שמירת צביון הפורום כפורום אופניים - NO MORE חשמליים

JacB

New member
מסקנה מתבקשת - יש למחוק שירשור זה!


כבר סוכם שהפורום ישמור על ציביונו המקורי ולא יעסוק באופניים חשמליים או בקומקומים חשמליים.
והנה, כבר יומיים הנושא העיקרי שמעסיק את הפורום הוא הקשקשת סביב נושא לא רלבנטי עבורו.
השרשור הזה מיותר ולא לעניין.
Enough is enough
ממליץ למחוק שירשור זה ולחזור למסלול הנכון.
 

shangu23

New member
מסכים לגבי תוכן הדברים

הייתה דרישה די גורפת לייחוד הפורום לאופניים של מדוושים, שהתקבלה.

אין צורך להציף ולהתווכח לחינם.
 

TakeCtrl

New member
כל שרשור נמוג לאיטו לא משנה הגודל

אנשים יעברו הלאה
מה שחשוב להשאיר מלבד הקישורים שכדאי לרכז אותם הוא גם רוח הדברים שכפי שאתה רואה כבר השפיע על מישהי והבריח אותה .
 

The Pinky P

New member
אז יכול להיות שבזכותנו נזכה לראות פחות זוג אחד חשמלי על הכבי

 

TakeCtrl

New member
אמממ, קצת נסחפת, אנשים שרוצים אותם, ישיגו אותם

ושום דבר שפורום אופניים של ישראל יגיד נגד זה לא ירתיע אותם, כל מה שהם צריכים לעשות זה להרים עיניים ולהסתכל שעל כל 2 מטר מישהו נוסע עליהם בצורה חוקית או לא,, הרי אפילו בבת-ים שבה עשרות שנים היו רק 2 חנויות אופניים בדיוק נפתחה חנות אופניים חשמליים בלבד מעבר לכביש . יש לנו חדר אופניים בעבודה וחצי ממנו הוא אופניים חשמלים (והרבע האחר תפוס ע"י המפלצת שלי, הדבר השחור הגדול ההוא באמצע )
אני בעד אופניים חשמליים מכל סוג שהוא, הוויכוח שלי מעולם לא היה האם כאן צריכים לעזור להם כי הבנתי מזמן שרוב הפורום נגד וזו זכותם. אני נגד הגישה המזלזלת , המתנשאת (והמתוסכלת) של חלק מהאנשים כלפי אחרים שבאמת לא היה להם מושג מה רוצים מהם, הבנתי שהדרך היחידה למנוע את עוגמת הנפש הזו , היא (לפחות לנסות) להרכיז על זה בקולי קולות, לכן אני חושב שכדאי להשאיר את כל השרשור כדי להבהיר לכל מי שיייכנס אליו בעוד שנה, שנתיים או 10 שנים את הגישה של הפורום כלפי הנושא.

 

enigo

New member
איזו תגובה מטופשת...

שמייצגת את קוצר הראיה של כל שונאי האופניים החשמליים כאן בפורום. במקום לקלוט שהמאסה שיוצרים האופניים החשמליים היא, בסופו של דבר, מאסה של אופניים, שמגבירה את כוחם של הרוכבים בעיני הרשויות, הם עסוקים בלשנוא ולחפש את ההבדלים. במקום למנף את הכח שהמאסה הזו נותנת להם לטובת הצדקת הפניית תקציבים לשבילי אופניים, עסוקים כאן באם יש להם מצערת או אין, ואם האופניים בדיוק לפי התקן או סוטים ממנו במ"מ.
אחרי זה יבכו שאין מספיק שבילי אופניים, ושהנהגים לא מתייחסים לרוכבי אופניים, ולמה אין יותר שימוש באופניים בארץ...
קוצר ראיה מטופש שמפספס הזדמנות להפוך את האופניים - ובאמת שלא משנה אם עם מנוע או בלי - לכלי תחבורה לגיטימי בעיני המחוקק, כזה שזכאי ליחס רציני.
אז לבשו את הטייץ הזוהר, הזמינו עוד חלק קרבון או פנס מליון לומן מעלי אקספרס, והמשיכו להרגיש עליונים על הנחותים האלו שלא מסוגלים להחזיק קדנס 100 במשך שעה. ברור שזה עדיף על פני עידוד הרכיבה על אופניים כתחליף למכוניות. ברור...
 
למעלה