הסרטים הלא מתוכננים שלנו

AeroTom

New member
../images/Emo82.gif הסרטים הלא מתוכננים שלנו

עלה לי רעיון לשרשור חדש כאן, אחרי תגובות שלי ושל גברת מיצי007 האהובה שלנו, בנוגע לשאלה על-"מה קרה בגטקה" שנשאלה כאן. לכולנו יש סרטים שלא הכרנו בכלל, או שהכרנו מעט, אבל לא ממש היה לנו חשק לצפות בהם. או אפילו קלאסיקות שלא תכננו ממש לראות, וסרטים אחרים שרמת הציפיות שלנו מהם פשוט לא הייתה קיימת. אני מאמין שכל אחד מאיתנו לפחות פעם אחת מצא את עצמו באמצע הלילה מול הטלוויזיה מעביר ערוצים ומחפש משהו לראות. פתאום הוא נופל באחד הערוצים על איזה סרט מהאלה שהזכרתי כאן מקודם, והוא מחליט להתחיל לצפות בו (כי אין סרטים אחרים שיותר בא לו לראות, או פשוט כי האופציה השניה היא שידור מחזורי בערוץ 23 או מחרוזת פסטיבל הזמר של 1966 בערוץ 1). ואז אנחנו צופים בסרט הזה, נכנסים אליו פתאום ממש חזק ומוצאים את עצמנו מרותקים למסך. כשהוא מסתיים אנחנו אומרים לעצמנו "איך לעזאזל לא ראיתי את הסרט הזה קודם?", ורצים להמליץ עליו לחברים שלנו, או לבדוק כמה עולה הסרט ב-DVD, או פשוט להשאיר את זה עם עצמנו ולהרגיש נהדר שמצאנו במפתיע כזה סרט טוב. אז מהם הסרטים הלא מתוכננים שלכם? סרטים שלא הכרתם שתפסתם פתאום ככה בלי תכנון ונהנתם מאוד, ואפילו אולי הם הפכו לסרטים הכי אהובים עליכם? זה יכול להיות סרט שבכלל לא הכרתם, סרט שלא היו לכם אליו בכלל ציפיות, קלאסיקה שלא משכה אתכם קודם, וכל דבר אחר. נשמח לשמוע אצל איזה סרטים זה קרה אצלכם, וכמובן על הסיפור של החווית צפיה הראשונה בהן.
 

AeroTom

New member
זה לא חייב להיות רק בטלוויזיה כמובן

אלא גם השכרה בלי ציפיות ב-DVD, קולנוע וכו'.
 

הוריקן21

New member
איש המערות

קומדיה מטורפת ודלת תקציב בכיכובו של רינגו סטאר, המתופף של החיפושיות. מספרת על תקופת האדם הקדמון. הכל בג'בריש קדמוני. הוידיאו של אחי הגדול הקליט את זה בטעות משידורי הכבלים הפירטיים בשנת 88. לא יודע מאיזה שנה הסרט. משוגע ומצחיק ברמות.
 

haniela17

New member
הנסיכה הקסומה

אחותי נתנה לי לראות והייתי בטוחה (שכראוי לה..) זה סרט קיטש גרוע ביותר והתגלה כמובן כתענוג משולם
 

הוריקן21

New member
אפשר לראות יותר פרטים על איש המערות

http://www.amazon.ca/Caveman-Widescreen-Full-Screen-Gottlieb/dp/B000063JDF
 

leegil

New member
קודם כל קבל כבוד שאתה מכיר את

איש המערות,ובאמת הוא סרט קורע,היום אולי לחבר'ה הצעירים הוא לא יעמוד במבחן הזמן אבל ראיתי אותו לא מזמן והוא עדיין הצחיק אותי. אני לא יודע אם שמת לב אבל דניס קוויד משחק שם בתור החבר הטוב שלו,שלי לונג החברה שלו והרבה שחקנים שקיבלו הכרה בהמשך דרכם שיחקו שם.
 

GK_FF

New member
אחד שאני זוכר כרגע.....

