לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2958329,583 עוקבים אודות עסקים

פורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004
x
הודעה מהנהלת הפורום

קישורים מהירים  פורום אופניים - לא לאופניים חשמליים!

 

תפריט לרוכבים מתחילים   מדריך לרכיבה עירונית  נוהל פרסום חוות דעת על חנויות 

מודעות יד שנייה מפרסמים רק בשירשוק הנפתח בסוף כל חודש

---------------------------------------------------------------
 
לציבור רוכבי האופניים החשמליים, פורום הנו פורום אופניים המונעים בכח הדיווש בלבד. אין לשאול כל שאלות הקשורות באופניים חשמליים מכל סוג וכל שאלה כזו תימחק.
 
המשך >>

לצפיה ב-'שאלת בלמים'
שאלת בלמים
11/04/2020 | 20:43
9
77
בניתי תלת אופן, עם ארגז קידמי. לגלגל האחורי יש בלם מקורי, ולאחד הגלגלים הקדמיים בניתי בלם. הבעיה היא שבבלימה עם הבלם הקדמי, יש משיכה של האופניים לאותו צד (הגיוני בסך הכל, ולא הופתעתי כשזה קרה).  אני מתכנן לבנות בלם גם לגלגל הקדמי השני. השאלה אם יש איזה רכיב שאני יכול לחבר איתו את בלימת שני הגלגלים הקדמיים לאותה ידית.
אופניים >>
לצפיה ב-'כמה אופציות'
כמה אופציות
12/04/2020 | 06:42
8
46
1. לחבר את שני הגלגלים על ציר משותף כך שעצירה של אחד עוצרת גם את השני. זה עלול לגרום לבעיה אחרת - התנגדות לסיבוב.
2. פיצול הכבל לשניים. המקום הכי טריביאלי היא הידית - ולמשוך ממנה שני כבלים - אבל ייתכן שתצטרך לבצע בה ניתוח לב פתוח כדי לאפשר השחלה של שני כבלים.
3. פיצול הכבל לשניים באמצעות פרימה ושזירה מחדש או באמצעות ריתוך של תוספת. פתרון בעייתי מבחינה בטיחותית.
4. שתי ידיות באותו צד שמופעלות יחד.
5. החלפת מערכת המעצור האחורית לדיסק ושימוש בצמיג עבה יותר תוך ויתור על המעצור הקדמי.
6. ואני בטוח שיש עוד פטנטים.
אופניים >>
לצפיה ב-'תודה, אבל...'
תודה, אבל...
12/04/2020 | 08:26
7
36
כל מה שכתבת כאן אלו אילתורים. אני מחפש "מוצר מדף", למרות שאני מודע לחלוטין לעובדה ששוק היעד לזה הוא מאד קטן. 
אופניים >>
לצפיה ב-'אני בספק אם תמצא מוצר מדף.'
אני בספק אם תמצא מוצר מדף.
12/04/2020 | 14:20
5
36
אבל אפשר לקחת כמה מוצרי מדף ולאלתר מהם מוצר די ״מקצועי״.
 
בגדול יש שתי דרכים להוביל כבל בין הידית למעצור עצמו:
 
דרך אחת: כבל בתוך צינור-מוליך כל הדרך בין הידית למעצור. על המעצור עצמו יש תושבת לתוכה נכנס המוליך והכבל ממשיך לבד ומתחבר למנוף של המעצור, שם מתורגמת תנועת הכבל לתנועת זרוע המעצור וללחץ של הרפידה על החישוק.
 
דרך אחרת: הכבל עובר דרך מקטעים של צינור מוליך, ובמקטעים אחרים הוא חשוף. בנקודות בהן הכבל יוצא מהצינור המוליך ונחשף - יש תושבת, המקובעת לשלדה, שמבצעת ״קונטרה״ לתנועת הכבל.
 
הפתרון שיישמת, לפי התמונה, מבוסס על הדרך האחת. צינור מוליך רצוף.
 
הפתרון האפשרי מבוסס דווקא על הדרך האחרת - מקטע צינור מוליך שמוביל מכידון האופניים לנקודה מסויימת על העגלה שמלפנים. מקטע ארוך מספיק ובעל ״ספייר״ מספיק שיאפשר סיבוב של העגלה לקצה טווח התנועה הרצוי/מותר/אפשרי. אתה משחיל את הכבל מידית המעצור דרך המקטע הזה ומשאיר את הקצה חשוף (בינתיים).
בהמשך - אתה מתקין שני מקטעים נוספים של צינור מוליך בין כל אחד מהמעצורים לכיוון הצינור המודד שהתקנת קודם.
תצטרך לקבע כל אחד מקצות הצינורות לשלדה באמצעות תושבת. משהו שנכנס אליה בצד אחד הצינור המוליך (עם הכבל) ובצד השני יוצא רק הכבל. משהו בסגנון הזה:
 
אבל התושבת הזו צריכה להיות מקובעת לשלדה.
 
