לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2789027,890 עוקבים אודות עסקים

פורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004
x
הודעה מהנהלת הפורום

קישורים מהירים  פורום אופניים - לא לאופניים חשמליים!

 

תפריט לרוכבים מתחילים   מדריך לרכיבה עירונית  נוהל פרסום חוות דעת על חנויות 

מודעות יד שנייה מפרסמים רק בשירשוק הנפתח בסוף כל חודש

---------------------------------------------------------------
 
לציבור רוכבי האופניים החשמליים, פורום הנו פורום אופניים המונעים בכח הדיווש בלבד. אין לשאול כל שאלות הקשורות באופניים חשמליים מכל סוג וכל שאלה כזו תימחק.
 
המשך >>

לצפיה ב-'שנה טובה לרוכבות ולרוכבים. '
שנה טובה לרוכבות ולרוכבים.
20/09/2017 | 07:46
14
32
שנה טובה לרוכבות ולרוכבים
שנזכה לדווש על צמיגים טובים
שיהיו אופנינו קלים ונטולי תקלות
ושלא נזיע הרבה בעליות.



אופניים >>
לצפיה ב-'שנה טובה ובטוחה לכולנו '
שנה טובה ובטוחה לכולנו
20/09/2017 | 14:53
7
לצפיה ב-'שנה טובה ומבורכת וגמר חתימה טובה!!'
שנה טובה ומבורכת וגמר חתימה טובה!!
23/09/2017 | 18:11
12
26
טייף שותפך לניהול והגולשים כמובן.
בהזדמנות זו בדקתי את נושא מיקום הכסא והאפשרות לתנועה קדימה במסילה . אכן לדעתי הוא נמצא כ 60% מהטווח וניתן להזיזו קדימה כ 2-2.5 ס'מ . במהלך החג רכבתי ולתחושתי למרות גובהי 1.82/1(לפעמים כך ולפעמים כך). לא יודע התחושה שאולי קצת גדולות לי או בגלל הגודל של הרמה החוצצת ביני ובין הכידון או אולי דמיון שלי בהחלט גם אופציה. שטייף באחד הפוסטים כתבת :
"גובה האוכף - כך שכאשר הפדל נמצא בהמשך לצינור האוכף (לא ישר כלפי מטה) הרגל התחתונה כמעט ישרה אבל הברך לא נעולה.
2. כאשר הפדל מקביל לקרקע הברך הקדמית נמצאת בדיוק מעל אמצע הפדל הקדמי. להזיז את האוכף קדימה או אחורה במסילות שבתחתיתו על מנת למקם את הברך בדיוק. אם המסילה לא מספיקה - מידת האופניים לא נכונה.
3. כאשר מיקמת את גובה האוכף ואת מיקומו על המסילות, הנח את הידיים על הכידון והבט בציר הגלגל הקדמי. הוא צריך לעבור באמצע הסטם. באופניים בעלי גיאומטריה עצבנית כמו שלך הוא עשוי לעבור אפילו בדיוק על הכידון או שני סנטים לפניו. אבל לא יותר מזה. אם הוא נמצא הרבה קדימה - המידה קטנה עליך. אם הוא נמצא אחורה מהסטם, המידה גדולה עליך.".
אני מנסה להבין את ההסבר של מצב הרגל ביחס לפדל. לא הצלחתי להבין את השיטה. אני לא מבין מה זה 19 אינץ או 18 כדוגמא?
היכן הפדל שעליו אני מניח את הרגל אמור להיות קרי באיזו שעה לדוגמא(3,9,12 וכו')? ואז מה אני אמור לקבל/לראות בברך וביחס לאיזה אוביקט באופניים להשוות? מדדתי את הרגל מנקודת חיבורה במותן מטה יצא סביב 94 ס"מ אורכה. מה החישוב לפי זה?
תודה!!
אופניים >>
לצפיה ב-'18-19 אינטש הוא אורך צינור האוכף'
18-19 אינטש הוא אורך צינור האוכף
24/09/2017 | 07:26
11
29
בין הציר המרכזי לקצה הצינור (המקום בו נמצא החבק שמהדק את מוט האוכף לשלדה).
אורך שאר הצינורות נגזר מאורך הצינור הזה על מנת לשמור על הגיאומטריה והזוויות.

