מצעד הדברים המעצבנים בממנים

טיורינג

New member
מצעד הדברים המעצבנים בממנים

הנה מצאתי את עצמי מלמד קורס שמגישים בו מטלות בדואר, ובסופו של אחר צהריים ארוך בו בדקתי מטלות, נזכרתי בכל אותם דברים מעצבנים (*) שסטודנטים עושים לפעמים, הנה הם(**): 1. סטודנטים עם כתב יד בלתי קריא בעליל שמתעקשים להגיש עבודות כתובות. נו, בעיה מוכרת, גם לי יש כתב יד זוועתי שאיש לא מבין (לפעמים גם לא אני). מאז שלמדתי להשתמש במחשב הבעיה נפתרה. למה אלו שיש להם את הבעיה הזאת לא כותבים על מחשב? (שנת 2007, מעבד התמלילים הומצא כבר מזמן והפך לכלי עבודה נגיש ונפוץ בעולם כולו). 2. סטודנטים שמגישים עבודות עם בערך 25 עמודים. כן, אני יודע שיש עבודות שצריך לכתוב בהן הרבה (לא בקורסים שאני מלמד, אבל בטח יש). אבל 25 עמודים?! מה זה, תזה? 3. בן זוג של הסעיף הקודם - אלה שכותבים מה שצריך, אבל עושים את זה על 25 עמודים. למשל, מדפיסים בפונט אריאל 20 עם רווח כפול את כל העבודה. לא חבל על הנייר? לא חבל על הזמן שלוקח לי לדפדף בין העמודים? שלא לדבר שהמאוורר (המזגן מקולקל) מתחיל להעיף לי דפים מהשולחן, ורק חסר לי שאני אאבד חלק מעבודתו של סטודנט. 4. שגיאות כתב/ניסוח נוראיות. קורה מידי פעם, אבל אם בן אדם יודע שיש לו בעיה פתולוגית בעניין (אני לא מדבר על להחליף את הא' וה-ע' במילה "אם" מידי פעם, זה קורה לכולם) למה שלא יעבוד על זה וישפר את זה? למשל, יתן למישהו לקרוא את העבודה? 5. מעטפות קשות לפתיחה. במילים אחרות - הסטודנט ניילן את המעטפה כך שתשרוד במקרה ומשאית הדואר תיפול לנהר הקרוב לביתי, במקרה והדוור יעלה באש, במקרה ונשורת רדיואקטיבית תיפול על תיבת הדואר שלי. המעטפה עטופה בסיבובים על גבי סיבובים של מסקינגטייפ. בפנים הממן עטוף בשקית ניילון, מעל יש סיכות שדכן, והכל מקופל לארבעה חלקים שווים. לפתוח את זה זה מילא (יש לי מסור ומקדחה), אבל איך מחזירים הכל למקום אח"כ? 6. ואגב סיכות שדכן - זה כבר ממש לא נעים. הרבה פעמים מעטפה מהודקת בסיכות ואז כשפותחים אותה הסיכות נפתחות ובולטות החוצה, כך שמובטח לי שכשאחזיר את העבודה למעטפה אני אחתך עם אחת מהן (לך תסביר לסטודנט למה יש כתמי דם על הממן שלו). 7. ועוד סיכות, הפעם לא של שדכן, אלא אטבים כאלו שמחברים כמה ניירות ביחד - דווקא אותם אני אוהב, לפעמים אני גונב אותן עקב מחסור זמני בסיכות
8. ממנים שמגיעים בלי טופס מלווה ממן - לא שאכפת לי, אבל אי אפשר להזין ציון ככה. מה שזה אומר שאני צריך לזכור להגיד לסטודנט במפגש הבא שהוא שכח את הטופס, הוא צריך לתת לי טופס חדש, אני צריך לזכור לשים אותו בממן, אוף, איזו מועקה. ועוד שניים לסיום, הפעם ממערכת המטלות: 9. כאלו שמגישים חמישה קבצים שונים במערכת. למה לא לשים הכל בקובץ אחד? ואם אי אפשר, למה לא לשים הכל ב-zip? למה אני צריך לבצע חמש פעמים הורדה של קבצים? (שלא לדבר על זה שהמערכת משנה באופן אוטומטי את שמות הקבצים המוגשים בה, ויש מקומות בהם זה קריטי). 10. בהמשך לסעיף 1 אבל יותר גרוע - סטודנט שכותב את העבודה בכתב יד, ואז סורק את חמשת העמודים של העבודה למחשב, ושולח לי את זה. עכשיו לא רק שאני צריך לקרוא כתב זוועתי, אני גם צריך לעשות את זה על המחשב בקבצים שבדר"כ משקלם גדול מאוד ומעיק מאוד. * - מעצבנים אותי, כמובן, יש כאלה שלא מתעצבנים מזה... ** - הכותב הינו מנחה
 

