סיכום שנת 2007 בקולנוע!

AeroTom

New member
../images/Emo202.gif../images/Emo106.gif סיכום שנת 2007 בקולנוע!

אז זהו, חברים. עוד יומיים כבר נהיה ב-2008 והגיע הזמן לסכם את השנה הקולנועית שחלפה לה. הכנתי שאלון קטן שתוכלו לענות עליו ולכתוב ולספר ולהרחיב (כל אחד עם כמות המילים שלו) על הסרטים שעשו לכם את 2007 וכל מה שמסביב. לא חייבים לענות על כולו ואפשר להוסיף גם כל מה שרוצים מעבר לזה. רק לציין שאנחנו מדברים על הסרטים שיצאו במהלך 2007. כדי להיזכר גם הנה רשימה של 100 הסרטים הפופולארים ביותר של השנה לפי IMDB.
סרט הדרמה של השנה:
סרט הקומדיה של השנה:
סרט המתח\אקשן של השנה:
סרט הדוקומנטרי של השנה:
סרט המדע בדיוני\מוזיקלי\אחר של השנה:
סרט האנימציה של השנה:
סרט השנה שלכם:
הסרט המאכזב של השנה שלכם:
הסרט המפתיע של השנה:
שחקן השנה:
שחקנית השנה:
במאי השנה:
ולסיום-
לאיזה סרטים ואירועים בקולנוע אתם מחכים ב-2008?
כמובן שכל סרט יכול להופיע יותר מפעם אחת בקטגוריות. אבל בלי קשר - סיכום השנה הוא משהו אישי שלכם, אז תשתתפו ותכתבו גם בקטגוריות וגם מעבר לזה על השנה הקולנועית האחרונה וכל מה שנהנתם ממנה (או לא) ואתם רוצים לציין. הבמה שלכם...אז בואו נתחיל בסיכומים שלנו. ושתהיה שנת 2008 נפלאה!
 

Man In The Wall

New member
יאללה, עונה

רק שאני אשתמש בו גם מסרטים מ-06, אבל שיצאו אצלו ב-07 (המבוך של פאן, לדוגמא) סרט הדרמה של השנה: "ביקור התזמורת". סרט הקומדיה של השנה: "משפחת סימפסון", Hot Fuzz. מאוד-מאוד מצחיקים. סרט המתח\אקשן של השנה: מתח: "זודיאק". אקשן: אולי Hot Fuzz. שאר סרטי האקשן שראיתי היו מזעזעים. סרט הדוקומנטרי של השנה: לא ראיתי, אבל Sicko מעניין אותי. סרט המדע בדיוני\מוזיקלי\אחר של השנה: מד"ב: לא נראה לי שראיתי משהו כזה. מיוזיקל: "היירספריי". פנטזיה: "המבוך של פאן". סרט האנימציה של השנה: "משפחת סימפסון". סרט השנה שלכם: "המבוך של פאן". הסרט המאכזב של השנה שלכם: "הארי פוטר ומסדר עוף החול" שהיה ג-ר-ו-ע. הסרט המפתיע של השנה: אני אתן את הקטוגריה הזאת ל"מולייר". הפתיחה הייתה ממש מעממת, וציפתי שזה יהיה סתם סרט, ארוך, לא מעניין בכלל, אבל קיבלתי משהו כיפי, ומצחיק. הכל בו עשוי פשוט מעולה. שחקן השנה: סרג'יו לופז, נראה לי שככה קוראים לו. בכל מקרה, זה המפקד מ"המבוך של פאן" שבאמת עשה פה תפקיד מעולה. שחקנית השנה: מריל סטריפ, למרות שלא שיחקה בסרטים משהו, היא עדיין שחקנית טובה, לא משנה באיזה סרט. במאי השנה: הבמאי של מולייר, דיוויד פינצ'ר על "זודיאק", קלינט איסטווד על "מכתבים". ולסיום- לאיזה סרטים ואירועים בקולנוע אתם מחכים ב-2008? אווו! יש הרבה: סוויני טוד, ההתנקשות בג'סי ג'יימס, זה ייגמר בדם, כפרה, WALL-E, האביר האפל... בקיצור, שנת 2008 מסתמנת כשנה טובה בקולנוע.
 

White Mamba

New member
הייתה שנה מצויינת../images/Emo70.gif

סרט הדרמה של השנה: "The Prestige" - ידי הזהב של כריסטופר נולאן
עם שני שחקנים שנתנו הופעה ראוייה להערכה
ועלילה מצויינת
סרט הקומדיה של השנה: "Hot Fuzz" - פשוט כל כך מצחיק
סרט המתח\אקשן של השנה: "Shoot Em Up" - סרט אקשן כמו שסרט אקשן צריך להיות
מטופש, מפוצץ ועם דמות ראשית מפוצצת כריזמה
סרט הדוקומנטרי של השנה: ראיתי רק אחד, ולכן "Sicko" סרט המדע בדיוני\מוזיקלי\אחר של השנה: "Pirates of the Caribbean: At World's End" נכנס בקטגוריה "מדע בדיוני"
סרט כל כך כיפי
סרט האנימציה של השנה: "The Simpsons Movie" פשוט קורע מצחוק
סרט ענק
סרט השנה שלכם: "The Prestige" פשוט תראו
הסרט המאכזב של השנה שלכם: "I Am Legend" כמה ציפיתי, ככה התאכזבתי (וציפיתי הרבה מאד
) הסרט המפתיע של השנה: "Saw VI" ציפתי למשהו מיותר וצפוי, קיבלתי משהו חובה ומפתיע בטירוף
שחקן השנה: קלייב אואן - אני כל כך אוהב אותו
כל כך כריזמטי וcool
כל שניית משחק שלו היא פשוט גדולה
שחקנית השנה: במאי השנה: כריסטופר נולאן - מה שהוא עשה ל"יוקרה" זה פשוט אומנות טהורה
ולסיום- לאיזה סרטים ואירועים בקולנוע אתם מחכים ב-2008? "Sin City 2" "Saw 5
 

