שרשור סרטי ספורט

AeroTom

New member
גם וגם

העלילה שלו היא על סוכם שחקנים ויש בסרט המון פוטבול. זו דרמה קומית\רומנטית עם ספורט (פוטבול במקרה הזה) במרכז העלילה. אבל זה לא סרט ספורט כמו הרבה אחרים, אלא פה זה משמש יותר רקע, למרות שמתעסקים בזה הרבה. בכל אופן, זה סרט שיכול להתאים לכולם. גם בנים, גם בנות. זה ממש לא רק על ספורט, אלא הרבה יותר מזה.
 
מיליון דולר בייבי?../images/Emo60.gif

לא יודעת, הרגשתי שכל העלילה שלו ממש צפויה, ולמרות שהיה משחק מצויין, קשה לי לאהוב סרטים שאני מרגישה כאילו קראתי את התסריט לפני שבאתי לקולנוע. ובבקשר לג'רי מגוויר אני יכולה רק לעשות
 

Bavmorda

New member
קובה גודינג-ג'וניור קיבל אוסקר על

הסרט הזה... ולמרות שקרוז לא מהחביבים עלי, פה הוא בהחלט היה מצוין. אולי בגלל שהוא אכל אותה קצת
... SHOW MEEEEE THE MONEEEEEEY בתוספת ניענועי תחת שחורים קטנים וסקסיים
חחחחחחחחח......... BAV.
 

AeroTom

New member
הוא בהחלט נהדר שם

וגם טום קרוז לדעתי, שהיה מועמד גם, לשחקן ראשי. אני אגב מאוד ממליץ במהדורה המיוחדת של ה-DVD לצפות ב-אודיו קומנטרי שם. זה הקומנטרי היחיד שנתקלתי בו בינתיים שאפשר לצפות בו גם. רואים את קמרון קרואו, טום קרוז, רנה זלווגר וקובה גודינג ג'וניור עושים את הקומנטרי. זה ממש ממש נחמד ומאוד משעשע. מומלץ.
 

Shy IL

New member
אחד הסרטים ה-טובים לא נאמר כאן.. :)

אהבה על הדשא- סרט מדהים שמספר את סיפורו של מכור לכדורגל טיפוסי בריטי. מומלץ, מומלץ ומומלץ!
 
סרטי הספורט האהובים עלי

קודם כל, איגרוף, אחד מענפי הספורט שאני הכי פחות אוהב, זוכה לסרטים הכי טובים, מיטב הבמאים עסקו בו (למשל "נשיקת הרצוח" של קובריק" ו"אורות הכרך" של צ'פלין) אבל שני סרטים עומדים מעל כולם- "השור הזועם"- סקורסזה מתאר את עליתו ובעיקר נפילתו של גי'ק לה מוטה, תוך התמקדות ביחסיו הסבוכים עם אשתו ואחיו. דה נירו מעולם לא שיחזר את תצוגת המשחק האדירה שלו כאן (הערה זו לא מתייחסת לתפקידים שגילם לפני סרט זה) "מיליון דולר בייבי" -בלי להרחיב יותר מדי, הסרט שהכי ריגש אותי בשנים האחרונות, בשיא של איסטווד, אחד מן הבבמאים האהובים עלי. "אהבה על הדשא" - אומנם הספר של ניק הורנבי קצת יותר טוב, אבל עדיין סרט שמתאר מה זה להיות אוהד של קבוצת ספורט בצורה מדוייק ת ומעמיד במרכז את הדילמה הגדולה: הקבוצה מול האישה. "ג'ימי גרימבל" - סרט כדורגל נוסחתי עד כאב, אבל עובד טוב מאוד. "יום ראשון הגדול" -כמו רוב סרטיו של אוליבר סטון, ארוך ובוטה מדי, אך גם מרשים מאוד ומחשק עם הקלישאות. "מייק באסט"- חובה לכל חובבי הכדורגל האנגלי, פרודיה מטורפת שמצחיקה עם כל צפייה חוזרת. "יש לו את זה" - בוטה פחות מרוב סרטיו של ספייק לי, אבל כולל כמה סצנות מרגשות. When Saturday Comes- עוד סרט כדורגל בריטי, הפעם על שחקן חובבן המקבל צ'אנס במבחנים בקבוצה מקצוענית. לצד הכדורגל מראה דיוקן של חיים של בני המעמד הנמוך באנגליה. תשכחי את פאריז- בילי קריסטל כתב, ביים ומכבכ בקומדיה רומנטית מוצלחת על שופט כדורסל. בהשתתפות הרבה כוכבי NBA. "בית"ר פורבנס"- אחד מתפקידן הטובים של זאב רווח, סרט קטן ויפה על קבוצה קטנה המוגרלת בגביע מול מכבי תצל-אביב. "אזרח אמריקאי" - עוד סרט ישראלי, על מערכת יחסים בין כדרוסלן חיזוק לא מוצלח במיוחד ועיתונאי. "עייינם גדולות" -וכמובן, אורי זוהר כמאמן כדורסל המרבה לבגוד באשתו, אריק איינשטין ככוכב הקבוצה. לדעתי זהו שיתוף הפעולה המוצלח ביותר בניהם. "גול עצמי" - סרט ישראלי קצר (מהסרטים הנבחרים של בי"ס סם שפיגל) עם משה איבגי בתור אב החי דרך המשחק של בנו בקבוצת הילדים של מכבי חיפה. "וימבלדון" - שילוב של שני ז'אנרים שאני אהוב- קומדיה רומנטית וסרט ספורט. אנשים שהם לא אני יטפלו לחוסר האמניות והקשליאות שבתסריט, אני נהנה מכל רגע של הצפייה בסרט שוב ושוב. "ספייס ג'אם" - לא סרט גדול, אבל זה הלוני טונס! לגיה משלהן - עוד סרט שמספק הנאה בכל צפייה חזורת. התפקיד הטוב ביותר של מדונה, אם זה אומר משהו. "ג'רי מקוויר"- אני מאוד אוהב את קמרון קרואו, למרות שאת סרטיו האחרים אני אוהב טיפה יותר, גם זה סרט ענק. סארטובה- אני עכשיו מזכיר לכם סרט משנות השלושים, קומדיה רומנטית בשילוב עם מרוצי סוסים. השעה הראשונה מצוינת, החצי שעה האחרונה מביכה מעט מכיוון שהכוכבת ג'ין הראלו נהרגה והמפיקים ניסו לפצות על זה בעזרת שלוש כפילות שונות, מה שלא עבד. "הגמר האחר" -החלטתי לא לכתוב על סרטים תיעודים, אבל אני אחרוג מכך עבור הסרט הזה, המציג את סיפורו של המשחק בין שני הנבחרות הגרועות בעולם, שנערך כמה שעות לפני גמר גביע העולם. מצחיק ומרגש. ובטח שכחתי הרבה סרטים טובים.
 

