שרשור סרטי ספורט

AeroTom

New member
../images/Emo86.gif שרשור סרטי ספורט ../images/Emo87.gif

לכבוד גמר הפיינל-פור היום בערב, נראה לי מתאים לפתוח פה שרשור כזה של המלצות. אז שרשרו לפה את כל הסרטים המומלצים שלכם העוסקים בספורט בדרך זו או אחרת. צירוף של ביקורת קטנה אישית שלכם או הסברים על העלילה גם, התקבלו בברכה. אז למקומות...היכון...התחילו להזרים סרטי ספורט!
 

cache

New member
זה מה שזכור לי בשעה הזו

לזכור את הטיטאנים Friday night lights Rudy Hoosiers (He Got Game (spike lee יום ראשון הגדול ספייס ג'אם I want To Be like Mike Eddie (וופי גולדברג מאמנת כדורסל) עלי המאמן קרטר השור הזועם Hoop Dreams מרכבות האש Victory רוקי 1-5 ימי הרעם The Natural Driven (לא זוכר מה השם בעברית, סלבסטר סטלאונה נהג מירוצים) שדה החלומות Brian's Song ילדי הBMX Lord og Dogtown Breaking Away מיליון דולר בייבי Diggstown קארטה קיד 1-3 גברים לבנים אינם יכולים לקפוץ Tin Cup משחק האלופים Bull Durham The Greatest Game Ever Played Tennis Anyone? ווימבלדון המחליפים Bang the Drum Slowly ליגה משלהן Hardball ג'ימי גרימבל בילי אליוט Happy Gilmore משחק מכור Major League 1, 2 Mean Machine Seabiscut סינדרלה מן Body and Soul Miracle Murderball MR 3000 Shaolin Soccer טוב נמאס לי ומאוחר. לילה טוב והכי חשוב- בהצלחה למכבי מחר, בעצם זה כבר היום!!!
 

AeroTom

New member
רק עכשיו שמתי לב שזה פה -

"ליגה משלהן"! עוד סרט שאני מאוד מחבב. נחמד מאוד וגם משעשע. סרט שללא ספק גם בנות וגם בנים יאהבו. בלי קשר אם אוהבים ספורט גם.
 

v e g a

New member
סרטי הספורט שאני אוהב-

*יום ראשון הגדול-הסרט הכי טוב של אוליבר סטון. סרט סוחף ומרתק על פוטבול ובעיקר על הכסף,התקשורת והכח שנלווה למשחק הזה. *ספייס ג'אם-פשוט סרט כיפי. מייקל ג'ורדן ובאגס באני הם שילוב מנצח. *השור הזועם-סרט טוב מאוד של סקרוסזה,דה נירו בהופעה מצויינת. *עלי-וויל סמית בתור מוחמד עלי עושה את העבודה,בסרט מעניין של מייקל מאן. *משחק מכור(הבריטי,עם ויני ג'ונס)-עוד סרט כיפי,הפעם על כדורגל בבית כלא.
 

** רוזבד

New member
עונה

מרכבות האש - דרמה על אצנים יהודיים בתקופת שנות ה-20, יום ראשון הגדול - סרט פוטבול מהנה עם אל פאצ'ינו, מיליון דולר בייבי - דרמת אגרוף עם קלינט איסטווד, ג'רי מגוויר - טום קרוז בתור סוכן של שחקני ספורט,.
 

mad city

New member
גם אני הייתי אוהב את הסרט הזה רק מה

ק ל י פ ר ס ט ו ן מופיעה בו ו ה ו ר ס ת אותו.
 

back again

New member
מעניין שזכרת דווקא אותה...

DON'T STOP EVER FUCKING ME!!!! חחחחחח קטע מצחיק
 

mad city

New member
היא כ"כ גרועה בתפקיד כ"כ קטן שאני

זוכר גם זוכר אותה. מדוע אחרי הבזיון הזה נתנו לה תפקיד יחסית גדול ב"חתול תעלול"? לאלוהים הפתרונים.
 

back again

New member
אוי. ואני בטעות חשבתי שאהבת אותה

חשבתי שכתבת כמו מיכל אמדורסקי: את ה ו ר ס ת!! חחחח חפיף. התפקיד שלה באמת קטן מאוד. לא מבין איך היא הרסה לך את הסרט.
 

mad city

New member
היא הרסה לי,משום שעד כמה שהבנתי -

הסרט אמור להיות משפחתי או לפחות קרוב לכך,באה פרסטון הנכבדה שרק הודות לבעלה זכתה בתפקיד-והופכת את הקערה על פיה. זה מעצבן ביותר,ובדומה לכך "עיר בטירוף",סרט מוסרי המתאר את התקשורת במלא כיעורה ולפתע ללא שום הכנה מוקדמת, אתה מוצא את דסטין הופמן משוחח עם איבר מינו. בקיצור-לעזאזאל!!! אם אני רוצה סרט כחול,אקח לי אחד אבל מה חטאו הסרטים האלה?
 
האשמה היא של התסריט

במקור גם לדמות של רנה זלוויגר הייתה אמורה להיות סצנת עירום, אבל היא שיכנעה את הבמאי לוותר עליה.
 

mad city

New member
אולי,אבל כמה שנים אח"כ פיצתה את

עצמה על כך בהשתוללת מוחלטת עם ג'ים קארי ב"אני עצמי ואיירין"
 

AeroTom

New member
אני אוסיף בינתיים קצת

"מליון דולר בייבי" - אחד הסרטים שיותר אהבתי בשנים האחרונות. קלינט איסטווד והילארי סוואנק הנפלאה בדרמת ספורט נהדרת. "הוריקן" - הסרט עם דנזל וושינגטון על סיפור אמיתי. מאוד חיבבתי את הסרט. דנזל במשחק מצויין, עם סיפור יפה גם. "ג'רי מגוויר" כמובן. סרטו המופלא של קמרון קרואו על סוכן השחקנים שמשוחק בצורה מושלמת ע"י טום קרוז. קאסט נהדר שכולל גם את קובה גודינג-ג'וניור ורנה זלווגר. סרט שנון, מצחיק, מרגש ובקיצור - מקסים.
 
למעלה