סדרות טלויזיה במאה 21

Murdock18

New member
לא ציינתי את "אוז",

כי הייתי בטוח שהיא כבר לא שודרה בשנות האלפיים.

זו סדרה שבהחלט מוערצת ע"י רבים וגם מבקרים רבים מהללים אותה, אז מהבחינה הזו היא ללא ספק מתאימה לבקשה שלו.
 

O0NoNi0O

New member
בעיני אורות ליל שישי

יש לה גוון מאוד שונה בנוף הטלוויזיוני שרואים גם בסמויה. חוץ מזה שהכול שם נורא מדוייק- התסריט ובניית הדמויות מדהימים...
 

מישוהית

New member
אתה רציני??


 

Spoonbender

New member
הבעיה היא שאנשים לא מבינים את ההומור הזה

זו אותה בעיה שהיתה ל"תרגיע" (Curb your enthusiasm), רק שב"המשרד" זה פחות אקוטי.

אה, גם ל"רינו 911" היתה את הבעיה הזאת.
 

black scar1

New member
האמת שהתחלתי את המשרד ממש לאחרונה

אני בערך בתחילת עונה 2, אז לא ראיתי הרבה, בנתייים (בייחוד כי בעונה הראשונה היו רק 6 פרקים) לא התלהבתי מאוד. זה נחמד מינוס וזהו. אבל אני נותנת לזה עוד צ'אנס, כי אני יודעת כמה שהסדרה הזאת נחשבת, אז אני לא חורצת עליה דעה בנתיים, כי היי.. גם לקומיוניטי לקח לי לפחות עונה שלמה להתאהב בה לגמרי, והיום אני חושבת שקומיוניטי היא אחת הדברים הכי טובים על המסך.

בסקראבס לעומת זאת התאהבתי מהפרק הראשון. "זאת הייתה אהבה ממבט ראשון, ממבט אחרון ממבט עולמי עולמים" (omg, המשפט שציטטתי עכשיו לקוח מתוך הספר לוליטה בהקשר מצמרר לגמרי, אבל הוא הרגיש לי כ"כ מתאים פה. אל תשפטו אותי
).

תפסתי את סרקאבס יום אחד בקומדי סנטרל, זה היה אחד הפרקים בעונה השניה, התאהבתי מעל הראש. מיד אחר כך מצאתי אתר של צפייה ישירה שלה וביליתי ימים כלילות עד שסיימתי את הסדרה. כמה זמן מאוחר יותר השלמתי גם את העונה הראשונה והפרקים שפיספסתי בעונה השניה.

אני חושבת שסקראבס היא הסדרה של חיי. לחלק מהאנשים יש את באפי, לחלק יש את סטאר טראק, או בבליון 5, או הסופרנוס או אפילו חברים או סיינפלד.
לי יש את סקראבס. לא נראה לי שיהיה מצב שאני אתקל בפרק שלה בטלוויזיה ולא אשב ואסתכל בו, לא משנה איזה תוכניות יש לי באותו רגע.
כל אחד עם הפשיט שלו
 

Murdock18

New member
תראי, כעקרון, גם אני לא מתלהב משתי העונות...

הראשונות של "המשרד". בכלל, שאר העונות בצפייה ראשונה היו עבורי "רק מעלות גיחוך" לכל היותר. מתישהו רציתי לראות שוב פרק שדי אהבתי בעונה רביעית, מה שגרם לי להמשיך למרתון נוסף של כל הפרקים. משם זה התגלגל והיום זו סדרת הקומדיה האהובה עליי. אני נקרע ממנה מצחוק לא מעט, היא גורמת לי להרגיש ממש טוב.

שווה להמשיך, בהחלט יש למה לצפות.
 

black scar1

New member
כמו שאמרתי, אני הולכת להמשיך עם זה בנתיים,

ואני בטח אראה עד עונה 7 גם אם אני לא ארגיש השתפרות.
למה?

