012מובייל גבו על סים+משלוח למרות שנרכש ב-יילו

azaria

New member
012מובייל גבו על סים+משלוח למרות שנרכש ב-יילו

לפני מספר חודשים רכשתי שני כרטיסי SIM של 012 בחנות YELLOW בתחנת דלק. הצטרפתי ל012-מובייל והכל נהדר.

עד שאתמול קיבלתי מהם את החשבון השלישי מאז ההצטרפות, ובו בנוסף ל88 שח הקבועים גם 49 שח "חיוב חד פעמי בגין כרטיס חכם (SIM) בגינו לא חוייבת בעת ההצטרפות ל 012-מובייל."
חיוב כזה לכל קו. כלומר סך הכל 98 שח מיותרים.

יצרתי קשר עם התמיכה שלהם, דרך הצ'אט.
הסברתי שאת כרטיסי הסים רכשתי בחנות יילו, ושילמתי עליהם במעמד הרכישה. ובכל מקרה,בטח שלא היה משלוח!
אמרו סליחה אדוני, זו תקלה מערכתית וכמובן שאתה תזוכה. - כן, בשני המספרים.

עכשיו נשאר לי רק לעקוב ולראות שאכן הזיכוי יבוצע.
(על הצמדה וריבית כמובן שאין מה לדבר. 100 שח שלי ישכבו אצלם חודש, בחינם.)

אני תוהה לכמה עוד לקוחות נלקחו כספים בטעות המערכתית הזו. ומה יקרה עם כל אלה שלא ישימו לב ולא יתקשרו...
האם יוחזר להם כספם? או שמא 012 "תשכך" את הכסף הזה בקופתה?



(ואגב, מחיר הסים בחנות יילו הוא "רק" 33 שח. חיסכון של 16 שח, וגם מקבלים את הסים על המקום ללא המתנה של מספר ימים לשליח. אבל כרגיל, מה שבזול כנראה שיינסו לגרום לך לשלם ביוקר)
 

dani666

New member
מגיע לך על שהתחברת לאוראנג'.


 
היי azaria

ייתכן ובעת ההרשמה באתר, סימנת בטופס תחת אופן קבלת ה- SIM, את האפשרות "מסירה באמצעות שליח- 49 ש"ח (עבור כל sim, בתשלום חד פעמי בחשבון)", במקום "איסוף עצמי בסניפי רשת Yellow ב- 33 ₪ (עבור כל sim, התשלום בסניף)" ולאחר מכן, פנית לחנות יילו ורכשת את ה- SIM במקום.
בכל מקרה, אני רואה שהנושא טופל.
אשמח לבדוק עבורך שהכל תקין ושאכן תקבל את הזיכוי שהובטח.
אנא שלח פרטים דרך כתובת המייל שלנו: [email protected] ואנו נעדכן אותך על כך.

ליאור
 
היי BobboVilla

ההרשמה הינה דרך האתר. הדברים תקפים גם אם נרשם לפני שרכש את הסים ביילו וגם אם אחרי.

ליאור
 

azaria

New member
תודה. אשמח להתייחסות לנקודות הכלליות שהעלתי.

1. האם כלל הלקוחותשחוייבו"בטעות מערכתית" יקבלו זיכוי אוטומטית, או שכלאחד צריך להתקשר עצמאית ולבקש?
2. האם הזיכוי יהיה בהעברת כסף לאמצעי התשלום או רק כזיכוי בחשבון הבא?
3. האם הזיכוי יהיה כולל הצמדה וריבית מרגע החיוב בפועל ועד רגע הזיכוי בפועל?
 
היי azaria

כדי שאוכל לסייע לך, אנא שלח פרטים(מספר תעודת זהות) וכן טלפון ליצירת קשר לכתובת הדוא"ל שציינתי בהודעתי הראשונה ואני אדאג שהמנוי יבדק ושנציג 012 מובייל ייצור איתך קשר ויענה על כל השאלות.

ליאור
 

azaria

New member
סיוע פרטי אכן במסרים. תשובות כלליות - כאן!

שוב תודה על הנכונות לעזור ברמה האישית. אם יהיה צורך אשמח לפנות אליך במסרים עם כל הפרטים הדרושים.

