הקורסים אוטומטים (20440); ואלגוריתמים (20417)

missibamba

New member
הקורסים אוטומטים (20440); ואלגוריתמים (20417)

שלום לכם,
יש לי עוד חודש בערך מבחנים בקורסים הנ"ל
המצב שלי היום הוא כזה: סיימתי לקרוא את כל החומר בשני הקורסים וזהו.
אני מרגיש שבגלל שרק קראתי את החומר, הידע שלי הוא עדיין בהיי-ליבל בלבד, ואני צריך ממש לצלול לעומק של הקורסים ולהבין את החומר ברמות העמוקות שלו.
השאלות שלי:
1- איך תמליצו לי לנצל את הזמן שנשאר לי?
2- טיפים להצלחה במבחנים הנ"ל?

תודה רבה!
 

kagome10

New member
אוטומטים זה קורס קל

וזה הקורס היחידי אי פעם שקיבלתי בו מאה. ההמלצה שלי היא לפתור ממ"נים, ולפתור מבחנים משנים קודמות *ולקרוא את הפתרונות* !!!
הפתרונות האלו הצילו לי שאלה במבחן, היא הייתה בדיוק על אותו רעיון שהייתה שאלה במבחנים לדוגמא, רק ששם טעיתי בה ופה זכרתי את העיקרון.
&nbsp
אלגוריתמים עוד לא למדתי, אבל כנראה אותה עצה, רק לנסות לפתור גם את השאלות בספר אם יש לך זמן. זה נכון גם לגבי אוטומטים, אבל חשוב פחות.
 

missibamba

New member
תודה רבה לך! האמת שהיתה לי כל הזמן הרגשה שאוטומטים

זה קורס קל, אבל פחדתי להירגע יותר מדי לגביו, ולהגיד את זה :)
כמה זמן בערך התכוננת לקראת המבחן? אני פשוט שוקל כמה ימי חופש לקחת..
 

kagome10

New member
משהו כמו שלושה ימים...

אני לא ממש מוצלחת בהכנה למבחנים. ואפילו אז לא התכוננתי כל היום. יש סך הכל 6 מבחנים לדוגמא באתר, ולפתור כל אחד מהם לקח לי פחות מחצי מהזמן מוקצב. אני בכוונה נמנעתי מלפתור אותם מראש, כדי שישארו לי שאלות להתכונן איתן.
&nbsp
לדעתי מה שעדיף עבורך זה להקדיש קצת זמן בכל יום (או כל כמה ימים) עד המבחן כדי לפתור את השאלות מהספר והממנים, ואז ביומים האחרונים ללמוד נניח שלוש-ארבע שעות כל יום למבחן. אני גם קראתי שוב את הספרים (ולא סיימתי לקרוא את הכל), אבל אם קראת אותם אל מזמן זה פחות רוונטי עבורך.
 
למעלה