מבקש לאתר שני סרטים ישנים מאד ( זהירות - משימה קשה
)

u r i el

New member
מבקש לאתר שני סרטים ישנים מאד ( זהירות - משימה קשה
)

האחד סרטון קצר, ממש מימיה הראשונים של הטלוויזיה בארץ, ככל הזכור לי משהו אסייתי, אולי סיני, אולי יפני - על ילד שהיה לו אקווריום שאהב מאד ויום אחד כאשר נעדר מהבית קפצו ( ? ) מתוכו הדגים , או שהיה אולי רק דג אחד שקפץ לריצפה ופירפר למוות ... אולם כלב ( או חתול ) שהיה בבית הצליח להחזיר את הדג לאקווריום .... כעבור זמן חזר אותו ילד הבייתה אל האקווריום האהוב שלו, אל הדג האהוב שלו, מבלי שידע דבר על הדרמה שהתחוללה בהעדרו, ומצא הכל על מקומו כאילו כלום לא קרה ...

הסרט השני נדמה לי כבר היה בקולנוע, אולי משהו "היסטורי" שהתרחש כנראה במצרים, אולי ... אני לא זוכר שום פרט חוץ מזה שהתרשמתי מאד מתחכום האופן שבו ננעלה פירמידה, או מערה או איזה מבנה .... ע"י שבירת קצות צינורות שהכילו חול, עמודי ההחול שהיו מותקנים במבנה "החזיקו" אבנים גדולות שהיו מונחות על קונסטרוקציה שברגע שהחול נשפך מהצינורות סגרו האבנים הגדולות את פתחי אותו מבנה כך שאלה שהיו בתוכו נכלאו מבלי יכולת לצאת ... יתכן שה"גיבור" מצא דרך לחמוק בכל זאת אבל את זה אני כבר לא זוכר.

יש משהו ?
תודה מראש למתאמצים ...
 

ruven7

Active member
השני נשמע מתאים לאינדיאנה ג'ונס אבל אני לא בטוח

יש 3 סרטים (שאני זוכר) בסדרה עם כל מיני מלכודות מתוחכמות שהוא איכשהו מצליח תמיד להחלץ מהן
 

סטילהוק

New member
מתי ראית את הסרט השני? זה נשמע לי כמו Land Of The Pharaohs

אפוס הוליוודי קלאסי ענק משנת 1955 בכיכובה של ג'ואן קולינס הצעירה כמלכה המצרית נליפר שבתור עונש על בגידתה בבעלה המלך הפרעה ח'ופו האכזרי שדרש לבנות לעצמו פירמידה כמשכן של חיי נצח והביא לשם כך ארכיטקט מבריק בכדי שיתכנן עבורו את פירמידת הקבר הגדולה הזאת, היא ואנשיה נקברו חיים בתוך הפירמידה שנסגרה בסגנון אינדיאנה ג'ונס, שהיא עצמה נתנה את הפקודה לסגור אותה, כשהיא חושבת שהיא קוברת את בעלה הפרעה ועומדת לרשת אותו, מבלי לדעת שבעשותה זאת היא עומדת להיקבר חיה בתוכה ביחד עם אנשיה עד שהחול שיישפך פנימה יכסה אותם חיים.




 

u r i el

New member
תודה רבה וכל הכבוד !!!

וואו, איזה יופי , איך הגעת לזה ?

איך הגעת בדיוק לסרטון הזה ??
שאפו !!!

למען האמת מגיעה גם תודה רבה ל-ruven7 שהטווה את הכוון. את הסרט ראיתי כמובן לפני עשרות שנים ומשום מה נחרט בזכרוני חזק הודות לטכנולוגיה המיוחדת של סגירת המבנה ושנים שאני מחפש לחוות את התמונות הללו שוב.

עכשיו נשאר עוד הסרט עם הדג והחתול - ובזה נגמרו לי הדאגות ...


כמעט.
( הולך לבדוק אם יש לתפוז פורום של ספרים ישנים .... יש אחד כזה שאני מחפש בנרות כבר שנים )
 

סטילהוק

New member
פשוט ראיתי אותו לפני הרבה זמן ומה שכתבת הזכיר לי אותו

זה היה הסרט שבעקבותיו ג'ואן קולינס הפכה לכוכבת הוליוודית הרבה לפני שגילמה את אלקסיס קרינגטון הביצ'ית מהסדרה שושלת. ואגב, אחותה ג'קי היא סופרת רבי-מכר. ובעקבות זאת גם ג'ואן עצמה הוציאה 6 ספרים שהפכו לרבי-מכר. שתי האחיות הבריטיות קולינס אגב הן ממוצא יהודי.
 
למעלה