כמה השגות עבור "ארץ אהובה "
לומר "שירות ,בקרת איכות , " באותה נשימה על אלקטרה זאה ממש זילזול באינטלגנציה של הצרכן הישראלי , לא אוסיף מילה היות ואין אני מכיר את כלל החברה על כל מגוון המחלקות שלה . על בקרת איכות בסין זאת בדיחה עצובה ע"ע צעצועי מטל , פנדה ועוד היד נטויה . באם אין בסין חטיבת איכות של החברה אזי בקרת איכות שם זה צחוק ולעג לרש ,זאת אני אומר מידע אישי מהכרת המטרייה שם וכאחד שעושה את הקו לשם לפחות 5 פעמים בשנה . בין היחידים שהקימו שם חטיבות הבטחת איכות ברמה מפעלית (זה המושג הנכון ד"א ) ניתן למנות את חטיבת המחשבים של IBM שלימים הפכה למותג LENOVO ועוד כמה חברות אמריקאיות שיש להם נציגות של החברה שם בנושא הבטחת איכות , כל השאר משתמשים באווט סורסינג (מיקור חוץ ) לשם תהליכי הבטחת האיכות , היקף השוחד והשלמונים העוברים מיד ליד זה בלתי יאומן , נכון מגיעים מהחברות לדגימות אך אז הפלא ופלא התוצאות הם 100% מתוך 100% זה כמה מילים על הבטחת איכות בסין ולעיניין שלמענו התכנסנו כאן , לי מזגן מתוצרת "טורנדו " ושיהייה מצידי השם "זוכמיר " משרת את תפקידו נאמנה . מקרר כנדרש ושקט בקייץ ומחמם בחורף כנדרש ממנו , אין ריחות רעים ואו כשל בעבודה , בזמן ההתקנה נסדק פנאל קדמי של המזגן ביחידה בפנים הבית(שלא פגם בתפקוד המזגן ) וללא בעיות ועוד בזמן ההתקנה עם הרבה התנצלויות והזמנה לארוחת ערב על חשבונם הגיע המתקין והחליף בפנאל מיחידה חדשה !!ללא צעקות וללא מריבות . לזאת אני קורא שירות ולא להתנצחות בלתי רגילה ותיאומים אים ספור עם שרות הלקוחות .