הזמנתי טכנאי, הגיע איש מכירות...

shilgit

New member
הזמנתי טכנאי, הגיע איש מכירות...

קניתי מדיח של סימנס וקבעתי עם הטכנאי התקנה.
כמובן שמיד לאחר התקנה הציע הרחבת אחריות וההצעה תקפה רק לעכשו. מיד לא הסכמתי, לא בגלל שההצעה טובה או לא, אלא מפני הלחץ המופעל שאני לא אוהב.

אבל אני כן רוצה להתייעץ איתכם על כדאיות העיסקה:
הרחבה ל1+6 שנים, אחריות מלאה, כולל החלפה.
סה"כ 109*12=1308 ש"ח לשקט של 7 שנים.
הכלל אצלי שאם צריך להשקיע מעל 25% מעלות המוצר כבר עדיף לקנות חדש ו/או שאני יכול לשים את אותו הסכום בכל חודש בצד ובעוד שלוש שנים לקנות מדיח חדש.

מה דעתכם?
תודה ויום טוב
 

נומלה

New member
אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

מה זה 1+6? מה קורה כשעוברים מ-1 ל-6? בדרך כלל מתגלה שחלק מהאחריות נעלמת. הכלל שלי הוא שביטוח אני קונה מאנשי ביטוח ותיקונים והתקנות אני קונה מטכנאי. לערבב, תמיד נופלים. ובכלל, אם משהו הוא טוב לך, זה צריך להיות נכון גם בעוד שבוע.
 

shilgit

New member
אחריות מלאה כמו בשנה הראשונה.

אחריות של BSC, של היבואן עצמו ולא נותן שירות אחר....
 

puptits

New member
זו כנראה לא הרחבת האחריות של היבואן

קבל את ההרחבה ב 199 שח ל 3 שנים מלאות כמו בשנה הראשונה
http://www.siemens-home.co.il/discover-siemens/advertisement
גם לי יש מדיח של סימנס, אני עשיתי את הביטוח.
&nbsp
כנראה שהוא ניסה למכור לך "ביטוח מכשיר חשמל" של ספקים נוספים שיש בשוק, כמו פל, קופל ועוד...אולי
&nbsp
 

shilgit

New member
אחריות של היבואן, BSC.

אבל דוקא 7 שנים של שקט כן מעניין. מצד שני יש לי ביטוח תכולה שאם מכשיר חשמלי מתקלקל והולך לפח אני מקבל החזר כמעט מלא. אז בשביל מה צריך היום אחריות?....
 

puptits

New member
קח את זאת ל 3 שנים

ב 199 ש"ח כולל הכל, כמו השנה הראשונה, תקנון השירות מפורט מאוד וללא שטיקים,בלינק שנתתי לך קודם
ומה יהיה אחרי 3 שנים...אלוהים גדול
לא הייתי שם 1300 ש"ח ל 7 שנים
אבל 199 ש"ח לשנתיים נוספות מלאות זה בלי להניד עפעף הייתי עושה ועשיתי.
&nbsp
 
היה לי אותו הדבר עם מכונת הכביסה....

הבנתי שזה משהו קבוע אצלם...
&nbsp
לדעתי מיותר..
 

רוני1955

Active member
צודק בגישה.

אני גם יכול להבטיח לך, שבמקרה ותעשה ביטוח ותהיה בעיה, יתברר לך מהר מאד ש"במקרה" החלק התקול אינו מכוסה באחריות. בכל מקרה תצטרך לשלם עלות מסוימת, וזה ממש לא כדאי.
 

xfwind

New member
מיותר.

אתה תגלה כל מיני החרגות ושטויות ותהיה תלוי ביבואן ה"גדול".
מאידך אם תסיים את שנת האחריות ותהיה תקלה תוכל להעזר בטכנאי פרטי ולהחליט איך אתה מתגלגל הלאה (כפוף לעלויות).

הינו בסרט שקנינו מדיח עם הרבה תקלות (באוקנדערק). היבואן פשט את הרגל. היה חסר חלק ו...סרטים בתוך שנת האחריות.
אחרכך תקלות ותרגילים של נותני השרות שהמשיכו את ה"ביטוח".

ככל ונכון לכל עניין (לדעתי) ביטוח עושים למצבים שיש בהם הוצאה משמעותית (שונה אצל כל אחד אבל אני מניח שלא מדובר בפחות מ-10K ש"ח).
 

ophers1

New member
רק תוספת קטנה שירות b/s/h הינו חברה זכיינית מטעם היבואן

לכן תמיד קיימת אופציה לכך שהיבואן יחליט על חברת שירות אחרת ואתם תתקעו עם חברה שתהיה פחות מחויבת ללקוחות או לאיכות שירות
 

shilgit

New member
צודק, אגב בארץ הם נקראים BSC

BOSCH-SIMENSE-CONSTRUCTA
בגרמניה BOSCH SIMENSE HOME
 

double pass

New member
כתבת מה הכלל אבל לא כתבת כמה עלנ המדיח

אז איך נוכל להבין מה הכלל שלך קובע במקרה זה?
 

urilei

New member
זה יוצא בערך 220 לשנה

כפי שכתבו לפניי, בכלל לא ציינת כמה עלה המדיח כך שקשה להעריך עד כמה נכון לבטח אותו ב-1300 שקל. אבל בהנחה שהוא לא עלה 8000, לא כדאי.
ואם כבר, במחיר שנתי כפול מזה אתה יכול לבטח מדיח, מקרר, מכונת כביסה, מייבש, תנור, מזגנים, טלויזיה ועוד כמה מכשירים קטנים. אמנם בהשתתפות עצמית של 165 ש"ח ואמנם עם כמה חריגים אבל אם כבר, זה יותר הגיוני מאשר לבטח מוצר בודד בעלות כזו.
 

shilgit

New member
זה בדיוק העניין

יש לי ביטוח תכולה שמכסה הכל...
לכן אני כבר לא בטוח עד כמה שווה לעשות ביטוח נוסף.
 
למעלה