מחפשת סרט קלאסי שחור לבן על חייזרים

  • פותח הנושא Mor L
  • פורסם בתאריך

Mor L

New member
מחפשת סרט קלאסי שחור לבן על חייזרים

חשבתי שזה הסרט "ביום שבו האדמה עמדה מלכת", אבל זה לא זה. ראיתי את הסוף שלו בטלוויזיה בשידור חוזר בשנות ה-90: רואים חייזר לבוש בחליפת חלל כסופה, כשהראש שלו הוא קסדה עגולה אטומה כסופה, והוא יוצא מהחללית שלו כשהוא נושא בידיים אישה שהיא מעולפת, והצבא יורה עליו באותו הזמן, והורג אותו. 25 שנה אני מחפשת את הסרט הזה...
 

Mor L

New member
ואם מדברים על

"ביום שבו האדמה עמדה מלכת", אז הרובוט "גורט" הוא ההשראה ל"המשמיד" בסרט "ת'ור 1", אבל מארוול עשו אותו בצורה עלובה לגמרי. נכון כיום יש אפקטים ואנימציית מחשב, אבל זה חסר נשמה לעומת הסרט של פעם.
 

Mor L

New member
לא, לצערי זה לא הסרט...

אני בטוחה שהוא החזיק אישה כאילו שהוא מאוהב בה...
 

emh

Member
עוד ניסיון...

חיפשתי סרטי רובוטים בשחור לבן שהם עויינים, ומכיוון שאין לי זמן לצפות בכולם, אני אתן רשימה קצרה. לשני הסרטים האלה ראיתי תמונה שהרובוט מחזיק אישה Man Made Monster (1941) Robot Monster (1953) אם הם לא, אז אפשר לבדוק את אלה: Devil Girl from Mars (1954) - זה נראה כמו הגרסה הנשית ל-ביום שהעולם... Mysterious Doctor Satan (1940) (aka Doctor Satan's Robot) - הרובוט מחבק אישה Venusian robots Target Earth (1954) - רובוט יורה מהעיניים, ליד אישה The Earth Dies Screaming (1964) - תוקף אישה http://www.youtube.com/watch?v=JKYyRYKX9m8 The Mechanical Man (1921) Kronos (1957) The Aztec Mummy Against the Humanoid Robot (1958 The Colossus of New York (1958) Planeta Bur (1962) Planet Of Storms / Voyage to the Prehistoric Planet (1965), - בצבע The Phantom Creeps (1939) די בטוח שלא... Metropolis (1927)
 

Mor L

New member
חח מטרופוליס זה בטוח לא

אבל תודה על החיפושים!
אני אבדוק את כל הסרטים האלה ואחזיר תשובה
 
למעלה