TheLost

New member
לא ראיתי הרבה כאלה, אבל משהו

קרוב: "אהבה מליגה אחרת"
עם דרו בארימור וזה מSNL. סרט חאמוד.
 
אם אתה מכוון לרימייק ל"קדחת המגרש"

אז מדובר בחילול קודש (אני מדבר רק הסמך הטריילר, שהקטעים הכוללים בו נראו לי כהתעללות שמוציאה את המיטב מן הספר של הורנבי)
 

Lady in red2

New member
אמנם זה חצי סרט ספורט חצי קומדיה

אבל ראיתי את יש לה ביצים והיה נחמד.
 

The Human Torch

New member
הזכירו כבר....

את כל מה שאני יכול לחשוב עליו. אז אני אמליץ על Bleacher Bums, קומדיה מצויינת שגיליתי האחרונה. הסרט עוסק באנשים המכורים לספורט והימורים. מומלץ בחום.
 

m i c k e y 15

New member
אני אוהבת

ספייס ג'אם-הוא כזה מגניב.. ג'ימי גרימבל-אהבתי הוא נחמד כזה וימבלדון-אהבה בלבן- סרט די יפה בילי אליוט- נחשב? חח אהבתי ת'סרט הזההה ורוקי כמובן
 
חח../images/Emo60.gif

שחקן על ארבע שחקן על ארבע 2 שחקן על ארבע 3 שחקן על ארבע 4 .......... איזה סרטים דבילים, אללי
 
הוו וגם ~אל~ תראו את ../images/Emo60.gif

דודג'בול, זה ממש אבל ממש דבילי למרות שדודג'בול נראה כיף לשחק. למרות שמחניים עדיין יותר כיף.
 

steelwater

New member
חח דוד'בול גדול!

טוב האמת שפעם ראשונה יותר הלהבתי מפעם שניה, אבל עדיין סרט חמוד ודי מצחיק. בן סטילר הוא פשוט אחד הגדולים שיש!
 

Yellow Fever

New member
לזכור את הטיטאנים

עם דנזל וושינגטון ... סרט ענק !!! וגם משחק חזק עם קיאנו ריבס סרט חמוד
 

steelwater

New member
סרטי ספורט

אחד מספרטי הספורט האוהבים עליי זה ג'רי מגוויר. זה אחד הסרטים הטובים! "I had you at hello" חחח גדול!!!
 
למעלה