השוואת מחירי גז ביתי

yanivosm

New member
השוואת מחירי גז ביתי

שלום לכולם, בהמשך לדיון שהיה פה בעבר, אשמח להשוואת את תעריפי הגז בו הינכם מחוייבים כיום (וזאת כמובן על-מנת לההשוואת תעריפים, ולהפחית עלויות). כיום המחיר אותו אני משלם לחב' סופרגז הינו: מחיר קבוע לחודש : 11 ש"ח+מע"מ סה"כ 12.8 כולל מע"מ. מחיר למ"ק : 26.07 + מע"מ סה"כ 30.11 כולל מע"מ. אשמח לדעת את התעריפים בו הינכם מחוייבים.
 

yanivosm

New member
תודה אבל...

לא כלכך עוזר. מטרתי לדעת האם רמת המחירים שאני משלם היא מעל הממוצע הוא לא... אשמח לתשובות נוספות.
 

sailor

New member
למה זה לא עוזר?

אתה מתעצל לטלפן לחברת הגז לפי ההמלצה? לחליפין לעשות סקר בין חברות הגז?
 

yanivosm

New member
ממש לא מתעצל../images/Emo4.gif

ראשית שיחת טלפון לחברת הגז נעשתה (תגובתם היתה תשלח פקס למנהל). שנית להתקשר לחברות הגז הגדולות ללא סקר מקדים נראה לי מיותר כרגע מאחר וידוע שאין תחרות בינהם והן לא ששות להחליף האחת את השניה. החברה היחידה שמפרסמת (לפחות מה שמצאתי) תעריף ברור ואחיד (כנראה) לכלל לקוחותיה היא מרכז הגז. ע"פ האתר התעריף הוא 7 ש"ח תשלום קבוע (לחודש) ו 18.95 למ"ק גז על מחירים אלה יש להוסיף מע"מ. כמו כן מצויין שהמחיר צמוד למחירי הגז (לטוב ולרע). אז אם מישהו מוכן ולשרשר את המחירים אותם הוא משלם, אשמח לדעת.
 

אלי ו.

New member
אני קצת מעוצבן על מרכז הגז ../images/Emo32.gif

הצטרפתי אליהם בעיקר מכיון שהמחיר לבלון גז היה מפורסם בגלוי באתר האינטרנט ויותר מכך, המחיר היה תחרותי (90 ש"ח לבלון קטן) חודש אחרי שהצטרפתי המחיר קפץ ל 110 והוסר מהאתר. ניסיתי ליצור איתם קשר בטלפון על כך, המרכזנית העבירה אותי לאדם הרלבנטי וביליתי חצי שעה בהמתנה עד שניתקתי. הם עדיין זולים יותר מחלק מהמתחרים אבל אני עדיין מאוכזב ממי שאינו נוהג גילוי נאות במחירים.
 

yanivosm

New member
תודה על התגובה

זאת למעשה היתה מטרתי להשוואת מחירים ושירות...
 

sailor

New member
אם אתה לא מתעצל

קבל אישור מכל הצרכנים שמחוברים יחד אתך וצא במכרז לכל חברות הגז הרלבנטיות. צפה להפתעות, בעיקר מצד הספק הנוכחי.
 
למעלה