012מובייל גבו על סים+משלוח למרות שנרכש ב-יילו
לפני מספר חודשים רכשתי שני כרטיסי SIM של 012 בחנות YELLOW בתחנת דלק. הצטרפתי ל012-מובייל והכל נהדר.
עד שאתמול קיבלתי מהם את החשבון השלישי מאז ההצטרפות, ובו בנוסף ל88 שח הקבועים גם 49 שח "חיוב חד פעמי בגין כרטיס חכם (SIM) בגינו לא חוייבת בעת ההצטרפות ל 012-מובייל."
חיוב כזה לכל קו. כלומר סך הכל 98 שח מיותרים.
יצרתי קשר עם התמיכה שלהם, דרך הצ'אט.
הסברתי שאת כרטיסי הסים רכשתי בחנות יילו, ושילמתי עליהם במעמד הרכישה. ובכל מקרה,בטח שלא היה משלוח!
אמרו סליחה אדוני, זו תקלה מערכתית וכמובן שאתה תזוכה. - כן, בשני המספרים.
עכשיו נשאר לי רק לעקוב ולראות שאכן הזיכוי יבוצע.
(על הצמדה וריבית כמובן שאין מה לדבר. 100 שח שלי ישכבו אצלם חודש, בחינם.)
אני תוהה לכמה עוד לקוחות נלקחו כספים בטעות המערכתית הזו. ומה יקרה עם כל אלה שלא ישימו לב ולא יתקשרו...
האם יוחזר להם כספם? או שמא 012 "תשכך" את הכסף הזה בקופתה?
(ואגב, מחיר הסים בחנות יילו הוא "רק" 33 שח. חיסכון של 16 שח, וגם מקבלים את הסים על המקום ללא המתנה של מספר ימים לשליח. אבל כרגיל, מה שבזול כנראה שיינסו לגרום לך לשלם ביוקר)
לפני מספר חודשים רכשתי שני כרטיסי SIM של 012 בחנות YELLOW בתחנת דלק. הצטרפתי ל012-מובייל והכל נהדר.
עד שאתמול קיבלתי מהם את החשבון השלישי מאז ההצטרפות, ובו בנוסף ל88 שח הקבועים גם 49 שח "חיוב חד פעמי בגין כרטיס חכם (SIM) בגינו לא חוייבת בעת ההצטרפות ל 012-מובייל."
חיוב כזה לכל קו. כלומר סך הכל 98 שח מיותרים.
יצרתי קשר עם התמיכה שלהם, דרך הצ'אט.
הסברתי שאת כרטיסי הסים רכשתי בחנות יילו, ושילמתי עליהם במעמד הרכישה. ובכל מקרה,בטח שלא היה משלוח!
אמרו סליחה אדוני, זו תקלה מערכתית וכמובן שאתה תזוכה. - כן, בשני המספרים.
עכשיו נשאר לי רק לעקוב ולראות שאכן הזיכוי יבוצע.
(על הצמדה וריבית כמובן שאין מה לדבר. 100 שח שלי ישכבו אצלם חודש, בחינם.)
אני תוהה לכמה עוד לקוחות נלקחו כספים בטעות המערכתית הזו. ומה יקרה עם כל אלה שלא ישימו לב ולא יתקשרו...
האם יוחזר להם כספם? או שמא 012 "תשכך" את הכסף הזה בקופתה?
(ואגב, מחיר הסים בחנות יילו הוא "רק" 33 שח. חיסכון של 16 שח, וגם מקבלים את הסים על המקום ללא המתנה של מספר ימים לשליח. אבל כרגיל, מה שבזול כנראה שיינסו לגרום לך לשלם ביוקר)