2006 בקולנוע - הסיכומים שלכם

AeroTom

New member
../images/Emo202.gif 2006 בקולנוע - הסיכומים שלכם

אז הנה הגענו לסוף השנה והגיע הזמן שכל אחד מאיתנו יסכם את השנה הקולנועית שלו. זו הייתה שנה שבה סופרמן חזר, סקורסזה חזר שוב גם עם ציפיות גדולות, גם ג'יימס בונד חזר עם מראה חדש, המוכרים של קווין סמית' חזרו אלינו גם כן, שרון סטון חזרה עם עוד אינסטינקט, שודד הים ג'ק ספארו חזק לעוד הרפתקאה, גם אית'ן האנט חזר לעוד משימה בלתי אפשרית, שחקנים כמו דנזל וושינגטון וברוס ויליס חזרו לככב ביותר מסרט אחד השנה, אוליבר סטון חזר גם כן לעוד סרט על סיפור אמיתי, ובכלל 11 בספטמבר חזר אלינו בקולנוע השנה חזק ביחד גם עם טיסה 93. אה כן, וממש בסוף השנה אפילו רוקי בלבואה חזר אלינו אחרי פגרה ארוכה בפעם השישית... בתוך כל החזרות הללו והרבה מעבר להן - מהם הסרטים שעשו לכם את השנה? האנשים? מה אהבתם ומה פחות? ואיך אתם מסכמים אישית את חווית הקולנוע שלכם של שנת 2006. אתם מוזמנים לענות על השאלות המסכמות הבאות וגם כמובן להוסיף מילים משלכם:
מה הוא סרט השנה שלכם של 2006?
מה הוא סרט השנה שלכם שצפיתם בו בפעם הראשונה ב-2006? (הסרט עצמו לא חייב להיות מהשנה החולפת)
מהו הסרט המאכזב של השנה שלכם?
מיהו שחקן השנה שלכם?
מיהי שחקנית השנה שלכם?
במאי השנה שלכם:
הדמות הקולנועית שהכי אהבתם השנה:
הסרט המפתיע של השנה:
סרט ההמשך או ה-Remake המוצלח של השנה: (אם יש לכם כזה)
הסרט הכי טוב שראיתם על מסכי הקולנוע בשנה החולפת:
הסרט הכי טוב שצפיתם ב-DVD\וידאו בשנה החולפת:
הסרט הכי טוב שתפסתם בטלוויזיה בשנה החולפת:
הסרט שהכי הצחיק אתכם בשנה החולפת:
לשנה הבאה - מהם הציפיות שלכם ולאיזה סרטים אתם הכי מחכים ב-2007?
לריענון הזיכרון מצורפת בקישור רשימה של הסרטים היותר פופולארים שיצאו במהלך 2006. אז תתחילו לענות ולסכם את השנה שלכם בקולנוע. אתם כאמור מוזמנים להוסיף גם עוד מילים לשאלות הסיכום המופיעות. ושתהיה לכולנו בהזדמנות זו שנה נהדרת בקולנוע ב-2007, ובכלל גם מעבר לסרטים
 

Th3onE

New member
ככה:

מה הוא סרט השנה שלכם של 2006? השתולים מה הוא סרט השנה שלכם שצפיתם בו בפעם הראשונה ב-2006? (הסרט עצמו לא חייב להיות מהשנה החולפת) מיליון דולר בייבי מהו הסרט המאכזב של השנה שלכם? הדליה השחורה \ מיאמי וייס מיהו שחקן השנה שלכם? סטיב קארל - מיס סאנשיין הקטנה \ בראד פיט - בבל מיהי שחקנית השנה שלכם? לא היו הרבה הופעות טובות של שחקניות השנה (לדעתי) אז ניתן בחירה משעשעת - פמלה אנדרסון ב-"בוראט" במאי השנה שלכם: סקורסזה ראשון, אלחנדרו גונזלס אינאריטו (בבל) שני. הדמות הקולנועית שהכי אהבתם השנה: פרנק (סטיב קארל) במיס סנשיין הקטנה הסרט המפתיע של השנה: ראשון זה FIND ME GUILTY עם וין דיזל. זרט שלא עשה הרבה רוח בקולנוע, אבל פשוט טוב. אחריו זה LUCKY NUMER SLEVIN המפציע, ואולי קצת "בוראט" (מבחינת כנסות וכו'). סרט ההמשך או ה-Remake המוצלח של השנה: (אם יש לכם כזה) אולי סופרמן? הסרט הכי טוב שראיתם על מסכי הקולנוע בשנה החולפת: כמעט ולא ראיתי, הרוב ב-DVD. הסרט הכי טוב שצפיתם ב-DVD\וידאו בשנה החולפת: השתולים. הסרט הכי טוב שתפסתם בטלוויזיה בשנה החולפת: מיליון דולר בייבי. הסרט שהכי הצחיק אתכם בשנה החולפת: קלרקס 2 , מיס סנשיין הקטנה ובוראט. לשנה הבאה - מהם הציפיות שלכם ולאיזה סרטים אתם הכי מחכים ב-2007? הכי, אבל הכי חשוב - הסימפסונים! ממ.. השילוב של הסרט הכפול טרנטינו ורודריגז נשמע טוב. גם 23 של ג'ים קארי נראה מעניין. אפוקפליפטו.
 