הפדל אמור להיות בהמשך הצינור הזה. זו למעשה הנקודה הרחוקה ביותר של הפדל מהאוכף (לא כשהוא ניצב לקרקע) ולכן זו הנקודה בה הרגל פרושה הכי הרבה. במצב הזה הרגל צריכה להיות כמעט ישרה, אבל לא להגיע למצב של נעילת הברך. מאחר ויש גם תנועה של כף הרגל סביב הקרסול - המדידה הזו משאירה לך, הרוכב, מעט משחק. החישוב מבוסס על מצב בו כף הרגל מקבילה לקרקע.
אחרי שתביא את האוכף לגובה כפי שמתואר פה, תוכל לנסות להגביה אותו או להנמיך בכמה מ׳מ בכל פעם עד שתגיע למיקום הנוח מבחינתך. אתה תיווכח שהגבהת האוכף נותנת לך יותר כוח בעליות ובהאצות בגלל המנוף הארוך יותר והיכולת לנצל את כל טווח הכיווץ של השרירים. מצד שני אוכף גבוה מדי עשוי לתת תחושה של היעדר שליטה באופניים ואף לגרום לכאבים במפשעה. זו אחת הסיבות בגינן רוכבים בוחרים להצטייד במוט אוכף מתכוונן שמאפשר להגביה את המוט למקסימום בעליות כדי לקבל מומנט מירבי משרירי הרגל, ולהנמיך קצת את האוכף בירידות כדי להנמיך את מרכז הכובד, להקל על העברת הגוף לאחור ולהגדיל את השליטה באופניים.
אופניים >>
לצפיה ב-'מעולה וואלה נפל האסימון. עכשיו בהנחה שאכן'
מעולה וואלה נפל האסימון. עכשיו בהנחה שאכן
24/09/2017 | 09:11
10
22
הברך בכיפוף קל הכיסא בגובה נכון איך אני יודע אם גודל האופניים מתאים לי אכן ולא טעיתי שטייף במידה. כלומר=אני מידה M או L? לפי גודל הרגל ולפי המנח שלה כפי הההסבר שציתתי שנתת בפוסט מטה מה הדרך לוודא?
אופניים >>
לצפיה ב-'אם תבצע את שלושת השלבים תדע'
אם תבצע את שלושת השלבים תדע
24/09/2017 | 09:32
9
22
שלב ראשון גובה האוכף.
שלב שני מיקום  אופקי של האוכף ומיקום של הברך בדיוק מעל הפדל.
שלב שלישי להביט על ה״סטם״ ולראות את הציר של הגלגל הקדמי עובר בדיוק באמצעו.

אם כל אלה עובדים - סימן שהמידה נכונה.

מאחר ולא כל האנשים נולדו עם יחס זהה בין אורכי הגפיים והטורסו - אפשר לבצע התאמות כאלה ואחרות: יש מוטות אוכף עם הטיה קלה לאחור (בין 15-25 מ׳מ) ויש ״סטם״ באורכים בין כלום ל-120 מ׳מ. זה מאפשר לך למקם את הגוף על האופניים בהתאם לפרופורציות הגוף שלך ולמידת השלדה.

