איתור פרטים אישיים של בעל עוסק מורשה

בונד07

New member
איתור פרטים אישיים של בעל עוסק מורשה

שלום רב, מבקש את עזרתכם באיתור פרטים אישיים של בעל עוסק מורשה. באתר של רשות המיסים עפ"י מס' עוסק מורשה מתקבל רק שם העוסק. איפה ניתן למצוא את ת.ז וכתובתו של בעל עוסק מורשה. המידע נדרש לצורך הגשת תביעה נגד העסק ותביעה אישית נגד בעל העסק בבית המשפט לתביעות קטנות. תודה רבה מראש.
 
המלצה

אם שם העוסק הוא תאגיד אז יש לו מספר ח.פ אותו ניתן לאתר אצל רשם החברות / אגודות/ עמותות וכד' אם שם העוסק הוא שם בעל העסק הרי מספר הע.מ הוא גם מספר הת.ז בפורום חוק ומשפט תזכה לסיוע טוב יותר.
 
אם העסק על שמו

מס' העוסק מורשה הוא מס' ת. הזהות שלו. עם המספר אתה ניגש למשרד הפנים ומבקש לבצע איתור כתובת. אאל"ט, זה עולה -15 ש"ח.
 

בונד07

New member
אני הבנתי כי כדאי לתבוע גם את העסק וגם את בעל

העסק. האם זה נכון?
 
אם זה עוסק מורשה

אתה תובע את בעל העסק. אתה צריך לדעת על שם מי העסק כדי לדעת אם מס' כדי לתבוע את בעל העסק..
 
לנושא תביעה אישית נגד בעל העסק

שים לב באם החברה היא בע"מ. מתוך וויקיפדיה : "הרעיון המשפטי מאחורי החברה הינו שהחברה, אשר תחתיה מתרכזת כל הפעילות העסקית, הנה גוף משפטי נפרד ושונה ממייסדיו ובעליו. המייסדים מהווים בדרך כלל, בעלי החברה באמצעות החזקת מניות, ונקראים בעלי מניות. המנייה הנה למעשה אגד של זכויות וחובות אשר המחזיק בה חב כלפי החברה והחברה חבה כלפיו. לדוגמה הזכות להשתתף ברווחי החברה. בכך ישנה הפרדה כמעט מלאה בין הישות המשפטית של החברה לבעלי המניות. אם לדוגמה יש לגורם מסוים טענה או תביעה כלפי החברה, הוא אינו יכול לתבוע את בעלי המניות. הכתובת שלו לכל בעיה הינה החברה עצמה. רק במקרים מיוחדים של חוסר הגינות בולט או הונאה, מאשר בית המשפט הרמת מסך המאפשרת תביעה ישירה של בעלי המניות בחברה או של מנהליה." http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%94_%D7%91%D7%A2%22%D7%9E
 

בונד07

New member
מדובר על חנות רהיטים. על המסמכים לא רשום בע"מ

קיים רק מספר של עוסק מורשה והוא מופיע באתר רשות המיסים (מע"מ) ללא בע"מ. בכל מקרה תודה רבה!!!
 
למעלה