אורנג' נשארים אורנג'

אורנג' נשארים אורנג'

אז נשברתי וחזרתי לאורנג'. אני עם דור 2 והקליטה של הום סלולר בבית שלי פשוט מחרידה ברמה שמפריעה לתפקוד (איכות שמיעה גרועה, שיחות שמתנתקות, אנשים שלא מצליחים להשיג אותי), וגם עוד כמה מגבלות טכניות שלא יכולתי להבליג עליהן. אז נשברתי וחזרתי לאורנג'. הלכתי על תכנית ה CLEAR MAX. מה כבר יכול להיות עם תכנית פשוטה כזו.

אבל מסתבר שאורנג' נשארים אורנג'.

בתכנית שמפורסמת בכל חור מצהירים על דקת שיחה 25 אג', אי אפשר לטעות בזה, בחוזה זה מופיע בצורה ברורה וחד משמעית. אבל כמובן שאי אפשר בלי גניבה קטנה כמיטב המסורת הפושעת של אורנג'. בחשבונית עלות דקה היא 25.1 אג'. למה ? ככה ! רק עשירית אגורה, חשבו שזה לא יציק לאנשים, אולי הם בכלל לא ישימו לב, אז יגנבו קצת, זה טוב למאזנים של החברה. ומה עונה הנציגה במוקד ? "אנחנו לא יכולים לפרט עד רמת עשירית האגורה בחוזה".

כמובן שגם לא הזינו את הזיכוי שהובטח על כרטיס SIM. לרגע לא ציפיתי שזה יעבור חלק. פרשו לי אותו למיליון תשלומים, אולי קיוו שאני אחליק את זה.

בחיי, אני מעדיף כבר לקנות מכשירים חדשים (יותר מקו אחד) רק כדי להפרע מהנבלות הסרוחות האלה.
 

amithi1

New member
תפנה אליהם בכתב לגבי החיוב העודף

אני מתערב שהם לא יעזו להעלות על הכתב תשובה כמו שהנציג נתן לך.
 

k-don

Well-known member
אתה צודק, פעם זה הופיע ללא מע"מ

אבל בשנה האחרונה שינו את הדוחות (רק שהקווים הפרטיים שלי בתכנית עם חבילה, אז לא ראיתי את השינוי)
 

k-don

Well-known member
למה לא לנסות מפעיל אחר? יופון עובדת על תשתית

אורנג. (כל השאר עובדות בדור 3 או תשתית סלקום שלא עבדה לך טוב)
 
פניתי אליהם

לא נשמעו לי שאפשר לסמוך עליהם, לא יכלו לתת לי התחייבות שיוכלו לספק שירות כלשהו (אמרו "יהיה בסדר"), אין להם בכלל לקוחת שאפשר לקבל פידבק על החברה, ובאופן כללי לא נשמעו רציניים. הדבר היחיד החיובי אצלם היה שענו לטלפון מאוד מהר, כנראה שאני היחיד שהתקשר אליהם מאז שעלו לאוויר...

בקיצור, לא בא לי לתת לעוד מפעיל וירטואלי להתגלח עלי, בוודאי כשנדמה לי שאני הולך להיות המנוי הראשון חוץ מעובדים של החברה...

כנראה שפשוט כבר אין עתיד ובעיקר אין בחירה לאנשים שרוצים לדבוק במכשירי הנוקיה הישנים שלהם ולא ממש מבינים למה הם צריכים אפליקיות או אינטרנט בטלפון הנייד שלהם (כן, ככה פעם קראו לזה)...
 
שלום עד מתי אורנג

אני מבקשת לבדוק את עניין החיוב ולנסות לעזור בהקדם האפשרי.
אנא העבר אליי טלפון ליצירת קשר לכתובת [email protected] ואעביר את המקרה לבדיקה וטיפול מיידי.

בברכה,
יפעת
קשרי לקוחות פרטנר
 
למעלה