יש גם מקרים בהם אתה נמצא על הגבול בין מידה אחת לאחרת. במקרה זה תצטרך להחליט או לפי הרגשתך או לפי העדפתך: אופניים קטנים יהיו קלים יותר לשליטה בקטעים טכניים ובירידות. אופניים גדולים יהיו נוחים יותר לעליות. לאחרונה עמדתי בדיוק לפני החלטה שכזו בין מידות 56 ל-59 באופני ״גראבל״. בחרתי את המידה הקטנה והאוכף משוך כל הדרך אחורה. אני שוקל עבור למוט אוכף עם אופסט של 16 מ׳מ לאחור כדי לתת לעצמי עוד קצת מרווח. אולי גם להאריך את הסטם מ-80 מ׳מ ל-100 מ׳מ למרות שנראה לי שזה כבר יהיה יותר מדי.
אופניים >>
לצפיה ב-'תודה על ההסבר המושקע! הייתי שמח להבין'
תודה על ההסבר המושקע! הייתי שמח להבין
24/09/2017 | 10:04
8
12
את שלב ב' פה לא ברור לי ממש. היכן הברך ביחס לפדל כלומר היכן הפדל מצב שעה 6 או 9 או 12?
אופניים >>
לצפיה ב-'הפדל מקביל לקרקע'
הפדל מקביל לקרקע
24/09/2017 | 13:21
6
21
ואז אתה צריך להעביר אנך שיוצא מהציר עליו מסתובב הפדל סביב עצמו ישר למעלה. האנך הזה צריך לגעת בברך. אם הוא נמצא לפני הברך - אתה צריך להסיע את האוכף קדימה. אם הוא מנסה לעבור לך דרך מפרק הברך - אתה צריך להסיע את האוכף אחורה.  
אופניים >>
לצפיה ב-'תודה הכל ברור כעת שטייף ותודה לזכיר על'
תודה הכל ברור כעת שטייף ותודה לזכיר על
<< ההודעה הנוכחית
24/09/2017 | 14:58
13
הקישור לאתר!!
אופניים >>
לצפיה ב-'בדקתי היום את הנושא. להלן התוצאה '
בדקתי היום את הנושא. להלן התוצאה
27/09/2017 | 17:35
4
16
אופן עומד ישיבה רגילה זקופה פדל מקביל לקרקע שעה 3 הברך מכופפת
שהעלתי אנך מאמצע הפדל הוא עבר דרכה. כלומר אני צריך להרחיק את המושב.
הסתכלתי לסטם בישיבה הנוכחית חצי הסטם בול על אמצע הציר בדיוק כפי ההסבר שלך שטייף. תכלס יש לי כמה ס"מ להזיז את האוכף אך לא בטוח שאעשה כן היות וזה ירחקי אותי עוד יותר לדעתי מהכידון ואז אהיה שפוף יותר.
תובנות על הגודל הנכון/לא נכון? הכוונה להמשך, בהחלט אשמח .
אופניים >>
לצפיה ב-'תבחר בין כאבי גב לכאבי ברכיים'
תבחר בין כאבי גב לכאבי ברכיים
28/09/2017 | 01:12
3
15
האמת היא שלא בהכרח כאבי ברכיים, אבל אתה לא מנצל את השרירים באופן אופטימלי וגם מביא את מרכז הכובד קצת קדימה ולמעלה מהמקום האופטימלי. אם נוח לך אז שיהיה לבריאות. אם אתה יכול לנסות את המצב המדוייק יותר - תוכל תמיד להחזיר את האוכף למקום שנוח לך.
אופניים >>
לצפיה ב-'תודה איש! מעדיף תמיד כאב ברך על גב לפחות זה'
תודה איש! מעדיף תמיד כאב ברך על גב לפחות זה
28/09/2017 | 10:02
2
7
לא משתק. לעצם העניין לאור התאור לתחושתך והבנתך אני במידת אופנים מתאימה? אעדכן בנוסף ואומר שראיתי שהברך בגובה הרמה היא בערך ב 50 אחוז מאורכה הכולל ,אמצע הדרך. כלומר שהרגל מכופפת שהפדל בשעה 3 מקביל לקרקע יש אמצע דרך עד בסיס הסטם/קצה הרמה של הרגל. דעתך?
אופניים >>
לצפיה ב-'המידה מתאימה'
המידה מתאימה
29/09/2017 | 15:24
1
9
והכיוונים שאתה יכולְ להמשיך ולבצע הם ברמה של fine tine. מילימטרים לפה או לשם.
אופניים >>
לצפיה ב-' שטייף. '
שטייף.
01/10/2017 | 19:50
3

הודעות אחרונות

12:24 | 22.10.17 ציקי שני
02:23 | 21.10.17 אלעד מכפר חוגלה
11:36 | 16.10.17 TakeCtrl
13:37 | 12.10.17 אנונימי4006
14:48 | 10.10.17 אנונימי4006
15:28 | 09.10.17 גולי233

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא: מיסוי ועבודה באופן עצמאי
אירוח בנושא: מיסוי...
בתאריך 24/10 יתארח בפורום רו``ח אלירן הררי, אשר...
אירוח בנושא: מיסוי ועבודה באופן עצמאי
אירוח בנושא: מיסוי...
בתאריך 24/10 יתארח בפורום רו``ח אלירן הררי, אשר...
אירוח בנושא היבטים משפטיים בהקמת עסק או חברה
אירוח בנושא היבטים...
באירוח תוכלו לשאול על היבטים ושיקולים משפטיים...
אירוח בנושא היבטים משפטיים בהקמת עסק או חברה
אירוח בנושא היבטים...
באירוח תוכלו לשאול על היבטים ושיקולים משפטיים...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