שלום לכולם, מי שמחפש סוככים או פרגולות מוטב שיקרא את זה קודם

שלום לכולם, מי שמחפש סוככים או פרגולות מוטב שיקרא את זה קודם

ממליץ להתרחק מסוככי השרון לאחר עבודה נוראית שביצעו בביתי. באיחור גיליתי שאני ממש לא לבד.... אל תצטרפו לסטטיסטיקה

http://www.ruling.co.il/search?q=סוככי+השרון+(%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%98)

 

grishab

New member
אני קניתי את הסוכך בסוככי השרון ודווקא קיבלתי שירות מעולה!

הם שלחו אלי צוות של 3 מתקינים, כשראש הצוות - אדם מנוסה מאד בהתקנות, זיהה כבר אחרי הקידוח הראשון שיש בעייה בתקרה של המרפסת שלי - איזור שלא בנוי מבטון. למרות שאם היה מתקין בטח לא הייתי מרגיש עד שהסוכך היה קורס. חיפש עד שמצא מקום מתאים מבטון לקידוח, עשו עבודה מאד יפה בהתקנה, סתמו כמו שצריך את כל החורים המיותרים שעשו, השאירו נקי אחריהם , היו אדיבים ומקצועיים.
חבל שאני לא זוכר איך קוראים לבחור הזה ...
הסוכך עומד כבר 4 שנים, ושרד גם את הברד/שלג הכבד שהיה בחורף הקודם.

במקרה שלך, כמה זמן עבר אחרי ההתקנה ? עדיין יש אחריות ? תנסה ליצור איתם קשר ואולי הם ייקחו אחריות על המצב ...
 
אתה מוזמן להגיע אלי ולראות איך נראית עבודה של 32000 ש"ח

ליצור איתם קשר? הצחקת אותי, מכונת התחמקות משומנת... הקשר היחיד איתם הוא דרך בית משפט
 
אכן חלודה, אבל הסוכך מברזל

ברזל שאמור להיות מגולוון. שאלנו אם מגלוונים את כל הניסורים וההלחמות, אחרי נסיון רע שעברנו עם גדר ברזל. תשובת הנציג היתה שחד-משמעית לא תהיה חלודה. אם היה אומר אחרת היינו מזמינים אלומיניום ואז היתה לנו עבודה עקומה, חדירת מים, לא לפי המידה אבל לפחות לא חלודה...
 

grishab

New member
אני מאמין לך שאתה מאוכזב מהם, אבל תן לנו קצת פירוט שנבין ..

במה מדובר ? סוככים לרוב עשויים אלומיניום ולא אמורים להחליד וגם לא עולים 32000 ש"ח אז במה מדובר ?
וכמה זמן לקח לזה להחליד ?

אני נזכר שנדמה לי שבין הדברים הבנתי שהמתקין היה מתקין עצמאי ששלחו סוככי השרון אלי. אני אנסה אח"כ למצא את החשבונית אולי יש שם את הפרטים שלו.
 
אז ככה...

הגיע איש מכירות מצוחצח בחליפה שעשה לנו מצגת על האייפד שלו, בסוף בחרנו מתוך קטלוג סוככים קבועים מברזל אחרי ששאלנו שוב ושוב והובטח לנו שהכל מגולוון ולא יחליד (פשוט היה לנו נסיון קודם עם גדר שהחלידה). בנוסף הובטח פרופיל מאסיבי, מאחר וחלק מהסוככים הם על מטראז' גדול. בחרנו בהם בעקבות מודעת עמוד בעתון סוף שבוע, שם הובטח שהם החברה "המובילה בתחומה". למרבה הצער לא בדקנו עליהם בגוגל קודם ולכן הסכמנו בעידוד הסוכן שלהם לשלם מראש עבור הנחת מזומן. הובטח לנו בע"פ שהעבודה תהיה מוכנה עד ראש השנה שעברה, ואז כמובן התחילו התקלות, לא אלאה אתכם בפרטים, לסיכומו של עניין אנחנו תקועים היום עם ארבעה סוככים עקומים ומכוערים, חלודים, חדירים למים ובעיקר אינם מתאימים במידות לנישות יעודיות שלהם. הסכמנו לשורה ארוכה של "תיקונים" כשבכל פעם אנחנו מפסידים ימי עבודה (זה כבר הצטבר כמעט לסכום העבודה כולה), ותוך כדי נגרמים עוד ועוד נזקים לבית ולחצר. מנכ"ל החברה בשיא חוצפתו שלח לנו מכתב באמצעות משרד עורכי הדין שלו בו הוא מעז לטעון שהסוככים לא במידה הנכונה כי ככה ביקשנו, ושהסוכן שלו הודיע לנו שהסוככים עומדים להחליד רגע לפני שמסרנו לידיו צ'ק מזומן על סך 32000 ש"ח. במשך חודשיים שלחנו מיילים ל"שירות" הלקוחות שלהם ולא נעננו, נקבעו אתנו פגישות אליהן הם פשוט לא הגיעו (לפעמים עשו אתנו חסד והודיעו על ביטול חמש דקות לפני, אבל לרוב לא). הכל מתועד לכל המעוניין. אני גם עושה סיורים בחצר לבחינת הזוועה מקרוב, מי שרוצה יכול לתאם בפרטי.
 

grishab

New member
זה באמת נראה רע ונשמע רע עוד יותר.

זה לא נראה מגולוון כלל הייתי מציע לך להתייעץ בקשר לחומרים ולהרכב בפורום "עשו זאת במו ידיכם" יש שם מומחים גדולים ממני.
דרך הפעולה הכי אפקטיבית נגדם היא תביעה בבית הדין לתביעות קטנות - שם עורך הדין שלהם לא יוכל לעזור להם, כי אסור לעורכי דין להיות בדיונים, רק לנציגי החברה.
אתה תראה איך יתחילו לדבר איתך אחרת ברגע שיקבלו כתב תביעה.
 
הסכום המקסימלי לתביעות קטנות הוא 32500 ש"ח

רק העבודה לבדה עלתה 32000, והפסד ימי עבודה יחד עם הנזק ההיקפי שנגרם לבית מגיע כמעט לאותו סכום... בהחלט מתכוון לקחת אותם לביהמ"ש לתביעת נזיקין, כרגע באיסוף של חוות דעת של מומחים (הוצאה נוספת...). בכל מקרה, אם תבדוק בגוגל את גליון התביעות נגדם תגלה שהם ממש לא מתרגשים מתביעות קטנות, מגיע נציג שלהם מנוסה היטב, עושה הצגה של "נתקן, נשפר" ובד"כ זה מגיע לגישור. הלקוחות נשארים עם אותו מוצר בסוף, וכל מה שסוככי השרון רוצים זה רק להגיע למועד פקיעת האחריות ולשלוח את הלקוח לעזאזל
 
למעלה