גם לכם נראה שאיביי ירדו מהפסים לגמרי? מוצרים מגיעים

מחשבות

New member
גם לכם נראה שאיביי ירדו מהפסים לגמרי? מוצרים מגיעים

באיחור ניכר, לא שזה חדש, מוצרים אחרים "חסרים" פתאום והסוחר מציע פיצוי או החזר, הקשר בין הזמנת מוצרים להגעתם מקרי בהחלט, ניסיון ליצור קשר עם המוכר יוצר אצלו פאניקה ומיד הוא שולח מוצר נוסף בחינם וכך הלאה.
מה עובר על איביי?
 

jen711

New member
איחורים זה בגלל הדואר

דווקא אצלי יש חבילות שמגיעות ממש מהר ויש חבילות שנתקעות...
כל השאר קשור למוכרים סיניים והפחד שלהם משלילי.
 
איחור וזמן הגעה יכול להיות

גם באשמת הדואר, לא המוכר. מוכרים סינים תמיד בפאניקה. ובהנחה שאתה לא חדש בעסק, אז הדירוג שלהם גם משמעותי. אני לא נתקלתי בבעיות לאחרונה.
 

מחשבות

New member
אני כבר לא מדבר על האיחור המסורתי בדואר. אני מדבר

על מגמה חדשה. ולא, לא חדש בעסק.
 

Ligal Goren

New member
דווקא לאחרונה הזמנתי הרבה והכל רגיל

מגיע לארץ ממש מהר, ממתין בדואר או במכס שבועיים
לפחות בגלל העמוס החבילות פחות נתפסות
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה הקשר לאיביי? הם רק הפלטפורמה ואתה מתייחס לסוחרים עצמם

כפי שכתבת בעצמך, איחור בהגעת מוצרים אינו חדש, במיוחד אם אתה מזמין מסין. לפעמים יש מזל ומקבלים מהר, לפעמים אין מזל ומתייבשים. אני מזמינה כבר שנים וקרו לי מקרים כאלה וכאלה, אני יודעת לא לצפות מסין לאיכות, אמינות, שירות ומהירות וזה משוקלל בהחלטות שלי מה לקנות.
&nbsp
אגב, ממש היום קיבלתי מסרון מהדואר ולקחתי חבילה (לא דואר רשום) של מוצר שהזמנתי ממוכר סיני (באיביי) ב-16/2. זו מהירות די מפתיעה ולא צפיתי לה כ"כ מהר. הייתי בטוחה שזו חבילה שהזמנתי מארה"ב (לא באיביי) ונשלחה אליי ב-16/2.
&nbsp
ולמי שמתלונן על דואר ישראל – חבילה ששלחתי לארה"ב לפני שלושה שבועות נחתה בניו יורק ברביעי 10/2 ומאז טרם הגיעה ליעדה(!). היעד הוא פיטסברג, עיר שמרוחקת מניו יורק 6 שעות נסיעה (בערך כמו חיפה אילת). שבוע שלם לקח להם להעביר אותה לניו ג'רזי (בשחייה זה כבר יותר מהר!), אח"כ העבירו לפנסילבניה אבל משם (אלוהים יודע למה) לממפיס (טנסי) וחזרה לפנסילבניה, וסוף סוף אחרי שבועיים (ברביעי האחרון) היא הגיעה ליחידת הדואר הסמוכה ליעד (אותו מיקוד!) אבל עדיין לא טרחו לחלק אותה. או שהם מתפגרים שם או שהם משתינים בקשת על דואר ישראל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מנצח כי לפחות הגיע לקריות! החבילה שלי עוד לא הגיעה ליעדה...

ולפעמים יש עיכובים לא ברורים, או חבילות אובדות וזה יכול לקרות בכל רשות דואר (גם זה קרה לי בדואר האמריקני, הם איבדו מוצר שהזמנתי לכתובת בארה"ב ומעולם לא הגיע ליעדו, המעקב עליו פשוט נעצר בנקודה מסוימת והוא "נעלם").
&nbsp
אבל כאן באמת לא ברור מה עובר עליהם כי זה דואר רשום, הוא לא אבד, יודעים בדיוק היכן הוא נמצא בכל תחנה. נראה כאילו הם קשרו את החבילה שלי לצב שיכור שלא יודע להגיע מנקודה לנקודה וחייב לנוח כמה ימים בכל סניף דואר כדי להתאושש...
 

לחיים1

New member
לא ראיתי בעיות מיוחדות באי-ביי ודואר ישראל משתפר מאד בתקופה

האחרונה
 

מחשבות

New member
אבל על זה בדיוק אני מדבר. אני לא מדבר על איחורים

כי אם על התנהגות מוזרה. פונים אלי עוד לפני שאמרתי משהו ומבטלים עסקאות, או מציעים לשלוח מוצר נוסף בחינם למרות שאני מחכה בסבלנות ולא אמרתי דבר (אבל הזמן נגמר כמעט) וכך הלאה.
במקרה מסוים רק שאלתי למה אין טווח זמן להגעה. התשובה היתה שהמלאי נגמר בכלל, ישלחו אחד כשיהיה ומיד הציעו החזר כספי.
משעשע כבר כמה פעמים החזירו לי כסף והמוצר הגיע למחרת (במקרים של פחות או בסביבות דולר).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה טרם קרה לי. אולי הם לחוצים על מדדים או משהו כזה.