../images/Emo20.gif

מה הוא סרט השנה שלכם של 2006?
little miss sunshine מה הוא סרט השנה שלכם שצפיתם בו בפעם הראשונה ב-2006?
ארץ קרה. מהו הסרט המאכזב של השנה שלכם?
נשיקה אחרונה. מזאק בראף - ציפיתי ליותר. [אבל הסרט עדיין בסדר..] מיהו שחקן השנה שלכם? ניקולסון מיהי שחקנית השנה שלכם? קייט ווינסלט במאי השנה שלכם:
סקורסזה הדמות הקולנועית שהכי אהבתם השנה: מיס סנשיין ובוראט הסרט המפתיע של השנה: בוראט סרט ההמשך או ה-Remake המוצלח של השנה: (אם יש לכם כזה)
השתולים נחשב REMAKE
הסרט הכי טוב שראיתם על מסכי הקולנוע בשנה החולפת: השתולים הסרט הכי טוב שצפיתם ב-DVD\וידאו בשנה החולפת:
Little Manhattan הסרט הכי טוב שתפסתם בטלוויזיה בשנה החולפת:
DEAR FRANKIE הסרט שהכי הצחיק אתכם בשנה החולפת:
בוראט לשנה הבאה - מהם הציפיות שלכם ולאיזה סרטים אתם הכי מחכים ב-2007?
חוץ מאושן 13 - אני לא כ"כ מעודכנת איזה סרטים צריכים לצאת...
 

Th3onE

New member
הדדמות האהובה מיס סנשיין?

אין כזו דמות... זו התחרות, וגם בה הבת כמובן לא זוכה. סתם משהו שהפריע לי.
 
שלי:

סרט השנה: "מדעי החלום" -חזון יחודי עתיר דמיון כמעט בכל פריים, הומור יוצא דופן ובעיקר סיפור נוגע ללב. קרובים עליו מאוד(לא לפי סדר): חיים בין השורות, לבי החסיר פעימה, לחזור, מחבואים, הילדים של מחר,לילה טוב ובהצלחה, בבל, הדברים שמאחורי השמש, בריק, המדריך לחיים בכפר, שנת אפס(ראיתי לפני שנתיים וחצי, יצא לקולנוע רק השנה),שיחות עם אישה אחרת, שלוש הלוויתו של מלכיאדס אסטרדה. עוד סרטים טובים מאוד: נקודת מפגש, השתולים, בוראט, אביבה אהובתי, אדמה משוגעת, ימים קפואים, מישהו לרוץ איתו,ילדים קטנים, ידיים קשורות, האיש שבפנים,ג'ארהד,גיברים קטנים, הר ברוקבק, טיסה 93, מסי סאנשיין הקטנה, קיס קיס בנאג באנג, טרומן קפוטה. סרט המאכזב: כמה סרטים שלא מימשו את הפונטציאל שלהם: גיהנום, אומן האשליות, מעבר לכל דמיון, טאפאס. שחקן השנה: אג'ף דניאלס על "חיים בין השורות", אסי דיין על "הדברים שמאחורי השמש" שחקנית השנה: קייט וינסלט על "ילדים קטנים", גילה אלמור על "ידיים קשורות" שרלוט גינצבורג על "מדעי החלום", הלנה בונאם קרטר על "שיחות עם אישה אחרת". כל הקאסט של "לחזור". במאי השנה: כבוד אחרון לרוברט אלטמן על "המדריך לחיים בכפר". ובין החיים -מישל גונדרי על "מדעי החלום" ו"מסיבת השכונה של דייב שאפל". הסרט המפתיע של השנה: "שיחות עם אישה אחרת" הסרט המצחיק של השנה: "בוראט" לשנה הבאה: קודם כל החדשים של איסטווד, מרי אנטואנט של סופיה קופולה, הסרט של הסימיפסונס. וגם, אולי יותר מכולם, הסרט "אניל א שם" של טוד היינס על בוב דילן.
 

