לקראת ערב יום השואה

** רוזבד

New member
הדיקטטור הגדול

סרטו הענק של צ'רלי צ'פלין, הראה את השואה בצורה קצת אחרת.
 
נזכרתי גם בתאומות

סרט נהדר הולנדי. דובר הולנדית/גרמנית/ אנגלית , על חייהן של שתי תאומות(לא יהודיות) שהופרדו בעל כורחןוכיצד המלחמה השפיעה עליהן.
 

adiss90

New member
הפסנטרן סרט מדהים!

מי שעוד לא ראה-הוא מרגש והוא לא קשה לצפייה כמו כמה סרטים אחרים, אבל בהחלט מרשים.
 

ט ו ט

New member
אני מתכננת לראות את הנפילה

היום מה אתם חושבים עליו למי שראה הוא טוב ?
 

חולוני

New member
כל שנה אני ממליץ עליו כאן ../images/Emo45.gif

IT DON'T MEAN A THING IF YOU AIN'T GOT THE SWING!
 

m i c k e y 15

New member
יווווווו איןןןן חולה מאוהבת בסרט

הזה!!! כל הזמן אני רואהההההההה..
 

M i k e s F a n

New member
יש גם סרט עם קלי מרטין...

ששכחתי את שמו
מישהו אולי זוכר
"נחבאים בדממה", יש מצב
שהיא משחקת בחורה פולנייה שמחביאה כמה עשרות אנשים בעליית הגג שלה במשך כמה שנים או שנה..אני לא זוכרת, הסרט היה בערוץ "הולמרק". מקווה שיהיה גם השנה. אישית אני מאוד אוהבת סרטי שואה, אלו סרטים חזקים ומרגשים.. "הפסנתרן" "החיים יפים" "רשימת שינדלר".
 

Lady in red2

New member
יש איזשהו סרט על אנה פרנק

אבל אני לא זוכרת פרטים עליו... גם יש הרבה סרטים שמבוססים על הסיפור שלה.
 

Lady in red2

New member
ועוד אחד - הגל

אמנם לא מתרחש בתקופת השואה, אבל סרט מעניין שמבוסס על סיפור אמיתי - מורה להיסטוריה שרצה ללמד את הכיתה שלו על השואה וביצע ניסוי - מה קורה כשסוחפים את התלמידים לתוך אידיאולוגיה מסויימת.
 
נערי הסווינג

סרט על הצד השני, כביכול.. קבוצת חברים מרדנית שמסרבת ללכת לנוער ההיטליראי (תנועת נוער הנאצית) ובמקום זה מתעסקת במוזיקה, מתנגדת למלחמה ונראה לי גם שמישהו משם יהודי.. עד שהרשמה לתנועת נוער נהיית חובה וזה קצת "בעייה" סרט ממש מעניין, עם הרבה סווינג, תקווה ומרד נעורים:)
 

אסל

New member
סרט לא מוכר בשם "סקוקי"

את הסרט ראיתי ביום השואה שעבר באחד מערוצי הסרטים של יס, ואולי יקרינו אותו גם השנה. הוא מתאר אירוע שקרה בראשית שנות השמונים בעיירה אמריקאית בשם סקוקי, שמנהיג ארגון ניאו-נאצי רצה לצעוד בה כדי לחגוג את יום הולדתו של היטלר. בעיירה היה אחוז גבוה של יהודים ניצולי שואה, וקמו מחאות עזות. ארגון זכויות האזרח האמריקאי יצא להגנת חופש הביטוי של המנהיג הנאצי, ועורך-דין יהודי ייצג אותו. הסרט ייצג את הסוגייה משתי הזוויות- גם מהזווית של ניצול השואה שנלחם כנגד הצעדה (מגלם אותו דני קיי), וגם מהזווית של עורך-הדין היהודי הליברלי, שנלחם במלוא עוזו כדי להגן על חופש הביטוי- הגנה שהוא מאמין שתמנע מאמריקה להפוך לדיקטטורה אי-פעם. אני מאמין שסרט כזה, שהוא לא סרט תעמולה ומשקף את העמדות בצורה מאוזנת, מציג את הדברים בצורה הטובה ביותר.
 
למעלה