 
דואר ישראל משתפר מאוד ? ?

כנראה שיש יותר מדואר ישראל אחד אם אתה טוען כך.
רק לאחרונה הזמנתי שני משלוחים, שניהם מאיזור המרכז
לאיזור המרכז...
הראשון היה בדואר רשום, וכך יכולתי לעקוב על פי המספר
כיצד הוא מתעכב ביחידה לוגיסטית אחת, אחר כך בשנייה ומגיע
תוך שלושה שבועות (!)... (הצב השיכור של טריליאן :) )...
השני נשלח בדואר רגיל (רחמנא ליצלן) וכך יכולתי אחרי שעות
המתנה לנציג דואר ישראל לשמוע את העובדה שאם אבד בדרך
אין לדואר שום אחריות, ועלי לפנות לשם כך לשולח האומלל
(שלא מספיק שלא גבה את התשלום מראש, האחריות חלה עליו
לדבריהם).... לבסוף הגיע לאחר חודש...
מאז אני מעדיפה לשלם קצת יותר (או הרבה - תלוי בחברה) לדואר
שליחים / קוויקבוקס שמביאים לי את הדואר לפיצוציה / תחנת דלק
הסמוכים במהירות ובנוחות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
והיום הגיעה לסניף גם החבילה מארה"ב (ולקחתי אותה).

שיטת המסרונים ממש מוצאת חן בעיניי...

חוסכת ניירת (טובה לסביבה); חוסכת בדיקה של התיבה; לא תלויה במועד חלוקת הדואר (ע"י הדוורים, כיום זה כבר לא כל יום), חוסכת זמן חיפוש בסניף...
בקיצור, אהבתי!
 

d70

Well-known member
זה צעד מתבקש
אצלי כל פתקאות הדואר על חבילה שממתינה בסניף ממילא היו נשלחות להורים.הם בתורם היו שולחים אליי צילום של הפתק לוואטסאפ ואז הייתי הולך ומציג את הצילום לפקיד..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כן, אבל זה מחייב שמספר הטלפון יופיע על החבילה

חשבתי שהם שומרים מאגר של טלפונים לפי נמענים ואז מרגע שיש להם פעם אחת את הטלפון הם יכולים ליידע את הנמען בכל חבילה שמחכה לו, אבל התברר לי לאחרונה שלא, ולכן התחלתי לכתוב את מספר הטלפון כחלק מהכתובת למשלוח.
&nbsp
אגב, לא ממש ברור לי למה להזמין להורים אם הם בלאו הכי גרים בשכונה שלך...
 

לחיים1

New member
הצעת ייעול בעניין: אני מוסיף לכל הזמנה גם מחול וגם מהארץ

הערה.
" נא לציין בגדול על החבילה למשלוח, את מספר הטלפון שלי"
וכך זה בטוח שלא תקבל יותר פתקים מיתולוגים אלא רק הודאות SMS ישירות לטלפון שלך.
 

jen711

New member
אני דווקא קיבלתי היום פתק זהה לסמס שקיבלתי אתמול

מוזר.
הבעיה היא מה קורה אם יש טעות במספר הסלולרי.
אני גיליתי שחסרה ספרה במספר ועכשיו מפחדת שיש דברים שלא יגיעו אלי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה רק מראה שאם לא באים לאסוף (וגם אם כן...) מקבלים פתק

כלומר הם לא נסמכים רק על המסרון. בכל מקרה אם את לא שקטה פני לסניף הדואר ובררי.
 

jen711

New member
לא בטוחה

קיבלתי סמס אתמול והפתק היה בתיבה כשיצאתי בבוקר.
אבל לא פתק רגיל, זה היה פתק כזה שהשולח ממלא ויש שם כמה עמודים.
ובכלל, הפתקים האחרונים שקיבלתי היו מודפסים על דף לבן ולא הפתקים אפורים/אדומים הרגילים.
ואחד הפתקים הגיע אלי כמעט שבועיים אחרי שהוא נשלח.
אז זה פלוס גדול לסמסים שלא צריך להיסתמך על דוורים מטומטמים ועצלנים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה זה משנה איך נראה הפתק? זו כבר ההתנהלות שלהם

כבר קרה שקיבלתי פתקים מתוך "תעודת המשלוח" (או איך שלא קוראים לזה) במקום פתק אדום/אפור. זה באמת לא משנה לי מה הם שמים בתיבה, הנקודה מבחינתך היא רק אם הם שמים (גם) פתקים (בכל מקרה או במקרה שהחבילה לא נלקחה) ולא מסתמכים רק על מסרונים. בכל מקרה אם חסרה לך ספרה במספר הסלולרי הם לא יצליחו לשלוח אלייך הודעות, ישימו לב שהמספר לא תקין, ולכן במקרה כזה אני מניחה שפשוט תקבלי פתקים כרגיל (מה שרגיל אצלכם...).
 
למעלה