לכבל שמגיע מהידית אתה מחבר מפצל של מעצור ״קנטיליבר״. משהו כזה:
 
 
החיבור נעשה בנקודת האמצע של המפצל, ואת עודפי הכבל אתה חותך, ושם בקצה ״נעל״ כדי שהכבל לא יפרם.
 
עכשיו אתה לוקח כבל נוסף, ללא ״גולה״ בקצה, ומשחיל אותו לתוך המפצל כך שהמפצל באמצעו.
השלב הבא הוא השחלה של שני קצות הכבל, דרך התושבות, לתוך שני הצינורות המוליכים לכיוון כל אחד מהמעצורים. חיבור הכבל למעצורים.
 
תצטרך לחשוב קצת ולתכנן הרבה וגם לבצע - שמיקום התושבות והמפצל יהיו כך שמשיכה בידית תפעיל תנועת כבל שתועבר דרך המפצל לשני קצות הכבל שמחוברים למעצורים.
אופניים >>
לצפיה ב-'המשך'
המשך
12/04/2020 | 14:27
4
22
תודה.
לגבי מוצר מדף, מראש הייתי סקפטי, אבל קיוויתי להיות מופתע. יש לי כבר כיוון מסוים, שהוא די דומה למה שכתבת. מה שאני חייב, זה שהכוח שיופעל על הבלמים, יהיה שווה לחלוטין בשני הגלגלים, ללא תלות בכיוונון מדויק של הרפידות. יש עוד חומר למחשבה, אבל אני יודע שבסופו של דבר, זה יבוצע. 
 
אופניים >>
לצפיה ב-'הנה סכימה כללית'
הנה סכימה כללית
12/04/2020 | 14:52
3
41
יהיה לך קשה מאד להגיע לשוויון כוחות מלא, אולי בהזזה של המפצל ימינה ושמאלה.
אופניים >>
לצפיה ב-'ככה באמת תכננתי. '
ככה באמת תכננתי.
12/04/2020 | 19:23
2
24
אבל, בשביל חלוקת עומס מדויקת, במקום המפצל מהסוג הזה, לבנות לבד מפצל שהכבל שהולך לגלגלים עובר על מיסב. שינוי בעומס יתאזן על ידי תנועת המיסב. 
אופניים >>
לצפיה ב-'זה לא בהכרח הפתרון האולטימטיבי'
זה לא בהכרח הפתרון האולטימטיבי
<< ההודעה הנוכחית
13/04/2020 | 10:13
1
32
משום שלכל אחד משני מסלולי הכבל עשויה להיות התנגדות (חיכוך, קפיץ) שונה.
אופניים >>
לצפיה ב-'יכול להיות שזה לא הפתרון האידיאלי. '
יכול להיות שזה לא הפתרון האידיאלי.
13/04/2020 | 18:47
23
אבל מבחינתי, זה הכי טוב שאני מצליח לחשוב עליו. ומכיוון שכך, זה יהיה הנסיון הראשון. אם יעבוד, מה טוב. אם לא, זו לפחות נקודת התחלה שממנה אפשר להתקדם. 
אופניים >>
לצפיה ב-'אולי משהו כזה:'
אולי משהו כזה:
13/04/2020 | 15:26
28
 
רעיון נוסף- משהו בסגנון בלם קנטילוור. בבלמים האלה כבל אחד מושך כבל אחר מהאמצע, להפעלת שתי זרועות בלם בודד. אולי אפשר להסב אותו למשיכת שתי זרועות של שני בלמי V נפרדים
אופניים >>

הודעות אחרונות

20:19 | 29.06.20 עודאחדמיוחד
11:13 | 11.06.20 ofirshw
19:00 | 07.06.20 המחשמל 64
12:51 | 27.05.20 Nim27
22:02 | 13.05.20 beigl
14:47 | 06.05.20 alondan1
20:43 | 11.04.20 רוני1955
21:52 | 29.03.20 צביקהשמ
10:47 | 29.03.20 המחשמל 64

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