ניר4819

New member
אלמודובר - לחזור

סרט השנה שלי: לחזור. אחרי שהתאכזבתי מאד מחינוך רע, נהניתי מאד מאד מלחזור. לדעתי, אחד מהסרטים הנהדרים של אלמודובר, שהוא וסרטו הנהדר הולכים לככב ברשימה הזו. סרט השנה שצפיתי בו לראשונה ב-2006: אני מתבייש לומר את זה באתר של חובבי קולנוע... בטוח שרובכם ראיתם את הסרט לפני שנים כבר, אבל אני ראיתי אותו רק השנה: "7 הסמוראים" של קורסאווה. ביחד עם ראן, שני הסרטים שלו שאני הכי אוהב. הסרט המאכזב של השנה: מגדלי התאומים וסופרמן חוזר. אבל מהשני לא ציפיתי להרבה, והראשון הוא של במאי שאני מת עליו, לכן הוא אכזב אותי הרבה יותר. סרט חלש מאד, פטריוטי-לאומני, ובלי שום ביקורת על האמריקאים. כמעט סרט תעמולה, לדעתי. שחקן השנה: ג'ק ניקולסון בשתולים. מאפיל על כל השחקנים האחרים בסרט, לדעתי. שחקנית השנה: פנלופה קרוז בלחזור. אני לא מבין את השופטים בקאן שנתנו את פרס השחקנית לכל צוות השחקניות בסרט. למרות שכולן מדהימות, קרוז עומדת מעל כולן. היא פשוט נפלאה! במאי השנה: אלמודובר. אחרי האכזבה שלי מחינוך רע, הוא שוב הוכיח שהוא אחד מהבמאים הגדולים והנהדרים ביותר שיש היום. במקום השני: סקורסזה, כי נהניתי מאד מהשתולים, למרות שהוא לא ברמה של הסרטים הגדולים באמת של הבמאי. הדמות הקולנועית האהובה עלי: רידמונדה, הדמות שפנלופה קרוז משחקת בלחזור: אישה חזקה ועצמאית, שבמהלך הסרט פשוט בונה את החיים שלה מחדש מאפס. הדמות השניה החביבה עלי: הדמות שניקולסון גילם בשתולים (מצטער... לא זוכר את השם). אחד מהפושעים היותר מוצלחים שיצא לי לראות השנה על מסכי הקולנוע - דמות מעניינת באמת. הסרט המפתיע של השנה: לטובה - שתולים. אחרי שתי הנפילות הקודמות של סקורסזה, לא הייתי בטוח שעדיין יש לו את זה, והגעתי לסרט בלי שום ציפיות מיוחדות. נהניתי מאד. לרעה - מגדלי התאומים. ציפיתי להרבה יותר מסרט בבימויו של אוליבר סטון, אפילו שהתאכזבתי מאד גם מאלכסנדר בשנה שעברה. סרט ההמשך המוצלח: פוטר 4 יצא השנה? כי אם כן, אז זו הבחירה שלי. הסדרה הולכת ומשתפרת מסרט לסרט, לטעמי. הסרט הכי טוב שראיתי בקולנוע: לחזור, עם שתי ידיים קשורות מאחורי הגב. סרט פשוט מדהים ומופלא! למי שלא ראה עדיין - אני ממליץ בחום!!! הסרט הכי טוב שראיתי בדי בי די - יש שניים: 7 הסמוראים, שכבר הזכרתי למעלה, ו"תיבת פנדורה" - סרט אילם מופלא ומדהים, שאני לפחות לא הרגשתי שהוא נוצר לפני כמעט 80 שנה, ועם אחת מהשחקניות הנהדרות שראיתי השנה באיזה סרט שהוא - לואיז ברוקס. הסרט שהצחיק אותי בשנה החולפת: בוראט, בלי שום ספק, וכל מילה נוספת מיותרת. סרט פשוט קורע מצחוק, ובאותה עת מעורר מחשבה ומעלה שאלות מעניינות. ציפיות ל-2007 - הסרטים החדשים של איסטווד (בחו"ל הם כבר עלו, בארץ עוד לא, לכן אני מחשיב אותם כ-2007). מילה אחרונה - שאלון נהדר. תודה רבה.
 