vicz

New member
להוסיף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מה יש לכם,אנשים ממורמרים??????????????????? קצת הומור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

קליספרה

New member
וחמוד ../images/Emo13.gif

מה אגיד לך מזדדהה איתך הכותבת אמנם לא מנחה - אבל במסגרת עבודתה לשעבר - תודה לאל נאלצה להיתקל בכל אחד מהמפגעים שציינת (נו...אולי לא טופס נלווה לממן אבל חוץ מזה) מה אומר ומה אגיד לא תאמין אבל עדיין אין בכל בית מחשב בגלל הפוביות מחצית מיושבי פורום זה לומדים פסיכולוגיה ואין גבול לייצירתיות במסגרת ההתארגניות אחרי כל מבחן אולי תתארגנו המנחים ותדרשו תוספת סיכון
אני מקווה שלפחות מעניין לך נגד המפגע ה- 11 של לחזור ולקרוא שוב ושוב את בדיוק אותה התשובה לא כתבת כלום.
 

cheburasha

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

זה היה מצחיק עד דמעות! למה לא הוספת לרשימה את אלה שכותבים בכתב יד שדורש מיקרוסקופ לקריאה ואת אלה שכותבים בעט נובע משני צידי הדף, ללא שמירה על השוליים ורווחים בין אותיות ומילים? או שיש את זה רק לתלמידים שלי?
 

טיורינג

New member
צודקת

אכן שכחתי את אלה... ולקליספרה - לגבי זה שאני צריך לקרוא אותה תשובה כמה וכמה פעמים - זה מחסרונות המקצוע... ולאהד - אתה כמובן צודק, לפעמים השאלות לא מנוסחות כראוי, אבל לפעמים הסטודנטים "מגדילים ראש" בצורה קצת יותר מידי מרחיבה. מזכיר לי שפעם היה ממן שכלל שאלה על לוגיקה מתימטית וטבלאות אמת (דברים פשוטים ממש, של קורס מבוא. כל המטרה היתה לתרגל את פעולות האיחוד/חיתוך/הפרש/גרירה ברמה בסיסית ביותר). אחד הסטודנטים כתב לי מאמר ארוך עם ציטטות ומראי מקום בו הוא טוען שהוא לא מבין איך בקורס אקדמי מכובד אנחנו מתעלמים מההתפתחויות הרלבנטיות בלוגיקה הטמפורלית ומהתוצאות של פרגה (הלכתי לוויקיפדיה לחפש) בנוגע לערכי אמת וכו' וכו'. יש גם כאלה...
 

Fingertip

New member
בתור אחד מסעיף 2...

מה אפשר לעשות כשהמטלה מנוסחת באופן לא מדוייק בעליל? (בקורסים שאמורים לדרוש דיוק, כמו מדמ"ח או מתמטיקה) אם אתה לא רוצה לבדוק 25 עמודים, ודא שאכן הפתרון המדוייק לא אמור לארוך מסדר גודל כזה. (למשל, אם אתה מבקש בקורס מבוא כלשהו להוכיח את נכונות האלגוריתם, קח בחשבון שיהיה מתמטיקאי שינסח אינוורינטות ומתכנסים כדי להראות שאכן האלגוריתם יבצע את הדרוש. אם לא לכך הכוונה, הבהר שאין צורך להוכיח נכונות, אלא רק לנמק אותה....) בקשר ל-5: היה לי מנחה שהזהיר אותנו לא לעטוף בנייר דבק, ומישהו אחד כן הגיש עם נייר דבק. את הממן הוא קיבל חזרה עם 10 שכבות של נייר דבק. הוא היה צריך להמיס אותו עם מצית בשביל לפתוח
.... אהד.
 

