פרסום חוות דעת על חנויות ונותני שירות בענף

shangu23

New member
פרסום חוות דעת על חנויות ונותני שירות בענף

שלום לכולם,

לאור ריבוי המקרים לאחרונה, בהם גולשים בפורום באים ורוצים לשתף מניסיונם ולחלוק חוויות, לשתף לגבי רמת שירות שקיבלו בחנות כלשהי, לקטר על שירות רע שקיבלו או סתם לזרוק מילה טובה למכונופן שלהם שהולך איתם בבוץ ובפודרה שנים ארוכות, אני שמח לבשר על אוקיי רישמי לביצוע הפעולות הללו על גבי הפורום מהיום והלאה.

כמובן שגם במקרה זה נצטרך מערך מסויים של כללים, כדי שלא יהיה פה ברדק ולא נהפוך ל"פורום השמצות וגידופים" או לחילופין ל"פורום פירסום סמוי ולא מתוחכם".

הכללים -

כל פרסום חוו"ד חיובית/שלילית על חנות או נותן שירות בענף צריכים לעבור דרך המנהלים באמצעות המסרים טרם הפרסום בפורום, ורק לאחר שאנו נאשר את הנוסח, המפרסם יורשה להעלות את הפוסט שלו לפורום. כל פרסום בלתי מאושר שיועלה ללא האישור שלנו יימחק.



חשוב להבהיר, שלא מדובר על סתם תגובה למישהו ששואל "איך אופני טרק???!", אלא ספציפית למקרים בהם בא לכם כאמור לפרגן על שירות טוב או להתלונן על שירות רע, כשנעדיף שתשמרו על שפה נקיה, תרבות וקצת קלאס...


אחרי הכל, מטרת הפורום היא לקיים קח-תן של דיעות וגם המלצות והשמצות באים בחשבון הזה.


אז יאללה, צאו לדרך
 
לא נראה לי שיש מישהו שיטרח לעמוד בכללים האלה

פשוט טירחה כפולה .למה שמישהו ירצה לכתוב את הכל פעמיים , כאשר הוא יודע שפירסום הודעתו תלויה במנהל זה או אחר ?

מילא תלונות והכפשות עוד אפשר להבין , אבל אם מישהו רוצה לפרגן על שירות טוב שקיבל ,למה צריך על זה כתיבה כפולה ובכפוף לאישור ?
 

shangu23

New member
על קופי פייסט שמעת?

לא מדובר במכניקת קוונטים, כולה לשלוח, לקבל אישור ואז להעתיק ולהדביק בהודעה בפורום. הרי ממילא, אם לא יהיה אישור כנראה שההודעה המקורית לא היתה מתקבלת אצלנו.

חוצמזה, וכמו שכבר הסברנו בעבר, אי אפשר לדעת מי מפרגן על שירות טוב באמת ומי סתם עושה פרסומת חינם לעצמו...
 

tal913

New member
גם לדעתי פרגון לא צריך לעבור סינון

כשזה יהפוך לפרסום בוטה ו/או אינטנסיבי הרי ממילא תמחקו.
לגבי הכפשות,- הגיע הזמן
 

נדבי15

New member
כל הכבוד

מציע להעביר גם לתגובת בעל העסק במקרה של פרסום שלישי.
אגב למגיבים למעלה, חוות דעת חיובית צריכה סינון ואישור גם כן כדי למנוע פרסומות סמויות.
 
למעלה