נשים מושלמות, שמעתי עליו ביקורות רעות מפה ועד הודעה חדשה והטרילר שלו פשוט שחט לי את כל עלילת הסרט (or so i thought, בכל אופן לפחות על פרנציפ רציתי לא לראות - סרט שמרשים לפרסומת כזאת לפרסם אותו), אבל איךשהו ערב אחד הייתי אצל חבר שלי והוא ממש רצה לראות את הסרט ולמרות שממש התבכיינתי ואמרתי שלא בא לי אמרתי "טוב, אם זה לא טוב אחרי 10 דקות אני מפסיק".. בסוף כמובן ישבתי עד הסוף והייתי בהלם מרוב שהוא היה מעולה (הכוונה, יחסית לציפיותיי. למרות שהוא גם בפני עצמו סרט מאוד טוב). בקיצור הפתיע אותי בגדול. אני נזכר עכשיו בעוד כמה סרטים... חייל מצטיין - סרט מעולה שמכל מסע הפרסום שלו ציפיתי לדבר אחר לחלוטין ממה שהוא היה בסופו של דבר, באנדיטס - היה נשמע סרט אקשן מטופש בסופו של דבר יצאה דרמה רומנטית ממש חמודה. מספיק לבנתיים אני משער. ^^
 

AeroTom

New member
"באנדיטס" הפתיע גם אותי

בהחלט סרט שלא היו לי ציפיות ממנו בכלל, ונהנתי ממנו מאוד.
 

Hamall

New member
נשים מושלמות.

כשהקרינו את הסרט בקולנוע אצלנו בטכניון לא הבנתי למה הוא חינם, כי בדר"כ הסרטים עולים שם 12 שקל. ואז ראיתי אותו... על הפנים.
 

GK_FF

New member
../images/Emo37.gifסוג הביקורות שהרחיקו אותי../images/Emo13.gif

מה כ"כ על הפנים בו..? אני חושב שהוא אחלה בעוד סצינות האקספוזיציה שלו (בערך 30-40 דקות מההתחלה) פשוט יצירת מופת, גורם לי "לקרון מאושר והנאה" מה שנקרא..
 

OnlyLeigh

New member
למרות שהטעם שלך ממש לא לטעמי שיאל

אני מוכרחה להסכים נשים מושלמות קומדיה שחרחרה (שחורה אבל בקטנה
) ונורא מצחיקה, מאוד נהניתי.
 

Hamall

New member
יצירת מופת?

אם זה מה שאתה חושב, אז אין לי מה לומר... בכל מקרה, אם אתה אוהב, אז מה זה משנה לך מה אני חושב? שיהיה לך בכיף. למרות שהטעם שלי הוא אבסולוטי ומושלם(
), אני מוכן לקבל את זה שלאחרים יש טעם שונה...
 

GK_FF

New member
אממ......

זה בסדר גם הטעם שלי אבסולוטי ומושלם. ^^ משנה לי מה אתה חושב פשוט כי מעניין אותי לשמוע דיעות שונות משלי, לא אומר שתשכנע אותי או משהו.....
(אבל אולי כן תגרום לי לחשוב)
 

Hamall

New member
אני לא כ"כ זוכר

אבל קודם כל הרעיון לא משהו לדעתי וגם המשחק מוגזם, לדעתי. בלי שום קשר, אני קורא מדי פעם את הביקורות שלך על סרטים ואני ממש מתקשה להבין איזה טעם הזוי יש לך, כי סרטים שחשבתי שהם חביבים קטלת בטירוף ובכלל שמתי לב שאתה קוטל הרבה סרטים ואני מופתע שזה סרט שנראה לך מצוין. אם כבר טעם אליטיסטי אז לך עם זה עד הסוף... :)
 

GK_FF

New member
^_^

כן יש לי טעם "הזוי", אבל אני נוהג (לנסות) לנמק אותו.. בכל אופן בקשר למשחק המוגזם - אני כמובן מסכים איתך, זאת משום שעד כמה שאני רואה את זה - זה היה בכוונה! ^^"
 
למעלה