הסרטים הלא מתוכננים שלנו

טמפיקו

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif גם לי זה קרה איתו

אם כי בניגוד אליך, לא השאלתי אותו מספריית הוידאו, אלא נפלתי עליו במקרה, כמה דקות אחרי שהתחיל, בטלוויזיה. נדבקתי למסך (כמו שקרה לי לפני שבוע עם "איש קטן ושמון טייט" עליו סיפרתי בשרשור אחר). טוב, שלא כמוך, זה לא הסרט האהוב עלי בכל הזמנים, אבל אני בהחלט מחזיק ממנו אחד הטובים. אפשר לומר על הסרט הזה המון (דברים טובים), אבל אני חושב שהמשחק המעולה של כל השחקנים הראשיים הוא אחד מסגולותיו העיקריות.
 

AeroTom

New member
הסיפור השני שלי - "סרט השנה"

אם אני זוכר נכון זה היה ממש לפני 10 שנים, ב-1996. ערוץ הסרטים של הכבלים אז (הערוץ הסרטים היחיד שהיה קיים) הקרין כל שבוע את "סרט השבוע" שלו. לקראת סוף השנה הוא הכריז במבצע של "סרט השנה". מתוך סרטי השבוע שהוקרנו בשנה החולפת היו הצופים צריכים לבחור מתוך איזה 5 מועמדים סופיים, את הסרט שירצו לראות שוב ושיוכרז גם כ-"סרט השנה" של ערוץ הסרטים. אני הייתי אז בן 13 או 14, ואני לא זוכר את כל המועמדים, אבל 2 מהם אני זוכר היטב. לאחד מהם נגיע בקרוב, אבל האחר היה הסרט "המסכה" עם ג'ים קארי. אני פיספסתי אותו בזמנו בקולנוע ועדיין לא ראיתי אותו, ואני זוכר שזה היה הסרט שרציתי שיזכה, כדי שאוכל סוף סוף לצפות בו. התיישבתי באותו מוצ"ש מול הטלוויזיה לבחירה של הסרט והקרנתו, ואז הסרט שזכה בתואר "סרט השנה" של הערוץ היה...לא "המסכה". אני זוכר את עצמי די מאוכזב ולא היה לי משהו אחר לעשות באותו זמן. הסרט שכן זכה בתואר ועמד להתחיל, היה סרט דרמה על משהו עם בית כלא...סרט שממש לא הכרתי וממש לא משך אותי לצפיה בזמנו. אבל אמרתי "נו שיהיה, אתחיל לצפות בזה עד שישעמם לי". אז התחלתי לצפות בסרט הזה. עברה רבע שעה, עברה חצי שעה. עברה איזה שעה ופתאום אני מוצא את עצמי כ"כ שקוע בסרט, שאני לא שם לב שהזמן בכלל עובר כזה מהר. באמצע הסרט כבר ממש נהנתי והייתי מרותק למסך. אחרי שעתיים ו-20 דקות, הצפיה "המאכזבת" מבחירת הצופים, ריתקה אותי כמו שלא הרבה סרטים עשו לי קודם. ועוד במיוחד אחרי סופו המדהים, אני הייתי המום. הייתי המום עד כמה הסרט הזה טוב. אחרי זה גיליתי גם שהוא מבוסס על סיפור קצר, ושהוא היה מועמד ל-7 פרסי אוסקר אך לא זכה באף אחד מהם. ממש התרגזתי שהוא לא זכה באף אחד. זה היה אחד מהסרטים הכיח טובים שראיתי בחיי, או כמו שתיארתי אותו אז "אחד הסרטים המגניבים ביותר שאי פעם ראיתי". את הסרט "המסכה" בסופו של דבר ראיתי אחרי כמה זמן. ממש לא התלהבתי ממנו, ונזכרתי עם חיוך איך רציתי כ"כ לראותו אז במוצ"ש. ואיזה מזל שבסוף הוא לא נבחר וזכיתי לראות בלי תכנון את אחד הסרטים הכי טובים שנעשו לדעתי. מי יודע מתי הייתי רואה בפעם הראשונה את "חומות של תקווה", אם הוא לא היה זוכה אז בתואר "הנכסף" של ערוץ הסרטים. אבל אותה צפיה ואותו מוצ"ש, תמיד יהיה המקרה הכי בולט בחיים שלי שבו זכיתי בספונטניות מוחלטת ובלי שום שום הכרה או חשק אפילו, לראות את אחד הסרטים שהכי נהנתי מהם ומהיותר טובים שנוצרו. כל מה שנותר לי זה להודות לצופים של ערוץ הסרטים בזמנו, שלא בחרו ברוב קולות את מה שכן רציתי לראות באותו הערב. להודות להם על אחד מערבי הצפיה בסרט מסויים, מהכי טובים (ובלתי מתוכננים) שהיו לי בחיי.
 

GK_FF

New member
חח עוד סיפור יפה.. ../images/Emo13.gif

אני עוד לא ראיתי חומות של תקווה... (והאמת גם אותי זה לא מעניין..
בכל זאת אני בטח אראה מתישהו..)
 

