שיעורי אופק

parparit26

New member
שיעורי אופק

היי שאלה... יש לי קורס שאני צריכה לשפר בו את הציון ... וידוע לי שלקורס עצמו יש שיעורי אופק אבל משום מה אני יכולה לצפות רק בשיעורים הישנים שבאופק שיעורים שהוקלטו כשאני למדתי בזמנו... איך אני יכולה להגיע לשיעורים החדשים באופק? למה ההרשאה של "שיעורי אופק חדשים":לא פתוחה לסטודנטים שלמדו כבר את הקורס? ומה אפשר לעשות?
 
זה לא קשור לאופק זה קשור לעובדה שעברת את הקורס.

אם עברת קורס את לא רשומה כזכאית בחינה בקורס הבא ולכן את לא יכולה להכנס לאתר הקורס החדש (ולכן גם לא לאופק העדכני). על מנת לפתור את הבעייה את יכולה לקבל הרשאת צפייה אישית אך הנושא נמצא באחריות הישירה של מ"ה בקורס.
 

parparit26

New member
חזי עוד שאלה...

תודה על התשובה... הבנתי פחות או יותר שזה עניין של הרשאות. וסתם שאלה אם סטודנט חדש שולח לי לינק צפייה של סמסטר קיץ 2016 .. אני אצליח לצפות בשיעור אם אני מחוברת עם המשתמש שלי?!? או שאני צריכה את פרטי המשתמש שלו... מה הקטע כאן בדיוק האם זה תשלום על התכנים ?!? כלומר הרשמה מחדש לאותו קורס על מנת להתעדכן בחומרים החדשים?!?
 
הלינק לא יעזור

הלינק לא יעזור / את תדרשי לשם משתמש וסיסמא והמערכת תזהה אותך "לא מורשה" ולכן לא תוכלי להגיע ליעד המבוקש. אם הצלחת זאת הפרת של פרוטוקול אבטחה. לגבי שאר השאלות זאת המדיניות שנקבעה על ידי הנהלת האו"פ.
 

parparit26

New member
תודה רבה חזי!

אני אפנה כבר לאו"פ... לא רוצה להפר מדיניות , גם לא נראה לי שאצליח אני לא כזאת חכמה ;)...
 
אין צורך לפנות לאו"פ. תפני ישירות

למרכז הקורס. יש לו סמכות ויכולת לתת הרשאה פרטנית לכל אתר שלו ולכל אזור באתר אם רוצים להגביל גישה כזאת או אחרת. אם זה לא יעבוד דרך מ"ה זה כנראה לא יעבור פילטר אחר אז צריך להסתפק במה שיש. בהצלחה.
 
למעלה