שאלה לדעתכם

FrecCo

Member
שאלה לדעתכם

מהו הסרט (או סצינה) הכי עצוב שנחקק בזכרונכם?
 

half a pint

New member
אני והחבר'ה

כשריבר פיניקס נעלם את תוך היער... בהתחשב במציאות הנוראית, הסצנה הזאת גורמת לי לייבב. וגם הסצינה האחרונה של "לאון", כשמתילדה הולכת לבד עם העציץ ביד.
 

On23

New member
סצינה

הסצינה האחרונה ב"העולם שבפנים" [בלי הקטע של סטיב בושמי באמצע]. סוף מאוד מדכא.
 

AeroTom

New member
עוד אחת נהדרת ../images/Emo45.gif

ואני ממש צריך לראות את הסרט הזה שוב...
 
לדעתי

הסוף של "הר ברוקבק", ושל "מולאן רוז'"
כסאטין מתה כמובן, ועוד בידיים של כריסטיאן (יואן מקגרגור מחמד ליבי). וב"הר ברוקבק" כשאניס פותח את הארון ורואים שם את החולצות שלו ושל ג'ק וליד הגלויה של הר ברוקבק. ואז אניס מתסכל על הגלויה עם דמעות בעיניים ואומר "ג'ק, אני נשבע". בחיים שלי לא בכיתי כ"כ חזק בסוף של סרט. בהחלט הסרט הכי חזק והכי עצוב שראיתי אי פעם. ממומלץ הכי בחום שבעולם.
 

Shpritz

New member
פלצני אבל..

הילדה עם המעיל האדום ברשימת שינדלר זו תמונה די חזקה.. שלא נדבר על הסיום עם השיר בעברית.
 
יש הרבה סצינות עצובות ../images/Emo58.gif

שאני זוכר אבל השתיים שבולטות הן הסיום של "חמש ילדות יפות" שבסופו של דבר כל הבנות התאבדו כי הן לא הצליחו לממש את רצונן לחיות בדרכן בגלל הוריהן וסצינת הסיום של "פרחים שבורים" שבסוף הוא לא מגלה מי הבן שלו ואם הוא בכלל קיים ומתסתבר שכל המסע שהוא עשה על מנת למצוא את בנו היה לחינם.
 

The Human Torch

New member
אני חושב...

שאלה שלושה סופים: דוני דארקו, לרכוב על הלויותן והים שבפנים.
 
בערבון מוגבל

לא- כי הוא הסרט ההזוי ביותר שתראי בחיים שלך וכי צריך להיות בן אדם מאוד מאוד מסויים כדי להתחבר אליו. מה גם ברגע שאת נופלת לכל מיני תאוריות מדעיות עליו (כי יש בו גם חלקיק בידיוני) את הורסת אותו לחלוטין. ורוב האנשים שצפו בו עשו את זה. כן- כי הוא סרט מדהים, קשה ומאוד חזק. אחד הטובים שראיתי. אז זו בחירה שלך.
 
למעלה