מישהו יודע איזה מקומות פתוחים

Katy Cat

New member
מישהו יודע איזה מקומות פתוחים

בשבת? ואני מדברת על מקומות שאפשר לעשות בהם קניות. אני יודעת שבראשון איפושהו יש כמה חנויות שפתוחות. מישהו יודע על מקומות כאלו?
 

Mandyִ

New member
אם אני עושה שופינג בשבת,

אז זה בדרך כלל בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה
! יש שם חנויות כמו קסטרו, בוניטה, רנואר וכל השאר. אבל זארה אין שם.. ורוב החנויות לדעתי מוכרות בגדים לערב ולא לבית ספר אבל יש שם פוקס נראה לי, בכל מקרה, שווה להגיע לשם!!
 
מה? שבעת הכוכ´ פתוח כל השבת?

זתומרת מאיזה שעות וכאלו? כל הבוקר והצהריים הוא פתוח? לא נראה לי, מה, לא יכול להיות, אני מניחה שהייתי יודעת אם הוא היה פתוח..
 

Mandyִ

New member
אני לא יודעת מאיזה

שעות אבל אני יודעת שהוא פתוח בשעות הצהריים והערב- בקשר לבוקר, אין לי מושג, אני לא גרה שם!
 

גמדית

New member
שבעת הכוכבים.......

פתוח! אני מניחה שהוא נפתח בסביבות 11 או 12 אבל אני הייתי שם יום אחד ב-3 בצהריים בשבת והכל היה פתוח חוץ מהמשביר לצרכן ופוקס!
 
כמה שאני מכירה

-הקניון בכפר סבא איפה שהיה פיגוע -שבעת הכוכבים הרצליה..למרות שהוא קניון קטן -ירקונים שיש שם מחסני אופנה -געש,שיש שם לי קופר ועוד כמה.
 

space girl

New member
OUTLET בהרצלייה

שזה מעיין מרכז עודפים עם קסטרו , הוניגמן , לי קופר ועד כמה חנויות ....
 

Katy Cat

New member
הקניון בכפר סבא פתוח רק בגלל

שהיה בו פיגוע, ואני חושבת שזה זמני... לא?
 

גמדית

New member
מה הקשר בין זה....

שהיה בו פיגוע לזה שהוא פתוח ביום שבת? בעעע..... כל- כך אין לי כוח לחוגים היום טוף, אני הולכת (יש לי היום - שעתיים בלט מודרני ושעה ג´אז) אני אגיע סחוטה.... איך אני אלך ליניב אחרי זה אני לא יודעת
 

Katy Cat

New member
יש קשר. אמרו בחדשות.

בגלל הפיגוע פחות אנשים באים אליו, אז החליטו לפתוח אותו בשבת ועל ידי כך למשוך אליו קהל. קאפיש? גם אמרו שהדוסים עושים מולו הפגנות.
 

גמדית

New member
כן.......

זה היה די ברור שהדוסים יעשו שם הפגנות בגלל שכפר סבא קרובה לרעננה וברעננה יש הרבה דתיים.... ובהרצליה הראש עיר מהמפלגה מרץ (כל הכבוד), ככה שתהיי בטוחה שהוא פתוח בשבת! (שווה לא?)
 
למעלה