הסרטים הלא מתוכננים שלנו

junir

New member
אני חייב לדעת אחת ולתמיד

מדוע דר. ריילי טוענת שהיא מכירה ג'יימס, אני מניח שלא מתמונה ממלחה"ע, כי אחרי שהוא שם את הפיאה והשפם היא טוענת שככה היא זוכרת אותו.
 

יובלי א

New member
|ספויילר|עד כמה שזכור לי

ג'יימס הוא זה שאומר לה שככה הוא זוכר אותה - מפני שהוא זוכר אותה מהילדות שלו שאז הוא ראה אותה רצה אחרי עצמו המבוגר...
 

hila cami

New member
זכור לי סרט אחד...

טוב זה לא היה כזה מזמן, אבל כשראיתי את הטריילר של "היום שאחרי מחר" אמרתי לעצמי ולכל מי שהסכים לשמוע שלסרט הזה אני לא הולכת.. יום אחד מצאתי את עצמי מזפזפת ולא היה מה לראות עצרתי באחד הערוצים, והיום שאחרי מחר שודר בדיוק, והתחלתי לצפות. הסרט הוא סרט אסונות ובכל זאת נצמדתי למסך, הוא היה מרתק, לפי דעתי כמובן, ועד היום כשעוד לפעמים משדרים אותו, אני אוהבת "להידבק למסך" :)
 

mad city

New member
סרט של סלבסטר סטאלונה

אוסקר חשבתי שלא יצחיק אבל בסוף היה סביר+
 
בהחלט זכור לי אחד כזה

וקוראים לו "דאדילק של סופשבוע". סרט משנות השמונים, לא מפורסם כ"כ עם פטריק סוויזי ווסלי סנייפס. סרט מתוק מתוק, קצת קיטשי, ומאוד מצחיק. ממש לא תכננתי לראות אותו אבל אני שמחה שעשיתי את זה, ועד עכשיו אני רודפת אחריו בכל פעם שהוא משודר בטלוויזיה (לא מספיק לטעמי). מומלץ!
 

b0redavid

New member
The Rocky Horror Picture Show

אני זוכר שהייתי בן 18 ככה... ישבתי באוטובוס ושמעתי כמה אנשים מאחורי מקשקשים שהסרט ישודר בערוץ 2, חשבתי Horror = אימה ו... לא.ידעתי.מה.מחכה.לי!. שנננננאתי את הסרט! כאילו, אפילו לא ראיתי אותו עד סופו! אבל אחרי צ'אנס נוסף, ה-ת-מ-כ-ר-ת-י וקניתי את הפס-קול!
 

ID3D

New member
לי היה סיפור די מצחיק בקטע הזה...

בערך לפני שנה-שנתיים, ישבתי ליד הטלוויזיה מאוחר בלילה אחרי שכולם הלכו לישון, וחיפשתי מה לראות. אבל כול הסרטים היו נשמעים לי משעמים כול-כך, וכמו שזה בטח יצלצל מוכר לשאר הנערים ביננו, החלטתי לזפזפ בין כול הסרטים שהם ל-18 ומעלה, לראות סצנה כמו שאני מחפש וללכת לישון. טוב, אז אני מזפזפ לי בין הערוצים בין סרט על חיילים, סרט על איזה גבר בגיל העמידה ודרמה רומנטית כזאת. אז אני מעביר בשעמום ולאט לאט תופס אותי הסרט עם הסמים, עד שבלי לשים לב גיליתי שהסרט נגמר ובכלל צפיתי בו בלי לזפזפ איזה שעה שלמה. אהה, כן, הסרט היה "פול מטאל ג'אקט".
 
הכל בזכות הוטט חח

בדרך כלל כל מה שהם משדרים לא משהו , אבל נתקלתי ב3 סרטים ממש טובים דרכם , birdy אדם ופול בארטון פינק
 
סרטים לא מתוכננים זה קורה לי הרבה

אבל כרגע אני ניזכר רק בשניי אלה: "יצרים בדם" אמנם סרט מאוד ארוך אבל מאוד מרתק על צד אחר באמריקה הגדולה סרט פשע מרתק אם עלילה קשה. "בחזרה למלזיה" סרט טוב אהבתי מאוד את התסריט של הסרט כל הרעיון של הסרט מאוד מושך לצפיה.
 

junir

New member
להתראות לנין, ללכת על המים

כשניסיתי להסביר לאשתי על היתרונות של סרטים מתורגמים, ועל היכולת ללמוד שפה חדשה דרכם, הצעתי שניקח בDVD סרט ישראלי, נשים תרגום ונוכיח שבסוף הסרט היא תצליח לקלוט כמה מילים חדשות בעברית. טוב, כל מי שראה יכול להבין מיד שזה לא כ"כ הלך, 80 אחוז מהסרט באנגלית, ועוד 20 אחוז מתחלקים בין עברית לגרמנית. הלוקיישנים בישראל ובברלין קסמו לשנינו, הטיפול הרגיש בנושא השואה וההתאהבות המיידית של אשתי בליאור אשכנזי צירפו את הסרט למאגר ה-DVD שלנו. כתגובה לנסיון הלא מוצלח הגיע תורה של אשתי לבחור סרט, לקחנו את "להתראות לנין" והדבר היחיד שיכולתי לחשוב, זה איך לעזאזל לא ראיתי את זה קודם, מופתי. דניאל ברול, השחקן הראשי, הוא הסיבה שאחר כך רצתי לראות את "המחנכים", הסרט האחרון שראיתי בישראל, לא אכזב בכלל!!!
 
למעלה