שירות לקוחות של רמי לוי אינו מגיב.

Yehuda500

Member
שירות לקוחות של רמי לוי אינו מגיב.

התלוננתי בשירות הלקוחות של רמי לוי על מחירים שונים של מוצרים זהים (ההבדל היחיד הוא ציור על האריזה) ועל הנחות שלא ניתנות למרות השילוט על המדפים (כנראה שיש הגבלת כמות שלא כתובה בשום מקום).
מייל תזכורת גם לא נענה.
רמי לוי התגאה, אישית, בטליויזיה, בשירות הלקוחות שלו. אם זה שירות לקוחות אין בו צורך וניתן לחסוך את משכורותיהם של עובדיו ומנהליו.
גם יצאתי מרומה על הנחות שלא ניתנו וגם יצאתי עם הרגשה רעה של זלזול מוחלט בי כלקוח.
 
בזה שירות הלקוחות של שופרסל לדעתי מצטייו

גם לי היית שיחה עם רמי לוי פעם ופשוט נפנפו אותי
 

urilei

New member
גם אני לא התרשמתי לטובה משירות הלקוחות של הרשת

ומהתנהלות הרשת בכלל. על התמחור השונה של המוצרים הזהים לכאורה: אם הברקוד שונה אז מדובר במוצרים שונים (גם אם תכולתם זהה לחלוטין כמו במבה יום הולדת ובמבה יום-לא-הולדת) ואין כל מניעה למכור אותם במחירים שונים. קנה את הזול יותר...
לגבי המקרה השני הצדק כמובן עמך. כן, קורה הרבה ברמי לוי דברים מהסוג שציינת.
גיליתי שרמי לוי כבר לא כזה משתלם ולא כזה זול, ואיך שהסניף נראה (איילון) - שלא נדע. אני נכנס לשם מדי פעם בשביל מוצרים די מסוימים ובאופן כללי מעדיף לקנות בשופרסל בדרך כלל. גם שירות המשלוחים די בדיחה ביחס למתחרים ובכלל. לא רוצים לסחוב יותר מ-2 ארגזי שתייה. אני יודע שזה קשה ובאמת שזכותם לא לסחוב, אבל עם כל הכבוד, לא בשביל זה אני משלם על משלוח.
 

sharon616

New member
מניסיון עם חוק שקיפות מחירים

אני משתמש באפליקציית pricez

חוק שקיפות מחירים

http://www.economy.gov.il/Trade/ConsumerProtection/Pages/PriceTransparencyRegulations.aspx

מבדיקה שעשיתי באפליקציה וגם פיזית בסניפים

שופרסל - דיווח מלא על כל דבר שנמכר אצלם.

מגה - דיווח מלא

רמי לוי - דיווח לא מלא על מלאי הפריטים שנמכרים אצלו

יינות ביתן - לא מדווחים בכלל (לא עומדים בחוק)

מחסני השוק - דיווח טוב אבל יש מבצעים שהם לא מדווחים עליהם

ממה שבדקתי - רמי לוי לא הכי זול

בזכות האפליקציה הזאת גיליתי נוזל לניקוי כלים 4 ליטר של סנט מוריץ ב 20 ש"ח.

אני כרגע מעדיף לקנות בשופרסל דיל. בעיקר בגלל המותג הפרטי שלהם. (החיתולים שלהם מעולים - אשתי מרוצה)
 
למעלה