1. כבר הורדתי 7 עונות, מה אני אמחוק פרקים בלי לראות אותם? אתה יודע כמה עצים כורתים בשביל הארד דיסק?
2. בשביל שאם אני באמת אשנא אותה עד הסוף, אני אוכל להגיד בלב שלם שהיא גרועה (ראה הודעה שלי בתחתית השרשור).
3. כל עוד ג'ים המקסים שם לא כזה אכפת לי להמשיך ללטוש עיניים בדבר המקסים הזה שהיה לו את הכבוד להיכנס לרשימת ה fuckable geeks הטלוויזיונים שלי.
 

Murdock18

New member
ובתור אחת שאוהבת מאוד את סקראבס,

אני מניח שלא אהבת את העונה התשיעית? בגלל שדמויות ראשיות עזבו וכיוצא בזה...

ובכן, העונה השמינית של "המשרד" מקבילה לה מהבחינה הזו. אז זה בסדר, אני מאשר לך לראות אותה "רק" עד העונה השביעית (כולל!!).
 

black scar1

New member
העונה התשיעית של סקארבס לא קיימת


טוב, תמיד שמדברים על סקראבס אני מתכחשת לקיומה של העונה ה-9, אני אפילו לא רוצה לכבד את קיומה בכך שאני אסביר למה היא כ"כ גרועה!!!

אבל הגיע הזמן לפתוח את הפצע ולדבר על זה. זאת פעם ראשונה שאני מדברת על העונה ה-9.
חפירה מאסיבית עכשיו על סקראבס. אני אסמן שתיגמר החפירה בסוף ההודעה ונחזור לנושא (שהוא המשרד):
למה היא כ"כ גרועה? לא רק בגלל שהרבה שחקנים עזבו (רובם היו שם בחלק מהפרקים. קרלה היחידה שלא הופיעה בכלל בכל העונה. ג'יי די, היה דמות ראשית בחצי העונה הראשונה אם אני לא טועה. טורק וד"ר קוקס היו שם כל העונה אם אני לא טועה (אולי אני כן טועה, אבל אין מצב שאני הולכת לבדוק את אמיתות הפרטים האלה).

אז למה היא כ"כ גרועה? אוף מאיפה להתחיל? אפילו אם אני אנסה להסביר לא בטוח שאני אצליח. דבר ראשון, הפכו את בית החולים לפאקינג בית ספר לרפואה (וג'יי די מרצה שם? wtf???). כל היופי בסדרה זה ההתמודדות הכ"כ יפה ומיוחדת של הרופאים (וקרלה האחות) עם שיגרת בית החולים, עם המוות והחיים, עם המחלות, ואהבה וכל זה, בדרך הכל כך מיוחדת ויפה ששונה מכל דרך שסדרת בית חולים התמודדה איתה. עם ההזיות של ג'יי די. עם הקטעים המטורפים, עם רגע אחד שאני נשפכת מצחוק, וברגע השני מביאים לי בוקס לפנים בסצנת דיכאון שלא תבייש את סדרות הדרמות הגדולות ביותר. ופתאום הופכים לי את זה לסדרת קולג'???? ועוד אחת כזאת גרועה?? אל אלוהים. אין לי את המילים.
בנוסף, העונה הזאת הייתה מאולתרת לגמרי לפי מה שהבנתי, הרי עונה 8 הייתה אמורה להיות האחרונה, והיא נסגרה בצורה כ"כ הרמטית ויפה, עם סצינת הסיום המרגשת בו ג'יי די צופה את העתיד שלו, סצנה שכמובן גרמה לי לבכות. (לא, זה לא הסוף של "עמוק באדמה", וזה לא סוף מקורי או חתרני במיוחד, אבל איך אפשר לא לבכות ולכאוב על סוף של סדרה שכ"כ אהבתי?).
להמשיך משהו, אחרי שהוא הסתיים כ"כ יפה זה פשוט גרוע. אבל מעבר לזה, העונה ה-9 הייתה פשוט כתובה גרוע. הדמויות החדשות היו כאלה דלוחות, משעממות, זוועתיות. היחידה, הי-ח-י-ד-ה שקצת עניינה אותי הייתה הרופאה הטום בוי הזאת שהייתה גם בעונה ה-8. אבל איפה דמויות כמו טורק המגניב? ג'יי די המלך, קרלה בעלת חכמת החיים, ד"ר קוקס הסוציופט? איפה הדמויות הקטנות האלה של הקומיק ריליף כמו "דה טוד" עם ה"היי פייב"? טד? אישתו של קוקס, השרת הענק(!)? איפה כל מיני דמויות שוליות כאלה שרק מי שרואה את הפרקים ברצף זוכר אותם? כמו סנופ דוג רזדנס, או המאבטח עם יד הקרס (שתמיד שמסתכלים עליו, רואים אפרו גדול)? או "לאברנ-אגן" זה לא שלקחו לי את הדמויות שאהבתי, זה שמה שנתנו לי במקום זה החרא שמגרדים מהנעל. במיוחד ובמיוחד הבחורה שהייתה אמורה "להחליף" את ג'יי די בתור הדמות הראשית בחצי העונה השני. מה זה הדבר החיוור, הדלוח והמשעמם הזה. לא שמישהו באמת היה יכול להחליף את ג'' די, אבל לפחות תנסו לא לתת לי משהו כל כך גרוע שאין לי שם אליו.

