מחפשת מייל של אלקטרה שרות

  • פותח הנושא nurii
  • פורסם בתאריך

nurii

New member
מחפשת מייל של אלקטרה שרות


למי שייש בבקשה לרשום פה.תודה מראש.
 
שירות אלקטרה

nurii שלום, לנוחיותך כתובת מייל של שירות אלקטרה [email protected] או לחלופין באמצעות אתר השירות www.electra-consumer.co.il.נשמח לשרתך בכל עת בברכה שירות אלקטרה
 

nurii

New member
תודה יש לך ספציפי לאופיר מנהל ש בצפון?

הוא עושה משחקי מחבואים ולא עונה לטלפונים.כל הסאגה היא לא נתפסת.זה כאשר יתקשר ויטפל.הכל ייכתב כאן.
 

nurii

New member
המישהי הזו היא
תרתי משמע

בעצם אני בשם אחותי שלא רשומה פה,אבל הוסמכתי לכתוב בשמה.היום מישהו צילצל מאלקטרה ואמר ששוב נחכה 48 שעות עד לטיפול המייל.כן?שיהיה ברור שעברו כבר 4 חודשים ואין גומיה לתנור סאוטר שנלקח ולא חזר, ולא קיבלה חדש.כסף לקחו, קבלה לא נתנו,,,חבורת
זו מילה נאה עבורם.
 

nurii

New member
באתר המייל נשלח השני לא נותן לשלוח


ענית מהר יותר משרות לקוחות אבל לא עזרת בכלל.אחותי תפנה להכל כלול ולעו"ד.זה מה שנשאר לעשות.השקרים שלכם אחרי 4 חודשים של הלוך חזור בלי תיקון הוא מצב שרארץ יתכן.בכל מקום אחר בעולם הייתם מייד מקבלים תביעה ממשרד עו,ד.החוצפה הישראלית במיטבה.
 

puptits

New member
תעלי פה את טענתך

הרי אלקטרה שירות מנטרים פה ולראייה הגיבו לך
שטחי פה את טענותייך, מסודר וענייני ותני להם לטפל בך במקום "אופיר מהצפון"
אולי מהפורום פה תבוא לך הישועה
אין לך מה להפסיד...בהצלחה
 

nurii

New member
שלום אורלי אני אשלח ואני אכתוב גם פה


כמו כן נשלח לפני דקה מייל להכל כלול.הסיפור מייד.תודה לאל שזה לא בבית שלי אבל עדיין זה אומר הכל...על השרות .זילזול באנשים והפרה של התחייבות לשרות תקין.בארצות אחרות זה היה כבר הולך ישר לעו"ד.
 

nurii

New member
מכתב שנשלח כעת למייל של אורלי


תיקנתי עובדה על אופיר מנהל ש.בצפון.חשבתי שעברו 4 ימים-אז עבר כמעט חודש.
העניין נגרר כבר ארבעה חודשים.גומיה של תנור סאוטאר pv76
בא טכנאי לקח גומיה .היו 4 פעמים לא מצאו גומיה לא החזירו את הישנה אל אף תחנוני אחותי.(היא אחרי ניתוח ולא מתמצאת בעיניני מחשב)לקחו כסף על שרות-אין קבלה.
התקשר אחד אופיר משרות לקוחות צפון-אמר יחזור אחרי 48 שעות.מסתבר שעבר כבר כמעט חודש ימים.(חוצפה זו מילה יפה בעבור השקר הזה.)היום התקשר אליהם מישהו אמר ינסה לעזור-אלוהים כבר לא גדול-לא מאמינה לאף אחד...
אני מוחה בשמה על הזילזול בלקוח, חוסר אכפתיות שיש משפחה בלי תנור אפיה 4 חודשים.לא יכולים לאפות ולבשל כמו שצריך..ב-200 מעלות יוצאים אדים.
זה לא תקין לא נורמלי והגיע הזמן לתקן זאת.
אגב לפני מס.דקות נשלח מייל להכל כלול שינסו לעזור להם.
אולי את תוכלי לעזור ולפתור סוף סוף את הסאגה העצובה הזו.כולה גומיה של תנור.שיגידו שאין ויחזירו את הישן.
אגב במוקד שרות כל יום מישהו אחר עונה וכולם מכירים את הסיפור.במדינה מתוקנת זו היתה תביעה דרך עו"ד.(הם שוקלים לעשות זאת שאחותי תחלים לגמרי.)זהו בערך סיפור מכוער על שרות מתחת לכל ביקורת שאף אחד לא לקח על זה אחריות.למי שייש מה להגיד בנושא בבקשה....תודה על ההקשבה.
 

יוסיזיו

New member
אמת ויציב,מי שמופיע בתעודה עצמה נושא באחריות לכן כתבתי בהערת

אגב מי הקבלן.
באלקטרה מודעים לבעיה אבל לא מחליפים קבלן למרות שהוא מקלקל להם את השם .
 

nurii

New member
מה חדש?אורלי התקשרה וגם אופיר


מסתבר שהיא באה מקשרי לקוחות מזגנים.אבל הבטיחה לנסות לעזור.הייתי עם אחותי שהיא צילצלה.ואחר הצהרים צילצל מנהל בכיר-לא אומר את שמו והבטיח:מחר אופיר יבוא אישית עם 2 הגומיות-הישנה ואחת חדשה שהם הכינו במיוחד-סיפורי סבתא לדעתי-ואם החדשה לא טובה יחזירו את הישנה.נו אשויין..ככה מתנהל משא ומתן על גומיה של תנור.
אני מקווה שלא יהיה לו אף כמו לפינוקיו...אני אישית אנסה להגיע בזמן שהם באים כדי לומר את דברי.את סוף הפרשה אכתוב מחר.אני מקווה שיבוא לציון הגואל.
 

3תיתי

New member
זה מזכיר ארבעה אנשים שמחזיקים בנורה ומסתובבים

כדי להחליף אותה.
 

רוניק77

New member
לא ברור מדוע אלקטרה לא מחליפים את התנור....?! זה עושה להם

נזק גדול פי כמה מעלות התנור....!!!!
ופלרם עושה להם נזק, בעיקר תדמיתי, שאולי גדול מ"החסכון" בהוצאת השירות למיקור חוץ (ואלי לא....)
 

nurii

New member
הם לא יחליפו כי הוא לא חדש


הוא בן 7 (בערך)אבל משומר ורק הגומיה כשלה .אופיר היה היום הביא את הישן והחדש.החדש היה עבה מידי והחזירו לתנור את הישן.ככה עובדת חברת אלקטרה.אוי לחברה שככה מתנהלת.מה שבטוח את התנור הבא יקנו בחברה שנותנת שרות נורמלי-אם יש דבר כזה בארצנו.ובזה תם הדיון מבחינתי על אלקטרה..והשאר יסופר בתולדות ישראל.
 
למעלה