AeroTom

New member
תודה, ו-"חומות" אני די מחשיב

כסרט חובה כיום. בטח לא היחיד גם...ממליץ מאוד לראות, מקווה שהשפעתי עליך ותצפה בו בקרוב
 

** רוזבד

New member
אני הצבעתי באותה שנה

בחרתי כמובן בסרט "חומות של תקווה", אם יש משהו שהכי שימח אותה ב"סרטי השנה" של ערוץ הסרטים, היה שהסרט "ליאון" נבחר כסרט השנה (לא זוכר מתי)
 

AeroTom

New member
משער שאני חייב לך תודה חלקית ../images/Emo8.gif

אחח...הימים שערוץ הסרטים היה הדבר הכי חם בסביבה לצפיה בסרטים...
 

mosh511

New member
../images/Emo13.gif לפני שהפך למושג

"מהסרטים הזולים האלו של ערוץ 4..." אגב אני זוכר את היום הזה שאתה מדבר עליו הייתי בספריית וידיאו (אז היא הייתה של וידיאו "האוזן השלישית") בטלויזיה שידרו את "סרט השנה" שזה היה "חומות של תקווה" על פי בחירת הצופים אז אני יצאתי לספרייה כי כבר הכרתי את הסרט ורציתי לראות משהו חדש פתאום בספרייה היה איזה זוג שלקח את חומות של תקווה הוא עמד משתומם מול הסרט והבעל אמר שהוא שמע שזה סרט טוב והיא אמרה לו משהו בנוסח "יאללה" ואני עומד שם רוצה לצעוק להם "לאאאאא יש את זה עוד רבע שעה בטלויזיה חינם! חבללל! פשוט לכו הביתה תפתחו טלויזיה" חשוב לציין שאני לא חושב שהיה אז יס ככה שהייתי כמעט בטוח שיש להם כבלים אבל לא רציתי שהמוכר יבעט אותי החוצה...
 

GK_FF

New member
XDDDDDDD

גם לי היה מקרה דומה אבל בסוף הם פשוט בחרו סרט אחר.. XD
 

AeroTom

New member
משעשע

אולי עוד יקרה לך סיפור דומה בעתיד, והפעם תזרוק להם כן את ההערה. וטוב לשמוע שיש עוד שזוכרים את היום הזה
 

mosh511

New member
../images/Emo13.gif ושתבין קטע...לא הכרתיו לפניי

כל מה שידעתי זה שאין מה לראות... זו שעת בוקר מוקדמת והנה מתחיל לו איזה סרט בשחור לבן בטלויזיה...סתם בטח הולך להיות לי מעפן אבל מסקרן איך פעם עשו סרטים...אה רגע זה מצחיק...וואי זה באמת מצחיק...ומי זו?...וואו איזה יופי של סרט...וככה באופן לא מתוכנן גיליתי את אחד הסרטים היפים ביותר שראיתי בחיי (אחד שהיה מועמד רציני לטופ 100 שלי ונשר עקב סלקציה גבוהה...)
 

דייב דנ

New member
9 מלכות

זה שודר בזמנו ביס באיזה שבת בצהריים, סרט דובר ספרדית יכל להיות שזה אפילו שודר ביס שלוש. בהתחלה עוד זיפזפתי פנימה והחוצה אבל מהר מאוד נשבתי בקסם של ביילסקי. ועוד יותר הופתעתי לגלות שזה היה הסרט הראשון שהוא ביים. קראתי הרבה ביקורות על הסרט, חלקם אמרו שהוא צפוי וידוע אבל עבורי באותה שבת כל דבר היה עדיין ראשוני. מאוחר יותר ראיתי גם את קרימינל האיבוד ההוליוודי לתשע מלכות, כמובן שאין מה להשוות.
 

יובלי א

New member
שני סרטים

בשנות התשעים זיפזפתי פעם לערוץ הסרטים ופתאום נתקלתי בסרט שחור-לבן מוזר שכלל בעיקר רק דיאלוגים משונים. לא יכולתי להפסיק לראות אותו. זה היה Clerks וזה היה הפעם הראשונה ששמעתי על קווין סמית' שמאז הוא אחד הבמאים המוערכים עליי... פעם "נגררתי" לראות את 8 מייל של אמינם בקולנוע והופתעתי לטובה, כי הסרט דווקא היה מעניין והמשחק של אמינם היה לא רע בכלל.
 
shaun of the dead

סרט שלא הגיע לארץ, ומהשם זה נשמע לי כמו עוד סרט אימה סוג ג'. ראיתי - ועכשיו אני פריק :) סרט בריטי (כבר נקודת זכות) שמהווה שילוב הזוי של כמה ז'אנרים - קומדיה-רומנטית-אימה-זומבים. סרט מצחיק ומקורי להפליא עם עריכה ומשחק נהדרים, עלילה הזויה והמון כיף :) כדאי ממש.
 

Serpent King

New member
../images/Emo45.gif פארודיה מעולה

אני מת על סרטי זומבים אז בהתחלה לא רציתי לראות. וגם התקציר שלו נשמע טפשי אבל בסופו של דבר ראיתי וממש אהבתי.. יש בו כמה רעיונות ממש טובים לאיך להתמודד עם זומבים..
 
למעלה