סיכום שנת 2011 בקולנוע

** רוזבד

New member
סיכום שנת 2011 בקולנוע


כן כן, גבירותיי ורבותיי, שנת 2011 עומדת להסתיים וזה הזמן לסכם, אפשר כמובן לסכם לפי ז'אנרים (ע"ע סיכומים קודמים), לפי דירוג מספרי או סתם לכתוב אילו סרטים אהבתם (או לא אהבתם) וכמובן, מהו סרט השנה שלכם? ובנוסף, שאלת רשות: לאילו סרטים אתם מחכים בשנת 2012? אז, שתהיה לכם שנת 2012 נהדרת.
 

lemons

New member
מהקולנוע ההוליוודי הסרט שהכי נהניתי ממנו הוא

כוכב הקופים - המרד. דבר ראשון בגלל המסר המדהים, דבר שני בגלל שמבחינה טכנית הוא מוצלח (סיזר!) וכמובן בגלל ג'יימס פרנקו
. דרייב היה פוטנציאלי, אבל איפשהו באמצע הצליח לאבד אותי. *כנראה שלא ראיתי יותר מדי סרטים של שנת 2011, או שזיכרוני כמו תמיד בוגד בי
 

Nunatak

New member
סיכום שנת 2011


הסרטים הטובים או הבולטים ביותר שצפיתי בהם השנה, מדורגים פחות או יותר לפי הזיכרון שלי מהם כרגע ולא מה שחשבתי ישר אחרי הסרט: Elite Squad: The Enemy Within The Young Victoria Lost in Translation Drive Despicable Me A History of Violence Pour elle The Kids Are All Right Moneyball In Bruges Flypaper The Ides of March Stake Land Crazy, Stupid, Love The King's Speech Under the Sea 3D אוונטי פופולו Rio Rise of the Planet of the Apes Kung Fu Panda 2 Rango The Big Lebowski The Guard Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
 
הסרטים שהכי אהבתי השנה


מחזיקה אצבעות ל-THE HELP, שיזכה בפרסים לרוב.. הסרט שאני הכי מחכה לו כרגע הוא: The Descendants אבל למרות שהוא יצא פה רק עוד שבועיים - הוא שייך ל-2011 גם Extremely Loud and Incredibly Close נראה טוב..
 

** רוזבד

New member
אצלי זה

סרטים שאהבתי בלי דירוג: "הערת שוליים" "מלנכוליה" "הרפתקאות טינטין" "חוף מבטחים" "האישה ששרה" "החבובות" ונעבור לדירוג: 5. "העזרה" - סרט בהחלט מרגש, מבויים ומשוחק טוב 4. "סופר 8" - אהבתי את האפקטים ואת הצילום, סרט מותח לפרקים, 3. "פינה" - סרט מקסים, קצבי, סוחף עם מוזיקה וכוריאוגרפיה נהדרים, למקום השני הגיע "חצות בפריס" סרט שכתוב ומבויים בצורה שנונה, הרבה רגעים מצחיקם ומבריקים, ובמקום הראשון, סרט השנה שלי הוא "דרייב" דרמה סוחפת, כתוב ומבויים בצורה מעולה, עם מוזיקה סוחפת שנותנת אווירה.
 
למעלה