חחח... אני חושב שאני בבעיה... מה לעשות?
באתי לכתוב תגובה שאם הדבר היחידי שצריך בשביל לנייד את הקו לגולן טלקום זה להכניס את המספר, אזי פלאפון צודקים.
אז נכנסתי לאתר גולן טלקום, ובחרתי ניוד מספר. "לשמחתי" ראיתי שהם שולחים קוד אימות לטלפון בשביל לוודא שאתה אכן מחזיק במכשיר.
ציפיתי כי לאחר תהליך זה הוא יעביר אותי לעמוד של הכנסת פרטים נוספים (שם, כתובת פיזית, כתובת דוא"ל וכד'...). להפתעתי הרבה קיבלתי הודעה כי תהליך הניוד הועבר לטיפול כלשהו ומיד לאחר מכן קיבלתי הודעת SMS
מפלאפון "לקוח יקר, אנו מבינים כי בחרת לעבור לחברה אחרת, נמליץ ליצור קשר עימנו לקבלת מידע חשוב אודות פרטי המעבר. לחץ send לנציג פלאפון בכיר".
עכשיו מה אני יהיה הלאה?
חברת גולן טלקום יצרו איתי קשר לוודא פרטים נוספים? אני לא רוצה לנייד את הקו כרגע....