תעלומה - חיבור בין ונטיל לפנימית כל הזמן נקרע! רעיונות?

itay381

New member
תעלומה - חיבור בין ונטיל לפנימית כל הזמן נקרע! רעיונות?

אהלן,
בתקופה האחרונה בערך פעם בשבועיים אני מגלה שיש לי פנצ'ר באופניים ותמיד באותו מקום - קרע בנקודה בה הונטיל מתחבר לפנימית.
בהתחלה חשבתי שזה בגלל שהוא מקבל זוית במהלך הנסיעה, ניסיתי לקבע אותו בזווית 90 מעלות (עם נייר דבק) וזה לא עזר.
אולי דפנות החור לונטיל בג'אנט חדות מידי? ניסיתי "לעבות" את אזור החיבור של הונטיל והפנימית עם נייר דבק ואפילו עם חתיכת גומי וזה עדיין נקרע!
יש למישהו רעיון מה יכול להיות הגורם? וכיצד ניתן לפתור?
עוד עובדה שאולי רלוונטית - אני משתמש בפנימיות של 26" על ג'אנט של 27.5", יכול להיות שזה קשור?

תודה!
 

steiff

New member
נתת את התשובה בגוף השאלה, אבל למה אתה משתמש בפנימית?

בעידן הטיובלס -פנימיות זה ממש פאסה.
 

cprog

New member
יכולות להיות שתי סיבות

אם נוצר קרע בין פנימית לוינטיל ההרכבה שלך אינה נכונה.
מה שקורה זה שבגלל שהפנימית היא קשיחה ורחבה באיזור שמסביב לוינטיל, בעת התקנת הצמיג האיזור שמסביב לוינטיל נתפש בדפנות הצמיג בצמוד לחישוק.
ואז כשאתה מנפח הפנימית נמתחת מסביב לאיזור התפוס עד שנקרעת.

פתרון:
בעת התקנת פנימית חדשה (או תיקון פנצ'ר) הכנס את הצמיג לחישוק קודם כל באיזור הונטיל ואת הסיומת, איפה שהצמיג הכי מתוח וקשה, הכנס באיזור שמנגד לונטיל.
את הסיומת אגב, חשוב להכניס ללא עזרה של כף אלא בעזרת האצבעות בלבד
(גם זו טכניקה שכדאי ללמוד).

כשסיימת עם הכנסת הצמיג לחישוק, חזור אל הוינטיל ו "שחק איתו", כלומר: דחוף אותו פנימה ומשוך שוב החוצה כמה פעמים תוך כדי צביטה ושחרור של הצמיג באיזור הונטיל. הדבר הזה ישחרר את הפנימית אם היא תפוסה בין החישוק לצמיג שזו מהות הבעיה.

המלצה נוספת: לפני התקנת פנימית חדשה, מרח את פנים הצמיג בטלק, השיטה הזו עוזרת גם כנגד סנייק-בייט.

סיבה נוספת:
בדוק את החישוק עצמו באיזור החור של הוינטיל. ייתכן שיש איזה זיז חד או פגם שקורע את הפנימית באיזור זה.
 

enigo

New member
עם איזה לחץ אוויר אתה רוכב? בלחץ נמוך קורה שהצמיג מסתובב

ביחס לחישוק וגורר איתו את הפנימית, מה שגורר קרע במקום שציינת.
 
למעלה