הסרטים הלא מתוכננים שלנו

GK_FF

New member
...

לא באתי אליו בציפיות נמוכות אבל באמת סרט מעולה!! אבל כן באתי בציפיות נמוכות לJust My Luck ו"איך לאבד בחור ב-10 ימים" (שני סרטים של אותו במאי) ושניהם ממש הפתיעו אותי לטובה... (נזכרתי פתאום) גם הסרט "סדרה שלצרות" שציפיתי לרעות משום שלא הביאו אותו לקולנוע.
 
אצלי זה לא היו צפיות נמוכות

לא יכולתי להירדם וזה שודר במקרה, שמעתי את השם של הסרט בעבר אבל לא ידעתי עליו כלום.
 

steelwater

New member
סדרה של צרות?

אתה מתכוון ללימוני סיקריסט עם ג'ים קארי וג'וד לאו? כן בהחלט, סרט חמוד ביותר! סרטים שלא מגיעים לקולנוע זה לא אורמ שהם גרועים, אחת הדוגמאות זה הסרט הזה וגם Garden State המעולה שלא הגיע לקולנוע בארץ ולמזלי שמעתי עליו באינטרנט והוא פשוט סרט מעולה.
 

GK_FF

New member
אכן...

לפעמים יש סרטים שלא מגיעים לקולנוע שאני לא מבין איך ולמה (silence becomes you, just my luck) וסרטים שכן מגיעים שאני עוד יותר לא מבין למה (מחיר הבגידה, אות משמיים).
 

AeroTom

New member
מהסרטים שאני תמיד תופס בלילה

כמה פעמים כבר יצא לי להיתקל בו רק בשעות אמצע הלילה. אותי אישית הוא לא מאוד הלהיב. אבל סרט בהחלט חביב.
 

AeroTom

New member
לא עשה לי את זה ברמות כאלה (../images/Emo2.gif)

אבל בהחלט סרט טוב.
 

v e g a

New member
blood in blood out

שכחתי איך קוראים לזה בעברית. סרט פשע רחב יריעה ומרתק. הסרט מספר על שלושה חברים(בניהם בנג'מין בראט ודמיאן צ'פה) שדרכיהם מתפצלות בעקבות אירוע פשע-אחד נשלח לכלא,אחד הופך לשוטר ואחד לאמן מכור לסמים. תפסתי את הסרט חצי שעה אחרי ההתחלה שלו,בסביבות 2 בלילה,ובדרך כלל אני לא רואה סרטים לא מההתחלה,אבל הסרט היה ממש מעניין אז המשכתי לראות ולא התאכזבתי(מאז ראיתי אותו עוד כמה פעמים,מהתחלה). בהחלט מומלץ.
 

1Reebok

New member
Tommy.

פעם סתם במקרה העברתי לערוץ 4. זה היה בכיתה ז', נראה לי, כשערוץ הסרטים באמת היה אז ערוץ 4, לא כמו היום עם הממיר הדיגיטלי. הסרט הזה הוא זה שחשף אותי לעולם המוזיקה, ובעקבותו הכרתי את אחת הלהקות האהובות עלי ביותר כיום, וממנו התחלתי להתעניין בעוד עשרות להקות ואמנים, ובסופו של דבר היום אני מתחיל את השנה השלישית שלי בלימודי פסנתר, ואני לא בטוח בכלל שלסרט הזה אין שום דבר בעניין. מאז שראיתי את הסרט, כל כך נדלקתי עליו, שכל DVD שלהם אני קונה בלי לחשוב פעמיים.. רק מהסיכוי לשמוע איזה ביצוע שלא הכרתי ליצירה המושלמת הזו.
 

AeroTom

New member
סיפור ממש נחמד ../images/Emo45.gif

אני תמיד שמח לקרוא על משהו כזה שגורם חשיפה לאומנות טובה. במיוחד במוזיקה. משער שיש לך את ה-Deluxe Edition של האלבום?
 

1Reebok

New member
עוד לא ../images/Emo10.gif

(אם זה מעניין מישהו?) יש לי את האלבום המקורי, פס-הקול של הסרט, את ההופעה Live in the Isle of Wight שם הם מבצעים את האופרה במלואה (DVD ו-CD), את הסרט כמובן
, ה-DVD שיצא אשתקד של טומי וקוואדרופיניה, ותקליט של עיבודים פילהרמוניים לאופרה כולה.. וחוץ מזה גם כל מני DVDים ואלבומים בהופעות חיות, שהם מבצעים שירים ממנה. וכל ביצוע שלהם.. מושלם פשוט.
 

בוזו

New member
רעיון נחמד ../images/Emo13.gif כמה שאני זוכר:

"פלישת חוטפי הגופות" - המקורי
מאז שראיתי אותו לפני כמה שנים, אני מת לראות אותו שוב. הכי כיף לראות סרט שנהנתי ממנו אחרי כמה שנים כשכבר לא זוכרים ממנו כלום
"כיבוש הגלקסיה" - ראיתי במקרה ב-yes לפני כמה חודשים, והיה פשוט אדיר. גאוני. את "שיווי משקל" ראיתי ממש אחרי שקראתי את "1984", ומאוד נהנתי ממנו בלי ששמעתי עליו. האחרון הוא "האחיות מגדלנה" שחרשו עליו בערוץ הסרטים של הוט, ויצא לי לראות אותו פעם אחת בלילה. סרט חזק.
 

