיות. הרשתות בעיקר בונות על זה שהן לא מספרות לנו מתי מבצע נגמר ובעיקר מתי הוא מתחיל ומה יהיה אחרי שהוא ייגמר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כן ולא; אכן יש מבצעים רציניים לפחות בכל חודש, אבל הטווח ידוע

זה בד"כ לכמה ימים, לפעמים רק סופ"ש או יום-יומיים. יש הגדרות מאוד מדויקות למבצעים השווים, ולצערי (מניסיון מר...) הם לא ממשיכים אותם אפילו יום אחרי מעבר לטווח שהוגדר. פעמים רבות אלה מבצעים רק לחברי מועדון.
&nbsp
בחלק מהמקרים אלה אכן מבצעים על מחירים יקרים, אבל במחלקות ספורט או הלבשה תחתונה זה דווקא יוצא משתלם כי אלה אותם מחירים גם בחנויות אחרות (בדקתי) ומבצעי 1+1 או הנחות גדולות כבר יצאו לי משתלמים מאוד לא פעם ולא פעמיים.
 

urilei

New member
ייתכן

אחרי המשביר אני לא עוקב מאוד מקרוב. אכן יש מקרים שיש הנחות די קבועות (וגבוהות) על מחירים קטלוגיים, וברשתות אחרות אותם מוצרים נמכרים במחירים הקטלוגיים שלהם בלי הנחות. לא נפוץ אבל בהחלט קיים. מותגים כמו דלתא למשל לעתים נמכרים במשביר או בסופר פארם בחצי מהמחיר שברשת דלתא (אבל לפעמים גם בדיוק להפך).
אבל במחלקות כמו בישום, קוסמטיקה, כלי בית (במיוחד סירים וכו') או תכשיטים - רוב ההנחות פיקטיביות רוב הזמן.
יש בהחלט גם מבצעים מיוחדים ומשתלמים יותר מהמבצעים הפיקטיביים הקיימים כמעט כל הזמן, אבל צריך לעקוב מאוד מקרוב כדי לדעת לזהות אותם (ואי אפשר לענות על השאלה הזו ברמת הרשת, בוודאי לא ברשת מרובת מחלקות כמו המשביר).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
על כלי בית דווקא יש הנחות אמיתיות, במיוחד במבצעי 1+1

אם תיכנס למחלקת כלי בית במשביר תגלה שהמחירים שם דומים לרשתות כלי בית אחרות. כבר קניתי שם בעבר סיר במחיר מצוין (מבצע חברי מועדון) וגם כלים מבמבוק במבצע 1+1 בעבר והיה ממש משתלם; רציתי לקנות עוד אבל לצערי הם כבר לא מחזיקים יותר את המותג שקניתי (חבל, הוא היה ממש מוצלח; לו ידעתי אז הייתי קונה יותר).
&nbsp
לצערי הם גם הפסיקו להחזיק את ביגוד הספורט של "נירלון" (מותג ישראלי) והמחירים בחנות (במשביר) היו זהים לאלה שבאתר החברה, רק שבאתר לא היו הנחות ובמשביר בכל פעם שהיה 1+1 פשוט חגגתי להם על המלאי וקניתי כל מה שרק יכולתי...

&nbsp
גם בנעליים הם ו"גלי" שתי הרשתות שמוכרות "האש פאפיז", ובמשביר מוכרים בדיוק באותם מחירים (כל הזמן פוזלים אחד לשני... אחת המוכרות בגלי אפילו אמרה לי שהיא יודעת שהם לא יותר יקרים כי הם כל הזמן בודקים ומשווים...) רק שב"גלי" אין לי הנחת חבר מועדון ובמשביר יש, אז כל הנחה מתקבלת בשמחה מבחינתי.
&nbsp
לגבי תכשיטים ובישום אין לי מושג, מעולם לא קניתי במחלקות האלה ולכן גם לא טרחתי לבדוק את המחירים. באופן כללי אני לא קונה בשמים וגם לא קונה תכשיטים מהסוג שהם מוכרים. אני קונה במשביר ביגוד ספורט, הלבשה תחתונה, הנעלה וכלי בית, וכבר נהניתי ממבצעים שווים מאוד (אני עוקבת מקרוב כי אני חברת מועדון אז אני מדוורת באופן שוטף).
 