Rockamora

New member
../images/Emo13.gif

מה הוא סרט השנה שלכם של 2006? אביבה אהובתי מה הוא סרט השנה שלכם שצפיתם בו בפעם הראשונה ב-2006? (הסרט עצמו לא חייב להיות מהשנה החולפת) לא יודע. מהו הסרט המאכזב של השנה שלכם? יש ה-ר-ב-ה מיהו שחקן השנה שלכם? ג'וני דפ מיהי שחקנית השנה שלכם? פנלופה קרוז במאי השנה שלכם: טים ברטון
הדמות הקולנועית שהכי אהבתם השנה: אין! הסרט המפתיע של השנה: אין... סרט ההמשך או ה-Remake המוצלח של השנה: (אם יש לכם כזה) אין
הסרט הכי טוב שראיתם על מסכי הקולנוע בשנה החולפת: אביבה אהובתי הסרט הכי טוב שצפיתם ב-DVD\וידאו בשנה החולפת: מטאל ג'אקט הסרט הכי טוב שתפסתם בטלוויזיה בשנה החולפת: היו הרבה, לא זוכר ספציפי. הסרט שהכי הצחיק אתכם בשנה החולפת: "למות מצחוק" לשנה הבאה - מהם הציפיות שלכם ולאיזה סרטים אתם הכי מחכים ב-2007? ספיידרמן 3.
 
../images/Emo202.gif

חלק מהסרטים שאדבר עליהם אולי יצאו ב-2005, אבל הגיעו לארץ ב-2006. אז מותר לי. סרט השנה של 2006: "הר ברוקבק". מה הוא סרט השנה שלכם שצפיתם בו בפעם הראשונה ב-2006?: סורי. לא זכור לי. מהו הסרט המאכזב של השנה שלכם?: סטפ אפ. איכס. מיהו שחקן השנה שלכם?: ג'ייק ג'ילנהול- "הר ברוקבק". מקסים אמיתי. מוכשר על. מיהי שחקנית השנה שלכם?: פליסיטי הופמן- "טרנסאמריקה". במאי השנה שלכם: אנג לי- "הר ברוקבק". עשה עבודה מדהימה ועוצרת נשימה. הדמות הקולנועית שהכי אהבתם השנה: אולי בקטן אבל אני אלך על אמילי צ'רלטון (אמילי בלונט) ה-או סו לאבלי מ"השטן לובשת פראדה". הסרט המפתיע של השנה: "הבועה". חשבתי סתם עוד סרט זיונים בת"א. לא ציפיתי. הסרט הכי טוב שראיתם על מסכי הקולנוע בשנה החולפת:: מכיוון שאת "הר ברוקבק" לא ראיתי בקולנוע- אני אצטרך לבחור ב"הבועה". הסרט הכי טוב שצפיתם ב-DVD\וידאו בשנה החולפת:: או. עכשיו אני יכולה לבחור. "הר ברוקבק". הסרט הכי טוב שתפסתם בטלוויזיה בשנה החולפת: כשהייתי בחו"ל תפסתי בטלוויזיה את "דוני דארקו" המופלא. למרות שראיתי אותו כבר לפני, הוא עדיין מתאים לקריטריון. הסרט שהכי הצחיק אתכם בשנה החולפת: "בוראט". מן הסתם. לשנה הבאה - מהם הציפיות שלכם ולאיזה סרטים אתם הכי מחכים ב-2007? קודם כל ל"ספיידרמן 3". אחר כך... אין ציפיות מיוחדות. מלבד כל סרט כזה או אחר בכיכובם של יואן מקגרגור או ג'ייק גי'לנהול. שנה טובה לכולנו!
 