בנוסף למקרה הנקודתי העלתי גם כמה שאלות כלליות.
לנוחותך חזרתי עליהן בנפרד.
אנא התייחס אליהן. אם אתה מעדיף שלא לענות בפורום הפומבי אשמח לקבל את התשובות גם במסר פרטי.

ושוב לנוחותך, הנה השאלות בפעם השלישית.

1. האם כלל הלקוחות שחוייבו "בטעות מערכתית" יקבלו זיכוי אוטומטית, או שכל אחד צריך להתקשר עצמאית ולבקש?
2. האם הזיכוי יהיה בהעברת כסף לאמצעי התשלום או רק כזיכוי בחשבון הבא?
3. האם הזיכוי יהיה כולל הצמדה וריבית מרגע החיוב בפועל ועד רגע הזיכוי בפועל?
 
היי

לגבי שאלותיך, מדובר על מקרה פרטני ואין הדבר מחייב שאכן ישנה תקלה מערכתית. כדי שהדבר יחשב כתקלה מערכתית, יש צורך בתלונות נוספות באותו נושא ובמקרה שיהיו תלונות כאלו ויהיו בידינו פרטי הלקוחות שיראו זאת, נוכל למצוא פתרון עבור הלקוחות ואף להתייחס לשאלתך. לא ניתן לענות על מקרים שעדיין לא התרחשו בפועל.
לגבי שתי שאלותיך האחרונות, פרטי המנוי אינם לפנינו ורק כאשר נקבל אותם נוכל לברר את הנושא וליצור איתך קשר.

ליאור
 

azaria

New member
נו באמת!

נציג רשמי שלכם כתב לי שחור על גבי צ'אט שזו בעיה מערכתית.
אפילו אם נניח שלא ידוע לכם על משהו כזה - אז הנה עכשיו שמעת ממני על חיוב שכזה. ומאחר שמדובר במחשבים, לא נראה לי הגיוני שאך ורק אצל לקוח אחד ספציפי קרתה טעות. ועוד בשני מספרים מתוך השלושה שיש לי.
בדיוק כמספר כל הסימים שרכשתי ביילו.

הייתי מצפה שתעשו שאילתה פשוטה ב DB שלכם ותמצאו תוך שניה רשימה של לקוחות שבאחת משתים שלוש החשבוניות האחרונות שלהם מופיע חיוב "חיוב חד פעמי בגין כרטיס חכם (SIM) בגינו לא חוייבת בעת ההצטרפות ל 012-מובייל."
תצליבו את רשימת הסימים של אנשים אלה עם רשימת הסימים שיצאו לחנויות יילו, או לחילופין עם רשימת הסימים שיצאו במשלוח על ידי שליח.
אם ההצלבה מוצאת רק לקוח אחד (אני) או בודדים מאוד - ניחא. אבל אני מהמר שיהיו מאות או אפילו אלפים.
אתה ממש לא צריך לחכות שעוד ועוד אנשים יגלו את "הטעות" שלכם. יצא מזה גל גדול של פומביות שלילית ברחבי הפייסבוק והאינטרנט הישראלי כולו.
האינטרס שלכם הוא לתפוס את הבעיה כשרק לקוחות בודדים שמו לב, לפתור אותה כמה שיותר מהר לכל הלקוחות, ולהודיע לכול העולם והתקשורת שאותרה תקלה אבל אתם כבר זיכיתם את כל מי שסבל ממנה ואפילו נתתם צ'ופר קתן כפיצוי.
והנה במחיר זעום הרווחתם המון יחסי ציבור חיוביים מאוד!
 
היי azaria

דבר ראשון אין בידי את השיחה בצ'אט שניהלת עם הנציג ולכן אין באפשרותי לדעת שמדובר בתקלה מערכתית.
שנית, אני אכן ארצה לבדוק האם מדובר בתקלה שמחייבת טיפול ולכן ביקשתי שתשלח אלינו את פרטי המנוי לכתובת המייל.
אני רואה שמאוד חשוב לך לסייע לנו וללקוחותינו כדי שהמצב לא יישנה ואנו מודים לך על תשומת הלב, אך חשוב מאוד שתשלח פרטים וכך נוכל להצליב מידע, לבדוק את שיחותיך בצ'אט ולאתר באמצעות המנוי שלך האם ישנה אכן תקלה שמצריכה טיפול.
כתובתינו - [email protected]

ליאור
 

חסר דעת

New member
אם היית קורא את ההודעה הראשונה, ולא מגיב

באופן אוטומטי היית רואה שנכתב שם שהנציג בצ'ט אמר שמדובר בבעיה מערכתית.
 
