012 מובייל - שירות לקוחות ? הצחקתם אותם

זנדי

New member
012 מובייל - שירות לקוחות ? הצחקתם אותם

בתחילת השבוע שעבר בתאריך 3.2 בשעה 18:30 פתחתי צ'אט עם נציג שירות של 012 לאחר המתנה של מעל ל 60 דקות סוף סוף התפנתנה נציגת שירות, הנציגה היתה לא יעילה וחסרת ידע לגבי פנייתי
כל מה שרציתי הוא לבדוק מדוע המיקרו סים שלי מקבל "סים אינו חוקי" כאשר אני מנסה להרשם, לארח חצי שעה של צ'אט שרובו המתנתי לתשובות הנציגה פשוט סגרת את הצ'אט ללא סיבה ופשוט "ניתקה" לי בפנים כאשר אני להזכירכם משעה 18:30 מחכה לתשובה
שלחתי מייל זועם לשירות הלקוחות של 012 ונשלח אליי מייל שיחזרו אליי תוך 72 שעות עברו נכון לעכשיו יותר מ 150 שעות ולא חזרו אליי
אבל פה זה לא נגמר - יומיים למחרת ניסיתי שוב לתפוס נציג בשעות הערב ולאחר המתנה של 40 דקות התפנה נציג ואמר לי יש לנו עומס תשאיר לי מספר טלפון ונחזור אלייך תוך שעתיים, השארתי והוא אמר שקיבל עברו 5 ימים ועדיין לא התקשרו
נמשיך הלאה , למחרת ראיתי פרסום באינטרנט לגבי תרומה ע"י משלוח SMS ניסתי לשלוח וקיבלתי תקלה שאני חסום לשירות
פניתי לשירות הלקוחות ונעניתי על ידי נציגה חביבה שפתחה עבורי את השירות, לאחר שסיימנו את השיחה ניסיתי לשלוח את המסרון ושוב "אינך יכול לשלוח תרומות פנה לשירות הלקוחות" למרות שחצי שעה לפני זה פתחתי את השירות אצל נציגת השירות, עד היום אני עדיין לא יכול לשלוח תרומות ומקבל "פנה לשירות לקוחות"

פניתי שוב במייל לשירות הלקוחות ושוב נשלח מייל של נחזור אליך תוך 72 שעות כמובן ..... לא קרה מעולם

שירות הלקוחות של 012 מובייל הוא ביזיוני שאין כמותו, אפילו לאורנג' לא היה שירות לקוחות כל כך מזעזע
אני בשיא הרצינות שוקל לעזוב את 012 ביחד עם כל 7 המנויים שלנו
לי נמאס מהשירות לקוחות המסריח הזה
 

motti261

New member
מה זאת אומרת "אפילו לאורנג'" ?

זו אותה חברה, אותם נציגים.
בכל אופן, עם שירות כזה באמת ממליץ לך לנייד לחברה אחרת.
גולן טלקום היא האופציה הרצוייה לטעמי, כבר 8 חודשים לקוח ומאוד מרוצה.
 

yamans

New member
זו לא אותה חברה.

זו חברה שונה עם נציגים שונים שנותנים מענה שונה עם חלק מהמערכות שונות.

הבעלים אותם בעלים, אכן.
 

yamans

New member
מותג של אותם בעלים.

החברות לא עובדות יחד כלל ואין סנכרון מלא בניהן ולכן היא לא אותה חברה.

בנוסף, המערכות שונות לגמרי מלבד הספר טלפונים של עובדי החברה שנהיה משותף
 

dbdj

New member
חחח ברור שאין סינכרון מלא

גם לפרטנר בתוך עצמה לרוב אין סנכרון מלא עם עצמה, אז בטח עם מותג נפרד.

אותם בעלים אומר אותם סטנדרטים ותפיסות.

מציע לפותח השרשור לעזוב כבר אתמול, גולן כאמור זו האופציה הכי נורמאלית כיום.
 
למה 012 מובייל?

חג פורים מתקרב, לא שמת לב שזו אורנג' בתחפושת?

לא צריך באופן עיוור על מי שנותן את המחיר הכי זול בלי להסתכל על אילו שירותים הוא מספק.
צריך לאזן בין השירות המצופה לבין המחיר.
גם בגולן לא תקבל שירות לקוחות ברמה של פקידת קבלה במלון קינג-דיוויד, אבל בכל זאת יש עם מי לדבר שם ולא מנפנפים אותך, לא גונבים ממך כסף, והשירות בבסך הכל עובד כך שאין צורך ביותר מדי פניות לשירות לקוחות.
 
עם "שוקל" לא תגיע לשלוות נפש

אבל לפחות זו התחלה.

באילו חבילות מדובר (הקלות או בלי הגבלה)?

אם מדובר בחבילות בלי הגבלה, ואתם שוקלים מעבר לגולן, שימו לב לתאריכים שפורסמו כדי להנות ממבצע 50% הנחה ל-6 חודשים.

https://www.golantelecom.co.il/web/news1.php
 
היי זנדי,

צר לי לקרוא על הרושם שנוצר.
ארצה לסייע ולבדוק עבורך את כל הדברים. שלח את פרטי המנוי וכן גם טלפון ליצירת קשר ל- [email protected] ונוכל לשוחח.

ליאור
 

זנדי

New member
למי שתהה.. גם ליאור לא ענה שבוע למייל

שלחתי לו מייל אחרי שפירסם פה. וגם הוא לא הגיב שום דבר

לא מפתיע במיוחד
 
היי זנדי,

לא קיבלנו ממך את המייל, חשוב לציין שאנו מגיבים לכל מייל.
נסה לשלוח כעת שוב ואוכל לראותו כרגע.

ליאור
 
למעלה