ובעצם אי אפשר באמת להסביר עד כמה העונה ה-9 הייתה נוראה. אני חוזרת לאסטרטגיה של להדחיק שהיא הייתה קיימת.

יש שאומרים שסקראבס התדרדרה כבר בעונה האחרונות (עונות 7 ו-8). אני דווקא לא מסכימה. אני לא זוכרת את קווי העלילה הספציפים בעונות האלה, כי כל העלילה של סקראבס זה בערך בליל עלילה אצלי במוח בלי חלוקה לעונות, אני רק זוכרת שאהבתי אותה עד הרגע האחרון של פרק 8, וכן, יכול להיות שהיו קצת נושאים שנמאסו עלי כמו מערכת היחסים בים ג'יי די לאליוט, או הריבים הממוצים בין ד"ר קוקס לאישתו, וההתרפסות הבלתי פוסקת של ג'יי די לד"ר קוקס (כאילו באמת, זה כבר מיצה את עצמו. כולם יודעים שקוקס אוהב את ג'יי די, למה להמשיך להעמיד פנים שהוא שונא אותו ומציק לו. לא מיצינו?) ועדיין אהבתי את הדמויות. כל אחת מהן. אפילו את השרת, ואשתו של קוקס ואפילו את טד. ואהבתי להמשיך לראות אותם גם שהם היו מעצבנים לפעמים, וזה לא היה אכפת לי ואהבתי אותם עד סצינת הסיום של עונה 8.

כמו שאמרתי, העלילה של סקראבס היא עדיין בליל אצלי במוח, אני לא זוכרת איזה פרקים שייכים לאיזה עונה. אבל יש פרק אחד מעונה 8 שאני זוכרת, פרק 2 - "My Last Words" והוא אחד הפרקים הכי טובים בסדרה כולה. (ספויילר לפרק) בפרק ג'יי די וטורק אמורים ללכת ל"סטייק נייט" אחרי המשמרת, ונתקלים בחולה גוסס במיטה. והוא מבקש מהם להישאר איתו באותו לילה. הוא יודע שהוא לא יגמור את הלילה, הם יודעים את זה. וככה בידיעה הזאת הם מעבירים את הלילה האחרון בדיבורים איתו, על החיים והמוות וכל מה שבניהם. מבנה כ"כ לא אופייני לסקראבס. פתאום באמצע אחת הסדרות הכי מצחיקות שיש, מביאים לנו פרק שכולו דיאלוג בין אדם גוסס לרופאים שלו. בסוף הפרק הוא אומר- אני חושב שאני מוכן עכשיו לנוח, והם יוצאים מהחדר, ויודעים שלא ישובו לדבר איתו. הפרק כצפוי השאיר אותי סמרטוט מייבב. ועדיין לשלוף פרק מופתי שכזה בעונה 8, מראה לי שהיא עדיין גדולה עד סופה האמיתית בעונה 8.