היי

צר לי לקרוא את תגובתך, שכן ציינתי שאין בידי את השיחה שלך עם הנציג. זה שזה נרשם על ידך בהודעה הראשונה אני יודע.
במידה ותרצה שנבדוק את הדברים, אתה מוזמן לשלוח לנו את פרטיך במייל.

ליאור
 

azaria

New member
חחח נחמד שחשבת שאני חסר דעת.

בצחוק ליאור, בצחוק. אין צורך שתתנצל או תסביר.
לא נפגעתי בכלל, והטעות מובנת. בלהט השירשור טבעי להתבלבל כך.
זה פשוט שיעשע אותי, במיוחד לאור השם המיוחד של חסר דעת. אם סתם היית מתבלבל ביני לבין איזשהו יוסף או שמעון או משהו כזה - אז זה בכלל לא היה שווה התייחסות. כאן יש אלמט קומי כלשהו.

ולענייננו.

אשלח לך את הפרטים כפי שביקשת.

ולמען הכלל - הנה תוכן הצ'אט בצינזור פרטים מזהים. כל טעויות הכתיב וההקלדה הושארו. שום תג ופסיק לא שונה. אך ורק טישטוש פרטים מזהים.

תוכן הצ'אט
-------------


מיד תקושר לנציג 012Mobile, תודה על פנייתך

ברוכים הבאים לשירות הצ'אט של 012Mobile. שמי סוזנה, במה אוכל לעזור?

עזריה: שלום, חוייבתי על SIMת אבל כבר ישלי וכבר שילמתי עליו בהצטרפות.

עזריה: למה חיוב עכשיו?

עזריה: סוזנה?

סוזנה: שלום עזריה

סוזנה: על איזה מס' קו מדובר?

עזריה: שני קווים

עזריה: נתחיל עם 054xxxxx99

סוזנה: עוד מספר רגעים ברשותך.

סוזנה: עזריה, עקב טעות מערכתית, הלקוחות לא חוייבה בעת ההצטרפות בגין שליחת הסים, על כן החיובים מוצגים בחשבונית הנוכחית

עזריה: היה חיוב. ואף שולם

עזריה: שום טעות מערכתית.

עזריה: את הסים בקו זה רכשתי בכסף בחנות ילו.

עזריה: לא שלחתם שום סים

סוזנה: הסים נירכש ביילוו?

עזריה: אכן

סוזנה: צר לי על אי הנעימות, אנימזכה אותך אל נגד החיוב של הסים ע"ס של 49 ש"ח .

עזריה: תודה

סוזנה: בבקשה

סוזנה: האם אוכל לעזור במשהו נוסף ?

עזריה: ישחיוב דומה גם בקו 054xxxxx94

סוזנה: אין בעיה נזכה גם אותו

עזריה: וטרם בדקתי בקו האחרון שלי, אבל בטח גם שם היה חיוב. 054-xxxxx93

סוזנה: אני עבדוק זאת

סוזנה: -אבדוק

סוזנה: הקו54xxxxx93, לא חוייב

סוזנה: האם אוכל לעזור במשהו נוסף ?

עזריה: אכן, לא חוייב בחשון הנוכחי, אבל למיטב זכרוני כן חוייב בחשבון הקודם, או אולי עוד כמה אחורה.

סוזנה: וודיאתי, אין

עזריה: יש דרך שאני יכול לראות באתר את כל החשבונות שלי?

עזריה: במקןם לפתוח עוד ועוד קבצי PDF מתוך המיילים

סוזנה: עוד מספר רגעים ברשותך.

סוזנה: אמרנו שכל הסימים, נרכשו ביילוו נכון?

עזריה: אחד לא.

סוזנה: אחד מתוך 3?

