צפייה חוקית בסרטים וסדרות

צפייה חוקית בסרטים וסדרות

בס"ד

מישהו יודע מה הדרך הכי טובה לצפות בסרטים (וסדרות) בצורה חוקית
כלומר,אני מחפש לצפות בסרטים באיכות המקורית שלהם ומוכן לשלם על זה..
סרטים ישנים משנות ה-90 או סרטים שרק עכשיו ירדו מהקולנוע

ניסיתי KODY, netflix, ו-VOD, ובכולם אי אפשר למצוא בכלל את הסרטים או סדרות שאני מחפש
 

motti261

New member
חפש אפליקציה בשם SMART VOD

בטלפון הנייד שלך.
תוכל לקבל חודש חינם, וגם להתרשם מקטלוג הסרטים שלהם בלי להרשם בכלל.

- אתה גם לא חייב להרשם, ופשוט לשכור כל סרט בנפרד.
 

סטילהוק

New member
יש תוכנה שמתקינים במחשב ואפשר להפעיל בו כל אפליקציה

של אנדרואיד. התוכנה נקראת: BlueStacks
והיא אימולטור של אנדרואיד שהופך כל מחשב PC עם מערכת ההפעלה חלונות למחשב עם מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד שיכולה להריץ על גבי המחשב כל אפליקציה, כולל כל התמונות והתכנים שבה. כמובן, שעדיף להוריד ולהתקין את הגרסה האחרונה והכי מתקדמת של התוכנה, בכדי שניתן יהיה להריץ עליה גם אפליקציות מתקדמות יותר של אנדרואיד. תוכנה מגרסה ישנה תריץ רק אפליקציות ישנות שמתאימות לשנה שבה היא יצאה.
 

סטילהוק

New member
אם אתה מדבר על מסך מלא, ניתן לפתוח את חלון האימולטור

על פני כל המסך. ובכלל, זה לא אימולטור בגודל של מסך פלאפון. לגבי רזולוציה, בדיוק כמו לגבי הפעלת האפליקציות, ככל שהגרסה של האימולטור חדשה ועדכנית יותר, ככל שהרזולוציה שלו בוהה יותר. מה שבטוח הוא תומך HD.

תוריד ותתקין, מקסימום לא תהיה מרוצה, תמיד ניתן להסיר.
 

סטילהוק

New member
יש את האתרים AMAZON + HULU

הבעיה ששניהם אתרים אמריקאים והסטרימינג בהם, גם בתשלום באמצעות כרטיס אשראי, אפשרי רק לתושבי ארה"ב. מי שגר מחוץ לארה"ב, גם אם רוצה לשלם על צפייה בסרטים, לא יכול. לנו לעומת זאת יש את אתר וואלה, שבאמצעות תוסף שצריך להתקין בדפדפן ניתן לצפות בחינם ובאופן חוקי בכל הסרטים שבספרייה שלו. הבעיה שהמבחר בו בכל הז'אנרים מאוד מצומצם, אין סרטים חדשים, וגם התוסף שצריך להתקין בשביל לצפות בו מכביד מאוד על הדפדפן ולעיתים אף מביא לקריסתו.

אז מה הפתרון?

או לעבור לארה"ב ולהינות מכל השרתים, כולל החינמיים שיש לה להציע לתושביה, או לנסות לגרום לשרתים הללו לחשוב שאתה תושב אמריקאי שמתגורר בארה"ב. אלא שאז זה לא בדיוק חוקי, ולא הייתי ממליץ להשתמש בכרטיס אשראי שניתן לזהות אותך דרכו כשמנסים לעבוד על המערכת.
 

סטילהוק

New member
מי אמר שזו בעיה?

כשיש לך שרתים אמריקאים שמונעים ממך לצפות בסרטיהם גם בתשלום, מחוץ לארה"ב, פלא שיש כל כך הורדות פירטיות ישירות ולא ישירות? אם החוק דופק את עצמו למה שהגולשים יכבדו אותו?

וזו ממש לא בעיה לעקוף את הטמטום הזה, באמצעות תוסף קטן שנקרא HOLA שמורידים ומתקינים בדפדפן הכרום, ובכרטיס אשראי נטען של הדואר, שבו אין כל צורך להזדהות בשמך האמיתי. הכי מומלץ להשתמש בכרטיס שמשלב בין יורו לדולר, ניתן להטעינו עד 10000 ש"ח, וזה כמו חשבון בנק פרטי נייד בלתי מזוהה. ככה גם אי אפשר לפרוץ לך לחשבון הויזה, כי ברגע שסיימת להשתמש בכרטיס אתה פשוט חותך וזורק אותו ומחליף אותו בכרטיס חדש.
 
למעלה