שאלה מקצועית בהיבט מידת האופניים.

המחשמל 64

New member
מנהל
שאלה מקצועית בהיבט מידת האופניים.

שקניתי את המרידה (כאן בכתבה מידה 27.5)לפני כשנה וחצי המידה שדאז נוסתה בחנות היא מידה L. אני גובה 1.82 ס"מ. מדדתי כעת את גודל הרגל הפנימית לפי הקישור שניתן בפוסט קודם ולא הכי ברור לי היכן נקודת מידת הרגל הפנימית. משום מה יצא לי 94 ס"מ ואומר 21 אינץ'. לתחושתי המידה שקניתי מתאימה אם כי יש לי לפעמים תחושה שהם גדולות לי.
האם קיצור של הסטם מ סטם 90 ל 70 יכול לסייע בתנוחה /בתחושה?
תודה !!
 

steiff

New member
אלא אם כן הגוף שלך בפרופורציות לא רגילות...

המידה המתאימה לגובה שלך היא לארג׳. אלא אם כן יש לך רגליים מאד ארוכות ופלג גוף עליון מאד קצר. נראה לי שהמדידה שביצעת לא נכונה.

קיצור של הסטם יגרום להיגוי קצת יותר ״עצבני״. תגובת הגלגל הקדמי לסיבוב הכידון תהיה חדה יותר תצטרך גם לבחון את השפעת השינוי הזה על מרכז הכובד, שיעבור קצת אחורה. זה טוב לירידות. זה רע לעליות. לפני שאתה מחליף סטם נסה לקחת את האוכף ס׳מ קדימה, או נסה לשחק עם הכידון (במידה ויש לך ״רייזר״ אתה יכול לסובב אותו על צירו וכך להרחיק או לקרב קצת את הידיות).
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אני בעל גוף פרופורציונאלי בהחלט קרי

לא גוף גדול ביחס לרגלים וההיפך. נורמלי לחלוטין. לא ידעתי על כיוונון המושב שטייף. באפשרות הזזה קדימה או לאחור למיטב נסיונך וידיעתך עד כמה אגב ניתן להזיז בטווח בס'מ לערך ? וכן על הכידון גם אבדוק בהחלט. סהכ' אופנים מצוינות עד כמה שרכבתי עד היום.
 

steiff

New member
מוט. אורך מתחבר למסילות מתכת בתחתית האוכף

ויש לך אפשרות להזיז את האוכף על המסילות בערך 4-5 ס׳מ קדימה או אחורה.

המיקום המומלץ הוא בנקודה בה כאשר הפדלים מקבילים לקרקע, הברך הקדמית נמצאת בדיוק מעל ציר הפדל.
 

enigo

New member
מה פרופורציונאלי? הרגל השלישית שלך ממש לא פרופורציונאלית!


 
למעלה