dean gold

New member
שלי

סרט השנה של 2006: כרוניקה של אקדח/ לחזור... בהתלבטות סרט השנה שלכם שצפיתם בו בפעם הראשונה ב-2006: רקוויאם לחלום/ שמש נצחית בראש צלול... לא בטוח הסרט המאכזב של השנה: סופרמן חוזר שחקן השנה שלכם: ג'וני דפ שחקנית השנה שלכם: מריל סטריפ במאי השנה שלכם: דארן ארונופסקי (רקוויאם לחלום) הדמות הקולנועית שהכי אהבתם השנה: ג'ק ספרו הסרט המפתיע של השנה: שנה נטולת הפתעות הסרט הכי טוב שראיתם על המסכים בשנה שחולפת: לחזור הסרט הכי טוב שצפיתם בו בDVD בשנה החולפת: רקוויאם לחלום/ שמש נצחית בראש צלול הסרט הכי טוב שתפסתם בטלוויזיה בשנה החולפת: סיפורי דגים הסרט שהכי הצחיק אותכם: או בוראט או קליק, לא החלטתי הציפיות שלכם ל-2007: מחכה במיוחד לגרינדהאוס
 
הסרטים שלי:

מה הוא סרט השנה שלכם של 2006? אני חושב שזה יהיה "C.R.A.Z.Y". מהו הסרט המאכזב של השנה שלכם? "אקס מן 3". וציפיתי ממנו להרבה. מיהו שחקן השנה שלכם? קלייב אואן. גם "האיש שבפנים" וגם "הילדים של מחר". מיהי שחקנית השנה שלכם? אני לא מצליח לחשוב כרגע על מישי שממש עשתה לי את זה, אז אני אכתוב סקרלט ג'והנסון. שממש עשתה לי את זה. במאי השנה שלכם: רוברט אלטמן. הסרט האחרון שלו די מאעפן, אבל בשנת 2006 מת רוברט אלטמן - במאי ענק. הסרט המפתיע של השנה: "תנועה מגונה". הסרט הכי טוב שראיתם על מסכי הקולנוע בשנה החולפת: "האיש שבפנים". היו עוד כמה, אבל זה פשוט סרט שמשלב הכל. ספייק לי הלך למרכז, ועשה זאת על הצד הטוב ביותר. הסרט הכי טוב שצפיתם ב-DVD\וידאו בשנה החולפת: זה יהיה "C.R.A.Z.Y" בכבודו ובעצמו. גם "TARNATION" זעזעה אותי במובן הטוב של המילה. הסרט הכי טוב שתפסתם בטלוויזיה בשנה החולפת: "שתיקת הכבשים". לא יודע אם הכי טוב, אבל סופסוף תפסתי אותו. הסרט שהכי הצחיק אתכם בשנה החולפת: צחקתי למדי ב"שודדי הקאריביים: תיבה של איש מת". הקטע עם הפירות, ואח"כ הגלגל פשוט ענק. לשנה הבאה - מהם הציפיות שלכם ולאיזה סרטים אתם הכי מחכים ב-2007? בוש ונכלם, אני מודיע בזאת, כי הסרט שאני הכי מצפה לו, הוא, במילה אחת: "הארי פוטר ומסדר עוף החול. הודגש באמצעות מדגישומטיק
 

lollapalooza

New member
אמ,

כי אני לא יודעת אף פעם להגיד מה הכי אהבתי, לא אוהבת לדרג. יש דברים שאהבתי, יש דברים שלא. מה עוד שרוב הסרטים שאני רואה הם ישנים, ואני לא הולכת לקולנוע הרגיל, אז זה לא ממש רלוונטי לשנה הזו דווקא...
 

AeroTom

New member
אפשר לספר על הכל בעיקרון

לא חייבים לענות על כל השאלות, או בכלל. אפשר בכיף לכתוב על כל מה שעשה לך את השנה מבחינה קולנועית. את כיולה מהבחינה האישית שלך ודברים שעשו לך את זה או גילית ולפה ולשם...ממש לא חייב להיות קשור רק לסרטים שיצאו השנה, אם זה בעייתי אצלך. הכל כשר
 

Aeroguy

New member
עונה...