עזריה: שניים כן ואחד לא

עזריה: נכון

סוזנה: אוקיי, אז על מנוי אחד, יש חיוב של סים תקין

סוזנה: על 2 זיכיתי

עזריה: אבל האחד שקיבל סים על ידי שליח - חוייב בחודש הראשון. לא צריך להיות חיוב נוסף עכשיו.

סוזנה: אין חיובים נוספים

סוזנה: 2 קווים חויבו בטעות. - וזזוכו.

עזריה: הקו 054xxxxx94 הוא היחיד שקיבל סים בשליח.

סוזנה: קו אחד 054xxxxx93 חוייב בחשבונית הראשונה

עזריה: למיטב זכרוני זה שולם בכרטיס אשראי בזמנו. לא ברור לי למה מחייבים עכשיו.

סוזנה: לא חוייב עכשיו, אלא לפני חודשיים

עזריה: ובטח שלא בורר לי למה מחייבים בלי להודיע, בלי לבקש, בלי לבדוק. פשוט לוקחים כסף?! לא ממש מקובל.

סוזנה: החיוב תקין.

סוזנה: זה טעות גורפת, על כן זוכית

עזריה: מה זאת אומרת חוייב לפני חודשיים?

סוזנה: החיוב עבור הסים היה לפני חודשיים

עזריה: אבל מופיע בחשבונית עכשיו.

סוזנה: עזריה, ציינת 2 קווים כי עבורם רכשת סימים ביילוו: 054xxxxx99 ן054xxxxx94, עבורם זוכיתי. הסכמנו שסים אחד כן היתקבל דרך שליח, על כן חיוב בגין אותו סים תקין.

עזריה: לא. גם הסים שהגיע בשליח, שולם בכרטיס אשראי במהלך ההזמנה. טלפונית. אי צורך לגבות עליו שוב בחשבונית.

סוזנה: לא היו 2 חיובים

עזריה: לסיכום. מה זיכית?

סוזנה: כאמר 2 זיכויים אל נגד החיובים השגויים

סוזנה: 49 ש"ח כל אחד

עזריה: טוב. אני אבדוק את כלל החשבונות, כולל חיובי האשראי. אם עדיין תהיה כפילות - אחזור אליכם.

סוזנה: בסדר גמור

סוזנה: יום טוב

סוזנה: דעתך חשובה לנו.
אשמח אם תמלא סקר קצר לשביעות רצון
באמצעות לחיצה על "סיים שיחה" בראש חלון בצ'אט מימין.

עזריה: אגב, אם הבעיה היא מערכתית וידועה - למה לא מבטלים את החיוב הכפול באופן גורף לכל מי שחוייב?

סוזנה: זה נמצא בטיפול

עזריה: אבל בנתיים 50 שח של רבים מלקוחותיכם שוכבים אצלכם. האם תחזירו עם ריבית והצמדה?

השיחה הסתיימה.
 

azaria

New member
יופי! מסרתי פרטים והתקשרתם כדי לשחד אותי


לבקשת הנציג שלהם פה, מסרתי לו פרטים שלי.
די מהר קיבלתי טלפון מטיפוס "שימור לקוחות" שהסביר והתנצל והבטיח שלא היה כאן שום "שיטת מצליח" וכמובן שהם ישכו את כל מי שנפגע, ביוזמתם. הם הרי ידעו על הבעיה כבר מ.... מתי פנית אלינו?
ועוד ועוד פנינים שכאלה.
לבסוף כשכבר הייתי מת לסיים את השיחה הארוכה והמיותרת הזו הוא הבין שאני לא הולך לבקש, ולכן פשוט הציע בעצמו את הפיצוי / זיכוי / צ'וּפר / שוחד של זיכוי אחד נוסף על השניים שמגיעים לי. כלומר "לזכות" אותי ב 49 שח מיותרים. "ככה בשביל שנגמור את זה עם טעם טוב."

לי זה דווקא השאיר טעם רע. רע מאוד.
כנראה שבאמת יש להם מה להסתיר בעניין הזה
וכאנראה שממש לא רוצים שהעניין יופץ ויגיע לידיעת כלל לקוחותיהם.
 
למעלה