גם לכם נראה שאיביי ירדו מהפסים לגמרי? מוצרים מגיעים

trilliane

Well-known member
מנהל
זו לא הצעת ייעול זו הצעת סרבול. אתה סומך על פעולה ידנית

שדורשת תשומת לב והתערבות בפעולה אוטומטית. רוב החנויות הרציניות (גם באיביי) לא משנות שום דבר ידני בכתובת אלא מדפיסות אותה אוטומטית כפי שהלקוח הזין אותה (יש תכנות שעושות זאת). לכן ברגע שדואגים שהטלפון הוא חלק אינטגרלי מהכתובת, מובטח לך שהוא פשוט יודפס אוטומטית (כחלק ממנה) וכך אין צורך לטרוח ולהטריח בהערה (שאולי יראו ואולי לא) ולא צריך לסמוך עליהם שאכן ייענו לבקשה.
 

לחיים1

New member
טעות בידך (המסרבל..) אני עובד ככה מאז שהדואר עבר להודאות SMS

וזה עובד שגעון, אין לי שום פתק בתיבה! כבר תקופה ארוכה.
הכל בסמארט פון, מרוכז ופשוט.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה עובד לך כי מספר הטלפון שלך מופיע יחד עם הכתובת

והם מדפיסים הכול יחד, לא כי ביקשת במיוחד. כאמור אין טעם להטריח או לטרוח בהערות מיותרות, פשוט לציין את המספר וחסל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז השיטה שאני מציעה לך עובדת תמיד בלי שום בקשות וטובות

כי מספר הטלפון הוא חלק אינטגרלי מהכתובת ולכן בהכרח יודפס יחד איתה קומפלט.
זה שעד עכשיו עבד לך זה לא אומר שזה יהיה כך תמיד אצל כולם; מניסיוני יש חנויות שאצלן הכול באוטומציה, והן לא יפרמטו במיוחד שדה של מספר טלפון בתוך הכתובת, ועד עכשיו כשהטלפון שלי היה בשדה נפרד (של טלפון) הוא לא הופיע יחד עם הכתובת. הכנסתי אותו כחלק מהכתובות ו-הופ! עכשיו הוא תמיד שם, ואני לא צריכה לטרוח ולהטריח או להחזיק אצבעות שיתייחסו לבקשה; זה בידיים שלי.
 

לחיים1

New member
זהו שלא! הסברתי כבר, פשוט לא. אני מביא בחו"ל לא מעט

מוצרים וההערה שהצאתי להוסיף לא עולה כסך ולא זמן והיא משתלמת מאד ומונעת מיילים והתכתבויות מיותרית תמיד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זהו שכן, תמיד כן. אם היא לא עבדה לך סימן שלא יישמת אותה נכון

אני לא מזינה את הטלפון ברובריקה של טלפון אלא כחלק מהכתובת. אין שום סיכוי שהמספר לא יודפס.
&nbsp
דווקא מה שהצעת כן מחייב מיילים והתכתבויות מיותרות, תמיד, כי באתרים כמו "אמזון" או חנויות אחרות שאני מזמינה מהן (לא איביי) אין אפשרות להשאיר הערות לחנות בעת ההזמנה. כלומר כדי לבקש בקשה כזאת אני צריכה לכתוב להם במיוחד, וזו בדיוק התכתבות מיותרת...
&nbsp
אבל נראה לי שמיצינו; כל אחד ידבק בשיטה שעובדת עבורו, שלום על ישראל.
 
נכון... מעניין לראות את שלל הסלולארים...

שהפקידות מחזיקות בידן :) תוך חיפוש החבילה...
מסרונים + הזמנת תור מראש... אמריקה
(אוקי, כבר לא אמריקה - לדברייך... ישראל :) )
 

trilliane

Well-known member
מנהל
האמת שאצלנו בסניף אלה פקידים בד"כ והם לא לוקחים לי את הטלפון

אלא מעיינים רגע קט בהודעה, רואים את מיקום החבילה והולכים להביא אותה.
אני גם לא מזמינה תור מראש כי יש אשנב ייעודי למסירת דואר ובד"כ אין בו תור (גם אם יש קצת הוא מתוקתק מהר, כי אלה פעולות מהירות).
&nbsp
שלשום בלילה התקשרתי ל-USPS, דיברתי עם נציגה נחמדה שלא היו לה תשובות, היא אמרה שתעביר לבדיקה ובינתיים לא שמעתי מהם והחבילה שלי עדיין לא הועברה. כבר שבוע (מרביעי האחרון) היא ביחידת הדואר הסמוכה ליעד, ומשום מה הם פשוט לא מחלקים אותה. אני כבר לא מבינה מה קורה.
 
למעלה