מה הוא סרט השנה שלכם של 2006? הילדים של מחר מה הוא סרט השנה שלכם שצפיתם בו בפעם הראשונה ב-2006? (הסרט עצמו לא חייב להיות מהשנה החולפת) לא עולה לי כלום לראש... מהו הסרט המאכזב של השנה שלכם? שודדי הקריביים 2. לא ציפיתי ממנו להרבה, אבל הוא היה מ-מ-ש גרוע... מיהו שחקן השנה שלכם? סשה ברון-כהן. לא בחירה מקורית, אבל מגיע לו. מיהי שחקנית השנה שלכם? רוסריו דוסון במאי השנה שלכם: אלפונסו קוארון, הבמאי של "הילדים של מחר". הבימוי שם פשוט מדהים, הוא יכל ליפול לתהומות הקיטש אבל עשה הכל בדיוק בטעם הנכון. הדמות הקולנועית שהכי אהבתם השנה: מכיוון שאין לי ממש תשובה לזה, אני אלך על דמות שחזרה גם השנה - JAY (ג'ייסון מיוז) בקלרקס 2 הסרט המפתיע של השנה: Snakes On A Plane. חשבתי שאני הולך לסרט פעולה סטנדרטי, אבל בדיעבד, בחיים, פשוט בחיים לא צחקתי כל כך בקולנוע. סרט ההמשך או ה-Remake המוצלח של השנה: (אם יש לכם כזה) אין ממש. קלרקס 2 היה נחמד, אבל הוא כנראה הסרט החלש של קווין סמית'. הסרט הכי טוב שראיתם על מסכי הקולנוע בשנה החולפת: הילדים של מחר הסרט הכי טוב שצפיתם ב-DVD\וידאו בשנה החולפת: לא עולה לי משהו ספציפי הסרט הכי טוב שתפסתם בטלוויזיה בשנה החולפת: אני אוהב אותך רוזה (
) הסרט שהכי הצחיק אתכם בשנה החולפת: למרות שלא ראיתי אותו לראשונה השנה, ראיתי פעמיים שוב את The Anchoreman, סרט ענק. לשנה הבאה - מהם הציפיות שלכם ולאיזה סרטים אתם הכי מחכים ב-2007? Simpsons - The Movie, ולו בשביל הסיכוי לראות את ראלף על מסך קולנוע ענק...
 

