פורום אופניים חשמליים אזהרה

fieten

New member
פורום אופניים חשמליים אזהרה


נראה שמנהל הפורום שם קלה ידו במחיקת הודעות. שאלה בעניין אופניים חשמליות איכותיות לעומת הסיניות הזולות שנמכרות כאן נמחקה מיד.
מיותר לציין שמנהל הפורום של החשמליות מעורב כראה בייבוא חשמליות סיניות זולות. בקיצור, מידע שימושי ומהימן לא ניתן להשיג בףורום הזה אלא אם שואלים שאלה על אופניים סיניות זולות.
 

steiff

New member
אבל זה פורום אופניים. לא אופנועים חשמליים

לא יודע למה מכנים האופנועים החשמליים אופניים.
 

Old School2

New member
אופני הרים חשמליים חולקים את אותם מכלולים עם אופני הרים

רגילים, ומעבר לכך ישנם נושאים רבים נוספים משותפים- התאמת מידה, מיגון, פתרון בעיות ואם נרצה או לא גם מסלולים. מהסיבות הנ"ל אני לא רואה מניעה שלמי שיש לו שאלה לגבי אופני הרים חשמליים יעלה כאן שאלה ויקבל תשובות, זה לא שגם ככה יש פה מי יודע מה תנועה- הפורום ותפוז בכלל במצב דעיכה סופני.
 

steiff

New member
לא מעט זמן לקח לנו לשלוח את האופנועים החשמליים לפורום נפרד

ואני ממש לא מתגעגע לתעבורה שהחשמליים הביאה לפורום בעבר, שעסקה בעיקר בשיטות למעבר על החוק, בין אם זה חוקי המהירות המירבית המותרת או אי הרכיבה על מדרכות.

אז תודה. לא. קפצתי לביקור בפורום החשמלי לפני כמה חודשים, ראיתי מה קורה שם ואמרתי ״ברוך שפטרנו״. כן, הפורום מנוהל על ידי נציג אחד היבואנים בענף, אבל אני לא חושב שזו הבעיה של הפורום ההוא.

הפורומים בכל העולם רואים ירידה בפעילות בשל המעבר למדיה חברתית דוגמת פייסבוק. מצד שני לפייסבוק חסרונות משלו...
 

TakeCtrl

New member
תיארוטית זה היה יכול להיות נכון אילו לפחות היה לך גיוון

באופניים הרים חשמליים כמו שיש לך באופניים רגילים..
&nbsp
הבעיה היא שמצד אחד השוק מוצף באופני מדבקה סיניים שרובם ככולם נראים אותו הדבר, (מתקפלים ,גלגל 20-24") כך שלהתאים אותו זה כמו מיטת סדום. כנ"ל לגבי המערכת החשמלית שמאוד מוגבלת במימוש שלה (מנוע גלגל, סוללת silverfish, עם בקר שיש לו PAS).
&nbsp
מצד שני אופני הרים של High-end עולים בדרך כלל כמו אופני כביש של קרבון והם מאוד נדירים לראות (אם כי אני רואה אותם מדי פעם בחנויות לתצוגה), המערכות החשמליות שלהם יותר מורכבות וגם בהתאם סגורות כמעט הרמטית (כמו המכוניות של היום) לבדיקה ואבחון
שלא לדבר שתמיד יהיה לך שאלות שיגלשו לאבחון בעיות חשמליות (שהן בעצמן יכולות להיות מגוונות מאוד, החל מסוללות, חיישנים, חיבורים, מנועים וכו'.) שרק לטפל בהם צריך להיות חצי maker, זה יכול להיות מעניין אבל בהחלט חורג מהתחום של הפורום הזה ספצפית ואי אפשר לצפות מאנשים להתחיל לסנן שאלות ש"כן זה שייך לפורום, זה לא שייך..." בנוסף לכך, יש שאלה של liability בעיקר בתחום סוללות שרוב אנשים לא יסתכנו בלענות עליהם.
&nbsp
כמו כן אופנים חשמליים בארץ יותר משמשים לנסיעה אורבנית מאשר שטח.. כך שגם שאלות על מסלולים לא תראה (מה גם שאני חושב שחלק מהפארקים אפילו אוסרים על כניסת חשמליים).
&nbsp
תמיד יכול להיות מצב שחלק מהאנשים יעלו שאלות לגבי האופניים שלהם שהם נטו אופניים בלי קשר למערכת חשמלת ואז זה שקוף לך..
 

TakeCtrl

New member
אני חושב שזה יותר קשור למניעת פרסום...

כי בפורום אנונימי כגון תפוז, כל שאלה של המלצות על brand יכול לגרור "המלצות של משתמשים" שאינם משתמשים באמת...
אגב, ישנה קבוצת אופניים חשמליים בישראל לא גדולה שגם שם נוקטת באותה מדיניות...
&nbsp
לגבי אופניים חשמליים "איכותיים" אני מניח שאתה מתכוון לאלו שחמושים במנועים מרכזיים כגון bosch או yamaha שעולים מעל 20k, תצטרך למצוא בנרות אנשים שממש משתמשים בזה...
 
למעלה