קרייטיב

New member
נראה שאת מנצלת כהוגן את הנחת חבר מועדון במשביר

זה לא מסוג הכרטיסים שהתשלום עליהם יקר יותר מההנחה?
הצלחת לגרום לי לרצות גם לעשות, השאלה כמה זה עולה והאם זה כמו אשראי...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא "כהוגן", כמה פעמים בשנה, וזה די והותר מבחינתי.

התשלום על הכרטיס (בקיזוז הנחות מידיות) הוא כ-50 ש"ח בשנה כמדומני, ובמבצע שווה אפשר לחסוך יותר (חזיות טובות עולות מאות שקלים לפני הנחה...). זה כרטיס חבר, לא כרטיס אשראי (לא חושבת שיש להם בכלל). עשיתי פעם אחת כשהשתלם לי וכשנגמרה השנה לא חידשתי; בין לבין היה מבצע שווה שלא הצריך חברות וגם בו לא חידשתי; ואז כשהיה מבצע רק לחברים והשתלם לי לחדש, חידשתי. גם הפעם (בעוד חודשים ספורים) כשיפוג התוקף לא אחדש מיד, רק ואם תהיה סיבה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, הכרטיס מקנה חברות גם בניו-פארם, וקיבלתי פעמיים הנחה יפה

(שלחו כרטיס הנחה בדואר) של 25 ש"ח בקנייה של 50 ש"ח (על כל המוצרים למעט תקופות מרשם או אולי בישום או משהו כזה) וללא הגבלות נוספות (כלומר תקף במבצעים רגילים). זה היה פעמיים בשנה האחרונה (הפעם האחרונה בפברואר), אז מה רע? קניתי ב-50 ש"ח מוצרים שאני בלאו הכי קונה (במחירים טובים, לא יקרים יותר) ושילמתי חצי מחיר.

עכשיו שלחו גם כרטיס כזה למשביר לחודש הקרוב, כלומר מקבלים 25 ש"ח הנחה אוטומטית ברגע שקונים ב-50 ש"ח ומעלה (לא בעיה, אני בטוחה שאמצא לפחות משהו אחד שאני צריכה/רוצה
). יש להם מדי פעם גם כל מיני מבצעים עם "נקודות", היה משהו לקראת סוף 2015, אבל לא ניצלתי את המבצע. לא כל מבצע שהם מוציאים רלוונטי לי, אבל אני מדוורת על כולם (בעיקר במסרונים, הם קצת נודניקים...
) ויכולה לברור את אלה שמשתלמים לי.
 

קרייטיב

New member
תקשיבי

עשית לי חשק, ואני בטוח שלעוד כמה
יש קישור להצטרפות און ליין? או שללכת למשביר לבקש להצטרף לחבר מועדון שלהם?
&nbsp
ואני מודה שתמיד חשבתי שזה כרטיס שמנסה לדפוק אותי, נו מה נעשה, ישראלי או לא ישראלי?
 

GoldenEyes

Well-known member
הכי טוב

כנס לסניף של המשביר או של ניו פארם ותבקש לעשות מועדון 365
אל תעשה כרטיס אשראי , אפילו שינסו לשכנע אותך
זה כרטיס יקר ללא הצדקה , והפטורים ממנו זה בסכומי קניה אסטרונומיים
רק חבר מועדון , בלי אשראי
אפשר להצטרף באינטרנט
https://www.club-365.co.il/About/JoinTheClub/.aspx
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא צריך להיערך מראש; אם וכשיהיה מבצע רלוונטי, תצטרף במקום

ותקבל מידית את כל ההטבות. בלאו הכי התוקף לשנה, אז למה "לבזבז" זמן סתם?
החיסרון היחיד שאני יכולה לחשוב עליו הוא שאם אתה לא חבר מועדון אתה לא מדוור על המבצעים השוטפים אז קצת קשה יותר לעקוב, אבל אני מהמרת שהם בטח מפרסמים ברשתות החברתיות (כמו כולם) כך שגם לזה יש פתרון.
 
