סדרות טלויזיה במאה 21

Murdock18

New member
דווקא אני מכיר את זה לגמרי,

כי יש לי ניסיון זהה עם סדרות אחרות שאני אוהב. גם לי יוצא לומר את זה לאחרים, "תמשיך עד פרק X ו..."

נשמע לי לגיטימי ואני אנסה בהזדמנות לראות את כל העונה הראשונה, לפני שאחליט אם אני מסוגל להמשיך הלאה או לא.
 

Scorsese

New member


מצטרף להמלצה ומציע לכולם להקשיב לה, עמוק באדמה מדהימה ופרק הסיום, הוא לא רק הסוף הכי טוב אי פעם בטלוויזיה, אלא הדבר הכי טוב שנראה אי פעם בטלוויזיה.
 

Knotted String

New member
אני לא מבינה,

למה לראות בכוח סדרה שלא מעניינת אותך.


אני אומרת את זה בתגובה לסמויה, אבל גם לסדרות אחרות שאנשים ציינו שהם התחילו לראות והשתעממו.
אני גם ראיתי את העונה הראשונה של הסמויה, אחרי שבחור מהכיתה שלי חפר לי עליה במשך סמסטר שלם. לא התלהבתי, ואני גם לא חושבת שאני אמשיך לראות אותה.
זה שסדרה נחשבת מופתית על ידי הרבה אנשים כנראה אומר שהיא איכותית אבל לא בהכרח הופך אותה לקונצנזוס אובייקטיבי.
אני מתה על אוז, זאת אחת הסדרות הכי טובות שראיתי בחיי אם לא הכי טובה, אבל חברה שלי שונאת אותה. אין מה לעשות, לאנשים שונים יש טעם שונה וחבל לבזבז את הזמן בבהיה בדברים לא מעניינים על המסך, כשיש עוד כל כך הרבה מה לראות.
 

black scar1

New member
יש משהו במה שאת אומרת

אני אישית מאוד שונאת כשאני קוראת בפורומים על אנשים שאמרו שהם ראו סרט/סדרה/שמעו אלבום שאמור להיחשב ליצירת מופת ולא התחברו ואז מישהו אומר להם, אתה חייב לתת עוד צ'אנס, חייב לראות/לשמוע עוד פעם, כי כנראה שלא הבנת את זה בפעם הראשונה.

אני לא כזאת. ידיד שלי פה מהפורום (טוב נו, מיכאל, זה אתה) אמר לי פעם שנמאס לו מסקארבס אחרי העונה הראשונה. יש אנשים שאומרים לי שהם לא הפכו לסמרטוט מייבב ושבור אחרי רקוויאם לחלום ושהם חושבים שזה סרט גרוע (ושיהיה ברור, זה דברי כפירה חמורים בעיני, כי רקוויאם לחלום זה לדעתי הדבר המושלם ביותר שנוצר) . יבוא לי אמנם רצון להרביץ להם לשטוף להם את המוח להושיב אותם 24 שעות מול הסרט עד שהם יודו שאני צודקת. אבל אני נגד זה. אני שונאת שאומרים לאנשים, תכריחו את עצמכם לראות את זה, לא הבנתם פעם ראשונה, תראו עוד פעם אתם בטוח תראו מה שאני רואה בזה. אני אומרת- אם זה זה, אז זה זה. אם לא אז זה לא.

having said that, את בטח שואלת את עצמך, למה אמרתי שאני אתן לסמויה הזדמנות נוספת? לא יודעת, שריטה שלי. יש דברים שהדעה שלי עליהם כ"כ רחוקה מהקונצנזוס שאני חייבת לעצמי להגיד שניסיתי את זה עוד פעם לפני שאני מחליטה באופן סופי שלא אהבתי. או שאני פשוט חייבת לנסות פחות להבין מה אנשים חושבים שכ"כ גאוני בזה.
הסופרנוס ומד מן, למשל, לא יצירות המופת שעשו מהם, לדעתי (הם לא עמוק באדמה, לא קרובים במיליגרם). אבל נהנתי לראות אותם, ואני הצלחתי להבין למה הם נחשבות למה שהם נחשבות. גם אם אני עצמי לא חושבת ככה, אני חושבת שהצלחתי להבין למה אחרים כן חושבים ככה.

או שזה פשוט בגלל הסיבה האינפנטילית והמפגרת שבפעם הבאה שמישהו יגיד לי כמה שהסמויה מדהימה אני אוכל להגיד לו בלב שלם- לא, זה פאקינג סדרה משעממת תחת ואוברייטד. אבל להגיד באמת בלב שם


למשל בפעם הראשונה שראיתי "ארץ קשוחה", חשבתי שזה סרט משעמם ופלצני. לא להצלחתי להבין למה עשו ממנו את מה שעשו, וזה עוד יותר הציק לי כי אני חולה על האחים כהן ואוהבת משהו כמו 90% מהסרטים שלהם. אז קראתי ביקורות ופרשנויות על הסרט, וראיתי עוד פעם עם כל התובנות החדשות שקראתי בפעם השניה, שוב חשבתי שזה סרט פלצני ומשעמם. אבל לפחות עכשיו, שמישהו יגיד לי שארץ קשוחה זה יצירת מופת, אני אגיד לו בלב שלם- לא זה פאקינג סרט פלצני ואוברייטד. בוגר? לא. כייף? מאוד
 

Knotted String

New member


אני מסכימה עם הגישה הזאת.
אני מאמינה בלתת הזדמנויות שניות, אבל רק אם זה משהו שאת רוצה לעשות, ולא כי מישהו אמר לך שאת חייבת לאהוב משהו. (אגב, החברה הכי טובה שלי שונאת את פייט קלאב, שהוא כנראה הסרט האהוב עליי. שובר לי את הלב!)

ככה הרגשתי עם "שר הטבעות". ניסיתי לקרוא את הספר הראשון פעם אחת. סבלתי והפסקתי באמצע. ניסיתי שוב - שוב סבלתי. ואז אמרתי "טוב, כנראה שזה לא בשבילי."
 

Knotted String

New member
אוי נו באמת.

ורוצה לציין במיוחד את:
-עמוק באדמה (שהתגובה של black star מסבירה בערך גם את כל מה שאני הרגשתי לגביה.)
- אוז - שהיא לא סדרה קלה לצפייה, בכלל, אבל שווה כל רגע.
- ניפ/טאק - אולי הרבה לא יסכימו איתי, ואני חושבת שהעונות האחרונות שלה מחורבנות, אבל העונות הראשונות שלה הן דוגמא פנטסטית לעריכה הכי מדוייקת שיש.
- שרלוק (של הBBC.) - בנדיקט קאמברבאץ' גאון. לBBC יש הרבה סדרות איכותיות מאד, ובעיני שרלוק היא אחת מהן.
- דוקטור הו - כי אם כבר BBC ומופת, אז דוקטור הו. וטורצ'ווד. אבל זה לחובבי הפנטזיה, כמובן.
 

Bliss89

New member
איך לא הזכירו את 2 וחצי גברים?

8 העונות הראשונות לפני שהעיפו את צ'ארלי שין מצוינות, הסיטקום הכי טוב אחרי סיינפלד.
 

Chandler Rulz

New member
עוד סדרה שאני חייב לצרף, למרות שיש לה רק עונה

אחת בנתיים, היא American Horror Story שב-12 פרקים הביאה סיפור מצויין ומעניין, דמויות מעולות שמזמן לא ראיתי בטלוויזיה.
 
למעלה