לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2941629,416 עוקבים אודות עסקים

פורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004
x
הודעה מהנהלת הפורום

קישורים מהירים  פורום אופניים - לא לאופניים חשמליים!

 

תפריט לרוכבים מתחילים   מדריך לרכיבה עירונית  נוהל פרסום חוות דעת על חנויות 

מודעות יד שנייה מפרסמים רק בשירשוק הנפתח בסוף כל חודש

---------------------------------------------------------------
 
לציבור רוכבי האופניים החשמליים, פורום הנו פורום אופניים המונעים בכח הדיווש בלבד. אין לשאול כל שאלות הקשורות באופניים חשמליים מכל סוג וכל שאלה כזו תימחק.
 
המשך >>

לצפיה ב-'קניית אופניים חדשים'
קניית אופניים חדשים
22/08/2019 | 20:27
2
92
שלום, אני מתלבט בין שני זוגות אופניים ואודה לעזרה וגם לתגובות ממי שרוכב/ת עם אחד משני הזוגות:
1.  שנת 2019 Marin rift zone 2
2. Trek fuel ex5 שנת 2018
לטובת המארין: יפים יותר בעיניי, נמכרים בחנות שאני רגיל אליה ואוהב אותה, ביקורות טובות, טיובלס רדי וגם מוט כיסא מתכוונן.

לטובת הטרק: מותג טרק שלפחות בעיניי משדר אמינות ואיכות (אולי גם מארין וזה לא שיקול חשוב?), אחריות לכל החיים על השידה, רכבתי עליהם והיו לי נוחים, זולים יותר כי הם במבצע.
במארי יש 120 ממ מקדימה ובטרק 130. אני רוכב דסינגלים של קקל וקצת מעבר לזה. עד היום עם זנב קשיח ורוצה לעבור לש"מ.
בקיצור, אודה לתגובות, תודה מראש
אופניים >>
לצפיה ב-'עזוב אותך ממותגים והתרכז במפרט'
עזוב אותך ממותגים והתרכז במפרט
<< ההודעה הנוכחית
23/08/2019 | 12:24
1
80
מארין מותג לא פחות מוכר ולא פחות איכותי מטרק.
 
גם המראה החיצוני הוא סעיף משני, למרות שהוא משפיע על החווייה....
 
חישוקים טיובלס זה יתרון משום שזה מייתר את הצורך בקיט אטימה (שאפשר לאלתר בקלות משתי פנימיות 26״ ישנות).
 
מהלך מתלים 120 או 130 ממש לא משמעותי.
 
מוט אוכף מתכוונן - יתרון. במיוחד בסינגלים.
 
מערכת הילוכים נטולת מעביר קדמי - יתרון מבחינת תקלות ותחזוקה וגם פחות נפילות שרשרת, אבל פגיעה במנעד יחסי ההעברה. עלול לחסר לך הילוך גבוה או נמוך. יתרון לסינגלים משום שבהם אין צורך במנעד יחסי העברה גדול ויש יתרון בשרשרת שנשארת על הפלטה ולא נופלת באמצע הסוויצ׳בק.
 
היתרון הגדול של טרק הוא המתלה האחורי עם החוליה הצפה שמשפרת את יעילות הדיווש. לא ממש משמעותי לסינגלים. יותר משמעותי למתחרים או מרתוניסטים שצריכים למצות את המכסימום מהשרירים למכסימום זמן.
 
בנוסף - טרק מבוסס על נאבות Boost הרחבות שמשפרות את הקשיחות הצידית ומאפשרות גם שימוש בצמיגים רחבים שנקראים גם 29+ זה היום ״הבון טון״ (למרות שאני באופן אישי מעדיף צמיגים 2.25 או פחות). זה בהחלט מועיל בסינגלים.
 
למה טרק?
אם אתה רוכב גדול/כבד/אגרסיבי שקשיחות צידית משופרת תהיה לו לתועלת.
אם אתה מחפש למצות את המירב מכל טיפת זיעה שאתה מגיר ומחפש את המתלה שינצל את האנרגיה שאתה משקיע הכי טוב.
אם אתה מחפש אחיזה מושלמת בכל תנאי שרק צמיג עבה ובשרני יכול לתת.
 
למה מארין?
אם אתה מחפש אופניים שעולים ורוכבים עליהם ולא צריך לדאוג לפנצ׳רים ולשרשראות שנופלות. אופניים שיאפשרו לך להתרכז ברכיבה ובשטח.
אם אתה מעדיף אופניים שנותנים לך פידבק מהדרך ומצריכים אותך לשימוש נכון בשפת גוף.
אם אתה רוצה לאתגר את עצמך ולהיות חלק מהשטח ולא לדרוס אותו בשעטה.
 
ובשורה התחתונה - שני הדגמים טובים וראויים. אני מניח שאם הייתי בסיטואציה שלך הייתי מעביר את מערכת ההילוכים ומוט האוכף ממארין לטרק, ומחליף לטרק את החישוקים לטיובלס. הייתי עושה זאת בכלל שאני גדול וכבד. אם הייתי סינגליסט ממוצע קומה וקל משקל - הייתי מסתפק בשלדה של מארין ומתקין בה (במידת האפשר) צמיגי 29+. אבל החיים רחוקים משלמות לכן צריך להחליט על מה לוותר. בכל מקרה הוויתורים שתעשה בכל אחת מהבחירות - לא גדולים.
אופניים >>
לצפיה ב-'תודה רבה'
תודה רבה
24/08/2019 | 13:08
38
תודה רבה על התשובה המפורטת והמנומקת, הארת את תשומת ליבי לכמה שיקולים שלא הייתי מודע להם. רק למען הדיוק אומר שגם בטרק החישוקים מוכנים לטיובלס, אך הצמיגים לא. במארין גם הצמיגים וגם החישוקים מוכנים לטיובלס. שוב תודה רבה.
אופניים >>

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