לקראת ערב יום השואה

מיצי007

New member
לקראת ערב יום השואה../images/Emo16.gif

יום שאני בטוחה שנוגע לחלקכם אפילו קצת. מהן ההמלצות שלכם לסרטי שואה שנעשו בצורה הכי טובה לדעתכם והצליחו להעביר את הרעיון של השואה הנוראית מכל. אני מקווה שהשרשור יכנס לטאגליינס, אז יאללה תמליצו!
 

ערן1987

New member
זה ברור שיגידו אותו

אז אני אהיה הראשון: "רשימת שינדלר"-סרט פשוט מצוין מכל בחינה אפשרית חוץ מזה,לפני כמה שנים ראיתי איזשהו סרט טלוויזיה על אנה פרנק בכמה חלקים שממש ריגש אותי,אם רק הייתי יודע את השם שלו זה היה עוזר
 

ImZ

New member
אמנם לא כל כך מפורסמים,

אבל יש סרט שמשדרים הרבה בערוץ הולמרק, עם השחקנית קירסטן דאנסט ובריטני מרפי, ששמו "חשבון השטן" (או משהו בסגנון...). בנוסף, לא מזמן שידרו שם סרט בכיכובה של קריסטין להאטי, המספר את סיפורה של רופאת הנשים ג'זלה פרל, שאולצה לעבוד עם ד"ר מנגלה. אני לא זוכרת את שמו, אבל הוא באמת סרט מצויין. בסופו של דבר, אני חושבת שמדיום הסרטים עומד להיות הדרך היחידה להעברת המסר לדורות הבאים....
 

The Human Torch

New member
אני אוהב מאוד...

סרט לא כל כך מפורסם בשם Triumph of the Spirit, בעברית "נצחון הרוח" כמדומני. הסרט מגולל את סיפורו האמיתי של מתאגרף מסלוניקי שהגיע לאושוויץ והצליח לשרוד בזכות כישוריו. אומנם הסרט לא משתווה לגדולים כמו החיים היפים, הפסנתרן ורשימת שינדלר - אבל הוא בהחלט סרט מרתק ונוגע. ממליץ לכולם, משודר לפעמים ב-MGM.
 

The Human Torch

New member
איך נפלו גיבורים...

באקט לא אופייני שרשרתי לא נכון. עכשיו אני מבין את הצד השני, המשרשר לא נכון הסדרתי.
 

Bavmorda

New member
מתוך האפר - הערב ב2100 בהולמרק../images/Emo70.gif

הסרט שהומלץ עם קריסטין לאהטי (שהופיעה בסדרה "שיקגו" בין הייתר). BAV.
 
ראיתי את שני הסרטים האלה והם

מדהימים ניראה לי שקוראים לא דרכי אפר ואני ממליצה על הפסנטרן והנערים מברזיל שמרה את הסיפור של ה"רופא" מנגלה שבו הם שיכפלו את היטלר והם מגדלים אותו באותה סביבה במקומות שונים כשהאבא מת כשהילד צעיר והוא נותר עם האם גם רשימת שינדלר מאוד יפה .
 

Stansfield

New member
"סאנשיין"

רייף פיינס מפציץ... מוזר ששחקן יכול לשחק בסרט אחד נאצי ובאחר יהודי.
 

steelwater

New member
התקוממות

או באנגלית Uprising. זו מיני סדרה על מרד גטו ורשה. היא מעולה! אני ממש ממליצה עליה! פעם ראשונה ראיתי אותה ב-DVD אבל היא דווקא הוקרנה בשנים האחרונות בטלוויזיה אז אולי יקרינו אותה גם השנה. ואם לא, באמת שווה לכם לקחת אותו מהספריית וידיאו.
 

steelwater

New member
לא רק הוא

והוא בהחלט נותן תפקיד מעולה!גם הנאק עזריה, מילי אביטל, לילי סובריקי, קיפר סתארלנד, ג'ון וויט ועוד. אגב,ף כל הסיפור של המרד מאד מעניין! אני ממליצה לכם להתעמק בזה. בשבילי זו בכלל הייתה חוויה כי ראיתי את הסרט כמה זמן אחרי שהייתי במשלחת לפולין וליטא עם התנועה שלי, ולא עם ביה"ס. המסע היה מדהים ודיברנו בוא הרבה על המרד בגלל שהרבה אנשים שפעלו במרד היו חברים בתנועת נוער שלי, כולל מרדכי אנילביץ, ובתנוער נוער בכלל. אז זה היה ממש נחמד ומרגש להכיר את השמות בסרט.
 
למעלה