ואני חוזרת להדחיק את עונה 9, וכנראה לראות עכשיו את סצינת הסיום של עונה 8.

סיום חפירה.

ועכשיו בנוגע למשרד. קודם אני אגיע לעונה 7, אחר כך נראה לגבי עונה 8 או לא
 

Murdock18

New member
האמת שמראש לא טרחתי...

לראות את העונה התשיעית של "סקראבס". אני מרשה לעצמי לשפוט אותה מבלי שצפיתי בה, כי תכל'ס זה די צפוי שהיא תהיה בדיוק כמו שאת מתארת. הרי יש הרבה יותר מסיבה אחת שהיא לא תהיה מוצלחת, רובן קשורות לסיבה שהיא עבדה מלכתחילה. חוץ מזה שלעונה שמינית היה סיום, באמת שלא היה טעם להמשיך לעונה הבאה. עונה שהוזמנה רק בגלל ניצול של רייטינג ופופולאריות, איך זה יכול להגמר בטוב?

אגב, אני לא חסיד של הסדרה. לדעתי היא... בסדר, לא יותר. השרת הוא ללא ספק דמות גאונית, המשכתי לראות אותה רק בגללו ומה שמסביב לו. לא צחקתי בה יותר מדי, אם להיות כן.

העונה השמינית של "המשרד" מיותרת להחריד, אני בקושי צוחק בה אם בכלל. מילא לא מצחיקה, אבל היא אף די גרוע לדעתי. חבל לי, כ"כ חבל שלא סיימו אותה אחרי עונה שביעית.
 

black scar1

New member
עשית לעצמך טובה שלא ראית את ה-9 של סקראבס

אצלי זה היה בלתי נמנע, הסקרנות הרגעה את החתול. ברצינות, הייתה לי הרגשה רצינית שזה יהיה גרוע, אבל לא יכלתי לדעת שקיימים להם שם עוד פרקים של סקראבס במתכונת כלשהי, שבחלק מהם עוד מופיעים ג'יי די וטורק וד"ר קוקס. לא יכלתי לדעת שקיימים עוד פרקים כאלה ולא לראות אותם. זה היה פרדוקס, בשבילי לדעת שהם קיימים ולא לראות אותם. אני לא מאשימה את עצמי, אני מאשימה את אלה שיצרו את העונה ה-9. הם עשו פשע חמור נגד האנושות.


לקחתי את ההערתך לגבי המשרד. כפי שאמרתי, קודם אגיע לעונה 7 ואז נראה :)
 

Murdock18

New member
כן, אצלי זה אותו דבר, רק עם "המשרד" כאמור.

אני ממש סובל בעונה הנוכחית, אבל אני לא מסוגל להפסיק לצפות בה. יש מן איזשהו כוח פנימי חזק יותר ממני, שממש מכריח אותי לצפות בזוועה הזו. אני לא אהיה מסוגל להתעלם מפרקים חדשים, כיוון שהידיעה שהם קיימים מבלי שצפיתי בהם תציק לי לנצח.

אז כן, אני מבין את זה לגמרי.
 

nircon1

New member
לגמרי איתך.

דוויט שרוט דמות גאונית וגם מייקל זצ"ל..
 

O0NoNi0O

New member
ככל הנראה שאלה מטומטמת

אבל המשרד הבריטי או האמריקאי?


[ואם כבר, אני אשמח למסר עם איזה אתר לצפייה אם יש :)) ]
 

Murdock18

New member
הגרסה האמריקאית.

אני לא רואה בצפיות ישירות כיוון שהאיכות תמיד זוועתית, אז אני לא מתמצא בזה בדיוק. אני יותר בקטע של הורדות וגם קניה של מקוריים, אז אין לי איך לעזור לך.

בהצלחה.
 
למעלה