דיסוצ

New member
לגבי סעיף 2...

אני רק חייבת להגיד: מה???
שתי העבודות הסמינריוניות שלי לא מגיעות ל-25 עמודים (כל אחת בנפרד, ביחד דווקא כן
), אז ממ"ן? ממ"ן?? למה?
 

טיורינג

New member
כן, גם אני חושב ככה

אני לא בטוח שאצליח למלא יותר מ-25 עמודים בסמינר הקרוב שלי... לא יודע, יש כאלה שפשוט אוהבים לכתוב הרבה (יש לזה ביטוי קצת יותר גס, אבל אוותר עליו כרגע
)
 

java3

New member
אחרי שפיצחת את האניגמה

בדיקת ממנים בלתי קריאים אמורה להיות קטנה עליך לא? ולגבי האורך - אתה בטח יודע מה כתב טולסטוי לחברו באחד ממכתביו: "מבקש סליחתך מראש על אורך המכתב, פשוט לא היה לי מספיק זמן".
 

yuvalmadar

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

נהנתי מאד! אני חושב שמתישהו השבוע או בשבוע הבא אעבור על כל הממ"נים שלי בתואר (כולם על המחשב
) ואחשב סטטיסטיקות שונות שלהם. (מה הממ"ן הכי ארוך, הכי קצר, כמה ממ"נים הגשתי לאורך הלימודים, עמודי ממ"ן בממוצע לקורס ושאר שטויות מסוג זה
)
 

yuvalmadar

New member
הגד,

קרה לך שסטודנטים שלחו לך ממ"נים לבדיקה מספר שנים לאחר שנגמר הקורס? אני חושב לעשות את זה בכמה קורסים, ותוהה מה תהיה ההתייחסות.
(אני לא מצפה שיקבלו אותם, אבל אני תוהה אם הציונים ייכנסו לשאילת"א)
 

טיורינג

New member
../images/Emo6.gif

לא מספר שנים, אבל קורה לי לא אחת שסטודנטים שולחים ממן שייך לסמסטר הקודם באמצע הסמסטר הנוכחי. אין לי מושג איך סטודנט מגיע למצב כזה שהוא לא שם לב שחסר לו ממן לקורס (זה שלא היה לו זמן להגיש זה ברור, אבל במקרה כזה הוא בטח היה מדבר עם המרכז ומבקש אישור להגיש באיחור ניכר כזה), אבל זה קורה. זה כמובן עובר ישירות למרכז, אם הוא מאשר אני בודק (שזה מעיק לכשעצמו, להתחיל להיזכר בממן של סמסטר קודם באמצע סמסטר אחר... גם כן עבודה מצאתי לי).
 

Fingertip

New member
קרה לי במבוא לתכנות מערכות ושפת C

התגייסתי לצבא בלי להספיק לסיים את הפרוייקט. הגיוס היה חצי שנה אחרי תאריך הסיום של הפרוייקט. את הפרוייקט סיימתי רק שמונה חודשים בתוך השרות (ברגילה השנייה). לאחר תחנונים רבים המרכזת הסכימה שאגיש, אבל בגלל האיחור הציון בערך התחיל מ-70. זה היה הקורס היחיד בתואר שממש לא היה אכפת לי כמה אקבל, העיקר לעבור אותו. (הציון הסופי לא היה כ"כ גרוע) אהד.
 

Salt Lake City

New member
אל תפרסם פה את התלונות שלך

זה לא פורום רשמי מטעם האונ' הפתוחה. אם יש לך טענות פרסם את זה באתרי הקורסים שאתה מנחה.
 
למעלה