מתוסכלת משירות של בזק

jen711

New member
מתוסכלת משירות של בזק

עד ללפני כשנה היה לנו אינטרנט במהירות 5MB.
היו ניתוקים מדיי פעם(שבהם הייתי צריכה לנתק את המודם מהחשמל) ופעם בכמה זמן המודם היה מתקלקל והייתי צריכה להחליף אותו בחדש.
אחר כך שיכנעו אותנו לשדרג ל-15MB וגם רבתי איתם שלא יתכן שיש לי בעיות כל חצי שנה-שנה.
היה טכנאי אחד שאמר שזה המודם, ואחרי שרבתי עם הנציגים הסכימו לתת לי את המודם-ראוטר בלי תשלום במקום במודמים הישנים המחודשים שלהם.
המודם החדש לא עזר ואחר כך היה לי עוד טכנאי שאמר שהוא רואה את הבעיה ותיקן משהו.
לפחות ניתוקים אין לי עכשיו.
אבל מה שקורה שאם אחד המחשבים מוריד משהו אפילו במהירות קטנה של 10KB, האינטרנט בקושי זז.
וכמו כל פעם שאני מתקשרת לבזק, הם טוענים שזה לא הם ומפנים אותי לספק, הספק מפנה אותי לבזק ואחרי שאני מתעצבנת עושים שיחת ועידה.
ושוב טוענים שצריך להחליף את המודם.
אני כבר מיואשת.
כמה פעמים אפשר לשלוח אותי להחליף מודם או לשלוח אלי טכנאים שמאלצים להיות בבית ולבזבז שעות עבודה?
ונראה ששום דבר לא משתפר.
האיטרנט היה יותר טוב ב-5MB מאשר ב-15MB
פעם חשבתי שהשירות של בזק טוב...
האם יש בכלל תחלופה נורמלית לתשתית של בזק?
 

G Gabi

Member
לברר עם השכנים מה המצב אצלם...

חלופה לתשתית בזק? רק HOT (אא"כ את באזור בו תשתית הסיבים האופטיים כבר פעילה).
חיבור סלולרי הוא לא באמת חלופה לתשתית קווית.
&nbsp
מעשית -
1. לברר עם השכנים מה המצב אצלם. האם הם גם חווים בעיות בתשתית בזק.
2. לחפש לקוחות שגם הם גולשים במהירות הנמוכה מ-20 בבזק ולבקש להחליף את המודמים לשבוע. אם המודם שאצלך עובד תקין במקום אחר... הבעיה לא במודם.
3. לנסות ספק אינטרנט אחר (סביר להניח שהבעיה לא שם). יש לי ניסיון חיובי מאוד עם 018, כתבתי מספר פעמים בפורום. הם מחייבים חיוב יחסי. אפשר להתחבר לשבוע-שבועיים ולהתרשם. גם כאשר ניתקתי מנוי של אדם שנפטר, לא הייתה לי בעיה. שלחתי בקשת ניתוק בדוא"ל, המנוי נותק מיידית והחיוב היה יחסי.
4. להתלונן בדף הפייסבוק של בזק. שמעתי שבחים רבים על צוות מדיה חברתית של החברה (בעבר מיכל ואבי הסתובבו בפורום זה).
5. לעבור ל-HOT? הצעה שלא כל אדם ישקול.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
כצעד ראשון

גגלי בדיקת מהירות הורדה ובדקי מה מהירות ההורדה במחשבך, עשי זאת גם כשמחשב נוסף עובד.
בבזק יכולים לבדוק רק מה המהירות שמגיעה למודם שלך, שלאחריה יש אפשרות למודם לא תקין, לכבל רשת לא תקין, ואפילו למגע רופף של הכבל.
במידה והמהירות נמוכה מדי הוציאי את המודם מהחשמל למספר שניות והחזירי, לא עוזר - להוציא ולהכניס מחדש את הכבלים המחברים בי המודם והמחשב
 

jen711

New member
את הדברים האלה כבר עשינו

המהירות היא 15BM בבדיקת מהירות וכל הכבלים כבר הוחלפו ולמודם נעשה ריסטרט כבר הרבה פעמים...
 

עדימ

New member
כמי שסבלה שנים רבות מבזק גם ברמה הטכנית וגם ברמת השירות הן

באינטרנט והן בבזק בין לאומי (עשו עלינו תרגיל במשרד
גנבי כסף!) הדבר היחיד שיש לי להציע לך זה לעבור לHOT.
מאוד מרוצה מהשירות ואין כמעת תקלות. פה ושם מאפסת את הראורטר הפרטי, אבל זה באמת זניח לעומת מה שעברתי עם בזק.
אנחנו 3 מחשבים, 3 סמארטפונים וטאבלט 1. רואים במקביל סדרות אונליין ומתחברים למחשבים (בעבודה) מרחוק בלי שום בעיה ועובד חלק. יש גם קו טלפון ב2 נקודות שעובד גם הוא חלק.
 
כמי שסבלה מ- HOT שנים רבות ...

גם ברמה הטכנית ובעיקר ברמת האין שירות - עשו עלינו תרגיל - גנבי כסף! במשך חודשים רבים - הדבר היחיד שיש לי להציע לך הוא...
האמת שאין לי עצה להתגונן מהדואופול...
 

עדימ

New member
אולי זה מושפע גם מהתשתית הכללית באיזור, בית פרטי לעומת משותף

ואולי גם מזל... לגבי השירות לפחות...
 

עדימ

New member
יחצנית אני ממש לא ואני מוכנה לחתום על תצהיר בעניין

הורי עו"ד אז את יודעת...
אבל את חייבת להסכים איתי שאינטרנט שלא זז באופן קבוע וכמעת כל יום בא אליך טכנאי הבייתה או שנציגים טלפונים מאשימים/טוענים שהבעיה במחשב שלך ולא בשתית שלהם זה לא תקין. שלא לדבר על חוב הזוי ולא ברור לבזק בין לאומי בסביבות 800 ש"ח למרות שאנחנו מוציאים שיחות לחו"ל פעם בחודשיים בערך...
אז אני שואלת אותך: זה תקין?
 
למעלה