Optimus_Prime

New member
שניים לאחרונה

לפני חודשיים בערך ראיתי "ריידק - המסע מתחיל" בפעם הראשונה בהוט. זכור לי כשיצא הסרט לקולנוע רציתי לראות אותו , לא יצא לי , ומאז שכחתי.. אהבתי לאללה. הפך במהרה לאחד מסרטי המד"ב האהובים עלי ואפילו קניתי את הDVD שלו.. יום אחריו יצא לי לראות את The Football Factory - סרט טוב על חוליגניזם בכדורגל - מומלץ לכולם !
 

bobas

New member
כביש אבוד של דיוד לינץ.

ראיתי אותו בשעות המאוחרות של הלילה , ולא הצלחתי לקום מהכסא. סרט מדהים.
 

AeroTom

New member
הסיפור הראשון שלי

זו הייתה תחילת שנת 2001. הסרט "כמעט מפורסמים" עלה לאקרנים בישראל, ובאותו הזמן ממש גם יצא ב-DVD בזון-1. אלו היו הימים הראשונים שבהם היה לי DVD. איזה אושר זה היה לקנות מכשיר כזה סוף סוף, ולדעת שאוכל עכשיו להשכיר את כל הסרטים שיוצאים כבר ב-DVD בארה"ב, עוד לפני אפילו שהם מגיעים לקולנוע כאן. אחד הסרטים הראשונים שצפיתי ב-DVD שלי היה סרטו של קמרון קרואו "כמעט מפורסמים". אני זוכר שידעתי שזה סרט על מוזיקה בשנות ה-70, ואת קמרון הכרתי עדיין רק מ-"ג'רי מגוויר". אז אמרתי לעצמי ששווה לנסות והשכרתי אותו באותה תקופה. לא היו לי בכלל ציפיות גבוהות וגם לא ידעתי בדיוק למה אני נכנס. כשחזרתי הביתה עם הסרט מהספריה היה כבר מאוחר. אני תמיד אוהב לראות סרטים בלילה. שאלתי את אחי הגדול אם הוא ירצה לצפות איתי בזה והוא סירב. אז בערך ב-1 או 2 בלילה התיישבתי לבדי בחדר הסגור מול ה-DVD והתחלתי לצפות בסרט הזה. בלי שמץ של מושג מה הולך להיות בו והאם אני אהנה ממנו. כעבור שעתיים הייתי במצב בלתי מוסבר. כאשר הסצינה האחרונה בסרט הסתיימה עם Tangerine של לד זפלין, והכתוביות החלו לעלות, המילים המדוייקות שיצאו לי מהפה היו - "וואו. איזה סרט מקסים". לא תיארתי לעצמי שאוכל להתחבר לסרט ברמה שכזאת, ועוד רמה אישית שכזאת. מוזיקה זה משהו אצלי מאוד גדול בחיים, ובחיבור מאוד גדול. במיוחד הסגנונות האלה של שנות ה-60 וה-70. אני פשוט הוקסמתי מהסרט הזה. אחרי שהוא הסתיים הייתה לי הרגשה שצפיתי הרגע ביצירת מופת. לפחות בשבילי... לא הרבה זמן אחרי צפיתי בסרט שוב וגם קניתי את ה-DVD, והתברר לי שזה הסרט האהוב עלי בכל הזמנים. ללא ספק. רמת חיבור כזו עם סרט והעלילה שלו והדמויות, בחיים לא הייתה לי. אין צורך להגיד כאן גם כמה אושר עילאי וקסם ענק היה לי בצפיה של ה-DVD של Untiteld, גרסת הבמאי של הסרט, לאחר שרכשתי גם את זה. Almost Famous הוא גם כיום כמובן הסרט האהוב עלי בכל הזמנים. יש לי 2 גרסאות שלו ב-DVD, את הפסקול על דיסק ועל תקליט, ועוד פריטי אספנות למיניהם כמו ה-Press Kit המלא של הסרט ו-קלטת ה-Screener שלו. זה הכל הגיע מהאהבה העצומה שלי ליצירה הזאת של קמרון קרואו. או יותר נכון - החיבור הענק. חיבור שקשה לתאר אותו. כמו אחד כזה שיש לך עם להקה מסויימת ואלבומים מסויימים - פשוט קשה להסביר את האהבה הזאת והחיבורים הענקיים שעושים לך כ"כ טוב על הנשמה. וכל מה שאני מרגיש כלפי הסרט הזה והתואר שיש לו אצלי כיום. כל זה הגיע מהשכרה תמימה לסרט שנראה נחמד, אך חסר ציפיות מיוחדות. אני לא חושב שאי פעם אני אשכח את הצפיה הראשונה בסרט הזה. את הלילה הקסום הזה שלי לבד מול ה-DVD. לבד מול הדמויות, הסיפור, המוזיקה, והסרט.
 

steelwater

New member
סרט מעולה

חחח, אני ידועת שאתה מאד אוהב אותו:) אתה כל הזמן כותב את זה וזה מאד נחמד לקרוא. הוא לא הסרט האהוב עליי אבל בהחלט אחד מהאוהבים ביותר וגם אני כשראיתי אותו בפעם הראשונה ממש התלהבתי ממנו.
 
למעלה