באנדל בזק ובינלאומי

קיטי קט2

New member
באנדל בזק ובינלאומי

היי
יש לי באנדל בבזק ובזק בינלאומי, עד היום הייתי מאד מרוצה מהשירות של בזק.באוקטובר האחרון נגמר לי החוזה לשנה שהיה לי אצלם ושכחתי לחדש אותו, ואז החיוב התפצל לבזק ובזק בינלאומי בנפרד, וכמובן הכפיל את עצמו. בתחילת דצמבר פנתה אלי נציגה והציעה לי לחדש את הבאנדל לשלוש שנים, היא אכן עשתה את זה , ובפברואר קיבלתי חיוב גם עבור הבאנדל (תשתית ואינטרנט) וגם מבזק עצמה (תשתית)!
הנציג של בזק אמרה שהיו צריכים לעדכן אותה ולא עשו זאת, קרה לכם פעם מקרה כזה? חושבים שבזק בינלאומי עשו קרטל אחד עם בינלאומי?? כל מני תיאוריות קונספירציות רצות אצלי בראש..
 

makiko

New member
לי קרה בדיוק אותו הדבר!

(קו אינטרנט של הוועד שהיה מפוצל בין בזק ובזק בינלאומי): ביקשתי לעבור לבאנדל. בזק המשיכו לחייב רגיל. בזק בינלאומי התחילו לחייב גם עבור בזק...

מאז אני כבר שבועיים רודף אחרי בזק בינלאומי, שמבררים למה לא עדכנו את בזק. השבוע, לאחר שטרם קיבלתי תגובה, אפנה למנהלים בבזק בינלאומי.
 
נשמח לבדוק את נושא החיוב הכפול לעומק

היי,

נשמח לבדוק את נושא החיוב הכפול לעומק ולדאוג למציאת פתרון.

לשם כך, מוזמנים לשלוח פרטי התקשרות במייל ל: [email protected] ונציג יחזור אליכם בהמשך

בברכה,
מתן, בזק בינלאומי
 

urilei

New member
קורה כל הזמן...

רק מפתיע אותי לשמוע שכ-6 שנים אחרי הבאנדל הראשון, האחרון והמיותר שלי, שום דבר עדיין לא השתנה.
אני לא כל כך ממליץ על באנדל באופן כללי. כמות ה"טעויות" האלה גדולה מאוד ולא רק מול בזב"ל והחיסכון בדרך כלל הוא כמה שקלים (התשלום החודשי על ספק אינטרנט הוא כ-20 שקלים, אם אתה משלם הרבה יותר מזה אז זה רק מחיר לצורך מיקוח או בשביל להמשיך למכור לך באנדל ב"הנחה").
אם כבר הולכים על באנדל עדיף לעשות אותו דרך בזק עצמה, והיום בכלל עדיף ללכת על ה"שוק הסיטונאי".
 
למעלה