לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2941629,416 עוקבים אודות עסקים

פורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004
x
הודעה מהנהלת הפורום

קישורים מהירים  פורום אופניים - לא לאופניים חשמליים!

 

תפריט לרוכבים מתחילים   מדריך לרכיבה עירונית  נוהל פרסום חוות דעת על חנויות 

מודעות יד שנייה מפרסמים רק בשירשוק הנפתח בסוף כל חודש

---------------------------------------------------------------
 
לציבור רוכבי האופניים החשמליים, פורום הנו פורום אופניים המונעים בכח הדיווש בלבד. אין לשאול כל שאלות הקשורות באופניים חשמליים מכל סוג וכל שאלה כזו תימחק.
 
המשך >>

לצפיה ב-'איך לבחור קסדה לאופניים (לבן 12) שבאמת תגן על ראשו'
איך לבחור קסדה לאופניים (לבן 12) שבאמת תגן על ראשו
06/10/2019 | 17:53
1
24
אשמח להמלצות ספסיפיות (שאינן פרסומת) או הסבר איך לבחור
אופניים >>
לצפיה ב-'ההמלצה נכונה לכל גיל'
ההמלצה נכונה לכל גיל
<< ההודעה הנוכחית
08/10/2019 | 08:38
38
המשתנה היחיד הוא מימדי וצורת הגולגולת, ואלה אינדיבידואלים.
הדבר החשוב ביותר יהיה אופן הידוק הקסדה לראש. המרכיב הראשון שקיים בכל קסדה הוא רצועת הסנטר, הרצועה מתפצלת בשני צדדיה בצורת האות Y באופן שעוטף את האוזן משני צדדיה. רצוי לבחור קסדה בעלת רצועה שקל לכוון את אורכה, עדיף שניתן יהיה לעשות כך גם מבלי להסיר את הקסדה - זה מאפשר כיוון מהיר ומדוייק. לפעמים כמה מ׳מ עושים את ההבדל. מרכיב משמעותי שני ברצועת הסנטר הוא אבזם שמאפשר שחרור מהיר. מצד שני - רצוי אבזם שלא משתחרר באופן עצמוני...
פרט חשוב שני הוא רצועה היקפית שנמצאת על הדופן הפנימי של הקסדה ומאפשרת קיבוע נוח סביב הגולגולת. רצועה כזו קיימת רק בדגמים מתקדמים יחסית של קסדות ואני ממליץ בכל לב לא להתפשר על קסדה ללא רצועה שכזו. היקף הרצועה מכוון באמצעות חוגה או תפשנים שנמצאים בחלקה האחורי.
את שתי הרצועות יש לכוון כך שהקסדה יושבת באופן נוח על הגולגולת אבל אין להדק אותן חזק מדי משום שזה גורם לכאבים ולא תורם לבטיחות. כדי לוודא שהקסדה יושבת טוב צריך לתת לה כמה חבטות בעוצמה דומה לסטירת לחי. אם הקסדה לא זזה ממקומה - היא יושבת טוב מספיק. 
המבנה הפנימי צריך להתאים לצורת וגודל הראש. קסדות מגיעות במספר מידות ויש גם הבדלים בצורה הפנימית שמתאימות לאנשים בעלי מבנה גולגולת שונה. בצעו מול הילד מבחן עיוור של נוחות, משום שבמבחן בעיניים פקוחות הוא יבחר את הקסדה לפי הצבע והמראה החיצוני ולא לפי הנוחות. מה שנוח - פשוט מרגישים. הקסדה צריכה לשבת באופן שהיא נוגעת באופן אחיד בכל חלקי הגולגולת.
כל השאר זה פרפראות... כמובן שאיוורור (הרבה חורים) זה יתרון בארצנו. סוכך שמש מלפנים זה נחמד ומועיל אבל עלול להסתיר את שדה הראיה. עדיף לבחור קסדה בה ניתן להסיר את הסוכך. צבע ועיצוב חיצוני - עניין של טעם, אבל השיקול האחרון אחרי כל השאר....
בעניין חומר המבנה והחוזק - רוב הקסדות עשויות מ״קל קר״. לחלקן ציפוי חיצוני דק של פוליקרבונט. לא ממש משנה. תפקידה של הקסדה לספוג את החבטה ולהתרסק. קסדה שחטפה חבטה והצילה את הילד פעם אחת - אסורה לשימוש נוסף. בכל מקרה יש להחליף קסדה לאחר שנתיים - שלוש של שימוש בשל בלאי והתיישנות החומרים.
אופניים >>

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