טמפיקו

New member
הנה סרטי ל-2006, על סף 2007

לפני הבחירות רק אסייג ואומר שהרשימה מורכבת אך ורק מסרטים שראיתי השנה, שהם לצערי לא רבים. סביר להניח שלו הייתי רואה יותר סרטים שתכננתי לראות, ועדין לא יצא לי לראותם, כמו "טרומן קאפוטה", "ליטל מיס סאנשיין", "בוראט", "אמן האשליות" ועוד ועוד, סביר להניח שהרשימה היתה נראית לגמרי אחרת. מה הוא סרט השנה שלכם של 2006? שני סרטים, שלא יכולתי להחליט ביניהם: 1. "הר ברוקבק" (נכון שהוא יצא ב-2005, אבל צפיתי בו רק השנה). עצוב כמה שאהבה בין שני אנשים (בין שני גברים, במקרה הזה) היא הדבר הבודד ביותר בעולם. 2. "הילדים של מחר" . מסתבר שיש דבר כזה "סרט מד"ב דתי". תוכחה קולנועית זועמת ויפהפיה כאחת על העולם המתפורר שבו אנו חיים. מה הוא סרט השנה שלכם שצפיתם בו בפעם הראשונה ב-2006? (הסרט עצמו לא חייב להיות מהשנה החולפת) "סופת קרח" של אנג לי, מ-1997. כבר אז דן לי בבדידות האנושית בניכור שבחיי המשפחה בעידן המודרני והמתירני, בכמיהה הבלתי ממומשת של מבוגרים ומתבגרים לחום אנושי ולאהבה, ובאמונה הנואשת שהסקס והחתירה אליו הם התחליף לכך. מהו הסרט המאכזב של השנה שלכם? לא יודע, מלכתחילה אני משתדל לראות סרטים שהם הימור בטוח" והסיכוי שיאכזבו אותי הוא קלוש. אולי "2046" של וונג קאר וויי, שעדין לא הצלחתי לפצח את סוד קסמו (אם יש כזה)? מיהו שחקן השנה שלכם? טוב, זה קל: קלייב אואן, עבור "הילדים של מחר","האיש שבפנים" ו"קרוב יותר", שראיתי רק השנה (ומאד אהבתי). שחקן מצוין, רב-פנים, שאני תמיד מאמין לו. מיהי שחקנית השנה שלכם? קייט ווינסלט, עבור "ילדים קטנים", עוד סרט מצוין שראיתי השנה.אני חושב שבסרט הזה הגיעה ווינסלט למעמד של שחקנית אופי רצינית, שיודעת לשחק, לא רק להיות יפה. במאי השנה שלכם: אלפונסו קוארון, עבור "הילדים של מחר". שימר את הרוח האפוקליפטית הקודרת של התסריט, ודאג לא לגלוש לעוד סרט פעולה זול. מממש את ההבטחה מ"הארי פוטר - האסיר מאזקבאן" ו"ואת אמא שלך גם" המצוין. הדמות הקולנועית שהכי אהבתם השנה: ברנדן, הגיבור האנטי-גיבור מ"בריק". תלמיד התיכון החנון שחוטף מכות מצדיע לגיבורי הפילם-נואר של שנות הארבעים והחמישים, ומוכיח ש"לוזריות" היא עניין של הגדרה. הסרט המפתיע של השנה: -- סרט ההמשך או ה-Remake המוצלח של השנה: (אם יש לכם כזה) -- הסרט הכי טוב שראיתם על מסכי הקולנוע בשנה החולפת: מכיוון שאני לא רוצה לחזור על הבחירות לעיל, אציין שראיתי השנה גם את "לילה טוב ובהצלחה" (נכון, גם הוא מ-2005, מבקש התנצלות מכל מי שזה מרגיז אותו) ומאד אהבתי. מעניין אותי לעקוב אחרי מה שיש לג'ורג' קלוני לומר בעקבות הסרט הזה ובעקבות "סוריאנה". את סדרת "אושן 1X" שימשיך לעשות, מצדי, בשביל הפרנסה. הסרט הכי טוב שצפיתם ב-DVD\וידאו בשנה החולפת: "האיש שבפנים", בזכות הסיפור המרתק, הקאסט הנפלא (בנוסף לאואן גם ג'ודי פוסטר ודנזל וושינגטון, מה אפשר עוד לבקש) והתסריט שמוכיח שיש עוד דרך אחת, חדשה, לספר את הסיפור המוכר של שוד בנק. הסרט הכי טוב שתפסתם בטלוויזיה בשנה החולפת: "גבר מת מהלך" מ-1995, בזכות מפגן משחק יוצא דופן של סוזן סרנדון, ובזכות סיפור נוסף על בדידותו של האדם באשר הוא, לא משנה אם הוא רוצח בדם קר או נזירה מלאת חסד. הסרט שהכי הצחיק אתכם בשנה החולפת: לא היה כזה, מכיוון שאני כמעט ולא רואה קומדיות. אולי "מכוניות" החביב? לשנה הבאה - מהם הציפיות שלכם ולאיזה סרטים אתם הכי מחכים ב-2007? אני מחכה לשני סרטיו המדוברים של קלינט איסטווד "גיבורי הדגל" ו"מכתבים מאיוו ג'ימה" ול"זודיאק" של דיוויד פינצ'ר. לגבי כל היתר - אני רוצה להיות מופתע.
 

** רוזבד

New member
שלי

מה הוא סרט השנה שלכם של 2006? השתולים מה הוא סרט השנה שלכם שצפיתם בו בפעם הראשונה ב-2006? (הסרט עצמו לא חייב להיות מהשנה החולפת) מינכן מהו הסרט המאכזב של השנה שלכם? יש לה ביצים, מיהו שחקן השנה שלכם? ג'וני דפ מיהי שחקנית השנה שלכם? נטלי פורטמן במאי השנה שלכם: רוברט אלטמן הדמות הקולנועית שהכי אהבתם השנה: וי הסרט המפתיע של השנה: מכוניות סרט ההמשך או ה-Remake המוצלח של השנה: (אם יש לכם כזה) שודדי הקריביים 2 הסרט הכי טוב שראיתם על מסכי הקולנוע בשנה החולפת: הסרט הכי טוב שצפיתם ב-DVD\וידאו בשנה החולפת: סופרמן חוזר, להרוג את המזל הסרט הכי טוב שתפסתם בטלוויזיה בשנה החולפת: הסרט שהכי הצחיק אתכם בשנה החולפת: מת לצעוק 4 לשנה הבאה - מהם הציפיות שלכם ולאיזה סרטים אתם הכי מחכים ב-2007? 300, סימפסון, ספיידרמן 3
 
למעלה