אם יש לך סיבוס הזמנת מזון, החברות לא עולה כסף

צריך להירשם באתר הסיבוס ותוך כשבועיים - שלושה שולחים לך כרטיס
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, רק שתדע שבניו-פארם עורכים לא מעט מבצעי בזק על חיתולים

ועל מוצרים לתינוקות, לפעמים ממש מהיום להיום, או לסופ"ש וכו', והם לא מודיעים עליהם מראש (לפחות מבחינת הדיוור לחברי המועדון; אין לי מושג מה קורה בפייסבוק, לא בדקתי). אני לא יודעת אם המחירים אכן שווים כי אלה לא מוצרים שאני קונה (ולכן גם מוחקת מידית את הדיוור...) אבל יש לי תחושה שכן, כי הם ממש מגבילים את תוקף המבצע, לפעמים זה 48 או 24 שעות ולפעמים אפילו פחות, ממש מאותו יום ועד חצות.
&nbsp
החברות שלהם תקפה גם ב"צומת ספרים", אם כי אין לי מושג מה היא נותנת שם (מאז שאני חברת מועדון לא יצא לי לקנות שם, ולא ראיתי פרסומים בנושא).
 

קרייטיב

New member
תודה ואת צודקת

כנראה התלהבתי יותר מדי מהכרטיס, שרציתי שכבר יהיה בארנק.
כי תמיד ראיתי בו ככרטיס שנכנס לי לחשבון בנק, אשראי, לא הייתי חושב אפילו לעשות
אבל אחרי שהסברת, למה לא? יש בניו פארם תמיד משהו שמישהו צריך.
לא רק בשמים וקוסמטיקה. יש בגדי ספורט לאימון, יש נעליים, יש הלבשה תחתונה
לא חסר. מה גם לא הייתי מודע ל 50 שקלים ש"חוזרים" אליך כך בעצם החברות היא לא 100 שקלים לשנה, אלא 50
גם לא העלאתי בדעתי שאם אני מצטרף עכשיו מתחיל לי כבר שעון ה"שנה"
צודקת לגמרי, עדיף להירשם כשאהיה כבר פיזית במקום
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
רק אסייג ואומר שיש הטבות לחברי מועדון שאינן מבצעים

כמו כרטיסי ההנחה (שהזכרתי) / קופונים שהם שולחים בדואר מעת לעת (לחברי מועדון קיימים), וזה לא משהו שמפורסם בסניף ואז אפשר להצטרף באותו רגע. מנגד, יש כאלה לאורך השנה (והם לא תמיד שוס, לפחות בעיניי), אז נראה לי שלא באמת משנה מתי מצטרפים.
&nbsp
באופן כללי במשביר יש כמעט תמיד הנחה מסוימת לחברי מועדון (משהו כמו 7%, לא מרשים אבל עדיין עדיף מכלום) ולפעמים הנחה מעל מבצע שפתוח לכולם. מבצעים בסיסיים כלשהם יש כמעט תמיד, בתגובות הקודמות התייחסתי למבצעים הגדולים (שגם הם לאורך השנה, אבל לא כולם שווים באותה מידה).
&nbsp
אני לא יודעת אם גם בניו פארם יש הנחה/הטבה קבועה כלשהי או שזה רק כשהם יוצאים במבצעים ממוקדים. בחיפה יש הרבה יותר סניפי סופר פארם וסניפי ניו פארם פחות נגישים לי (ממוקמים באזורים שאני פוקדת פחות) ולכן אם אין לי סיבה מיוחדת לא יוצא לי לבקר בהם (ורוב מבצעי הבזק שלהם הם על מוצרי תינוקות / בישום / איפור, כך שלרוב הם לא רלוונטיים לי).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דוגמה לדיוור על מבצע (סטנדרטי) שנשלח היום

כאלה יש לא מעט, רובם לא מעניינים אותי (גם זה לא).

 

trilliane

Well-known member
מנהל
בדיוק כפי שאני מעלה כל תמונה אחרת... זה בסה"כ צילום מסך

 
למעלה