KIA PICANTO 1000
New member
עיצה להחלפת הקרנקשפט על מנת שיהיה נוח לעמוד בעליות ארוכות
מעוניין לנצל משקל הגוף ברכיבה באופני זנב קשיח , עת אני נועל הבולם הקדמי, בעליות ארוכות מאד על ידי עמידה ורכיבה בעמידה.
האם למטרה הזאת רצוי להחליף הקרנק שפט כדי שיהיה לי יותר מומנט לדווש עקב משקל הגוף?
שילדה L גלגל 29. אופני גי'אנט קסנט'ם 0
אני מדבר על עליות בכביש.
הרכיבה שלי ארוכה יחסית כ1.5 שע' ליום וחלקה בשטח. בשטח אי אפשר לעמוד כי אז אני מאבד אחיזה באחורי אבל בכביש יש גם כן עלייה מכובדת ולזה אני מכוון.
2. שאלה לגבי שימון השרשרת. האם אתם משמנים בחלק הפנימי או החיצוני? אחרי איזה מרחק רכיבה צריך לשמן? והאם אחרי עליות צריך יותר לשמן?
מעוניין לנצל משקל הגוף ברכיבה באופני זנב קשיח , עת אני נועל הבולם הקדמי, בעליות ארוכות מאד על ידי עמידה ורכיבה בעמידה.
האם למטרה הזאת רצוי להחליף הקרנק שפט כדי שיהיה לי יותר מומנט לדווש עקב משקל הגוף?
שילדה L גלגל 29. אופני גי'אנט קסנט'ם 0
אני מדבר על עליות בכביש.
הרכיבה שלי ארוכה יחסית כ1.5 שע' ליום וחלקה בשטח. בשטח אי אפשר לעמוד כי אז אני מאבד אחיזה באחורי אבל בכביש יש גם כן עלייה מכובדת ולזה אני מכוון.
2. שאלה לגבי שימון השרשרת. האם אתם משמנים בחלק הפנימי או החיצוני? אחרי איזה מרחק רכיבה צריך לשמן? והאם אחרי עליות צריך יותר לשמן?