שלושה שלטים מחוץ לאבינג,מיזורי

ruven7

Active member
שלושה שלטים מחוץ לאבינג,מיזורי

עשוי טוב, עם פרנסס מקדורמנד כאם שכולה שבתה נאנסה ונרצחה נחושה למצוא את האשם גם במחיר התגרות מסוכנת בעיירת מגוריה כולל המשטרה המקומית.
 

גולי233

New member
לחלוטין אוברייטד

סרט נחמד אבל חוזר על עצמו ומעביר מסרים בנאליים (מעגל האלימות, כעס ונקמה וכאלה). בסה"כ לא ענה על הציפיות הגבוהות שלי ולא מיוחד בשום אופן.
 

ruven7

Active member
לא מדהים אבל בסדר

האמת,גם ציפיתי ליותר באיזה מקום אבל די בסדר.
 

big ass blue

New member
ביקורת מאולתרת על שלושה שלטים


לא דרמה שגרתית.
סרט לא משעמם עם עלילה מפתיעה, מציאותית מעט, עם דמות ראשית לא פשוטה בעלת קונפליקט לא קל.
הסרט מכיל רשימה מרשימה של שחקנים.
העלילה לא מכילה נקמה בנאלית או רגעים של דמעות בשביל ערב האוסקרים המיותר. הסרט מתמודד עם נושא לא פשוט, התמקדות באמא, במהות האימהות, צרות מול הלא נודע והצורך לסגור מעגל, כי הרעש הסוחף סביב הרצון לדעת מי... האמא המפתיעה הזו עושה הכל, בשבילה כל האמצעים כשרים, וזה מעורר התפעלות לפעמים, וזה לא משהו שרואים בכל סרט המסווג את עצמו כנקמה, כי אין נקמה כאן, אין כאן טרוליות... יש כאן משהו אחר. עם משחק מרשים, אמין ומצחיק לפעמים מאוד כיף להתחבר לעלילה, ונכון שזו לא העבודה הכי טובה של פרנסיס הזו, אבל בהחלט דחפו אותה לשם. עבודת הצילום, העריכה והבימוי מאוד מרשימים... בהחלט סרט שאצפה בו שוב, אבל כן אקח הפסקה ארוכה, כי אחרי הכל מדובר בנושא שלא קל להתעסק בו, אונס ורצח, אמא מתאבלת על הבת שלה, עיירה קטנה בעלת אמצעים דלים לפתירת המקרה...

לצערי, במציאות שלנו, ברחבי העולם, יש אינספור מקרים לא פתורים. ואינספור בני אדם שמקבלים את העונש הדל, מול הכל.

הסרט יצליח לעורר משהו אצל אנשים? אין לי ספק בכך.
לא יצליח? אז הסגנון הזה אינו מתאים לכם.
זה לא הסרט הכי טוב שנעשה אי פעם, הוא לא ידגדג אפילו את הרשימה הזו, אבל הסרט הזה משתדל, ובימינו ומאז ומעולם, זה מה שחשוב. לפחות בשבילי.
 
למעלה