Lil KeKe

New member
LETS GO

סרט הדרמה של השנה: לא רואה דרמות.. סרט הקומדיה של השנה:SUPERBAD סרט המתח\אקשן של השנה: 300 סרט הדוקומנטרי של השנה: ? סרט המדע בדיוני\מוזיקלי\אחר של השנה: I AM LEGEND סרט האנימציה של השנה: ? סרט השנה שלכם: WAR הסרט המאכזב של השנה שלכם: AMERICAN PIE 6 הסרט המפתיע של השנה: I AM LEGEND שחקן השנה: וויל סמית' שחקנית השנה: במאי השנה: ולסיום- לאיזה סרטים ואירועים בקולנוע אתם מחכים ב-2008? אני הכי מחכה לפארק היורה 4 !!!! חייב להיות סרט חזק !
 
עונה...

סרט הדרמה של השנה: "הצעיף הצבעוני"
סרט הקומדיה של השנה: "שוטרים לוהטים" (קרב צמוד עם "בחורה זהב") סרט המתח\אקשן של השנה: "עדות שבורה" סרט המדע בדיוני\מוזיקלי\אחר של השנה: "המבוך של פאן" סרט האנימציה של השנה: לא ראיתי הרבה מהשנה האחרונה ולכן אבחר במה שכן ראיתי... "רטטוי". סרט השנה שלכם: "המעיין"
("המבוך של פאן" היה ממש ממש קרוב) הסרט המאכזב של השנה שלכם: "מבול של צרות" - זבל כזה לא ראיתי הרבה זמן... הסרט המפתיע של השנה: "שוטרים לוהטים", באמת שלא ציפיתי לסרט משהו ובסוף קיבלתי סרט מהנה, כיפי ומעולה. שחקן השנה: הממ... יו ג'קמן. לעולם לא היה מגיע לזה בלי "המעיין". אם לרוברט דאוני ג'וניור היה תפקיד גדול יותר ב"זודיאק" או לפחות עוד סרט שווה בכיכובו, הוא היה נבחר... שחקנית השנה: איוואנה בקיירו (אופליה ב"המבוך של פאן") במאי השנה: וואו, שלושה במאים מוערכים מתמודדים חזק על התואר: דארן ארונופסקי VS דייויד פינצ'ר VS גיירמו דל טורו. הממ... ניתן את זה לדל טורו השנה. רק לציין שאני מחשיב את "המעיין ו"המבוך של פאן" לסרטים מהשנה כי הם יצאו בארץ באמצע 2007.
 

black scar1

New member
...

ראיתי השנה כמות בזיונית של סרטים, אז התשובות כניראה לא יספקו נאמנה את הדעה שלי, אבל נו שיהיה סרט הדרמה של השנה: היוקרה סרט הקומדיה של השנה: לא ראיתי קומדיות סרט המתח\אקשן של השנה:בבל/ בופור. למרות שהם לא בדיוק סרטי אקשן סרט הדוקומנטרי של השנה: סרט המדע בדיוני\מוזיקלי\אחר של השנה: סרט האנימציה של השנה:לא ראיתי אנימציה השנה סרט השנה שלכם: בבל הסרט המאכזב של השנה שלכם: לירות כדי להרוג. מה ההתלהבות מהסרט הזה? הוא חביב והכל אבל להכתיר אותו כטרנטינו הבא? נו באמת.. הסרט המפתיע של השנה:אני חושבת שבבל מאוד הפתיע אותי שחקן השנה: ששון גבאי - ביקור התזמורת שחקנית השנה:השחקנית ששיחקה את האומנת בבבל, אין לי מושג איך קוראים לה במאי השנה: קריסטופר נולאן על היוקרה או הצמד הזה על בבל ולסיום- לאיזה סרטים ואירועים בקולנוע אתם מחכים ב-2008? סוויני טוד, הסרט הקרוב של גונדרי, והסרט הקרוב של האחים כהן
 

Deosette

New member
מתייחסת לסרטים שראיתי השנה

סרט הדרמה של השנה: אנחת הזעמן השחור סרט הקומדיה של השנה: אין לי מושג סרט המתח\אקשן של השנה: זודיאק סרט הדוקומנטרי של השנה: יולקי פאלקי סרט המדע בדיוני\מוזיקלי\אחר של השנה: שמש של דני בויל סרט האנימציה של השנה: שרק 3 (לא מעניין אותי מה אתם אומרים הוא בטוח יותר טוב מרטטוי!) סרט השנה שלכם: חסין מוות הסרט המאכזב של השנה שלכם: רטטוי הסרט המפתיע של השנה: חיים של אחרים שחקן השנה: בארי פפר שחקנית השנה: כריסטינה ריצ'י במאי השנה: הבמאי של חיים של אחרים ולסיום- לאיזה סרטים ואירועים בקולנוע אתם מחכים ב-2008? מחכה בקוצר רוח לחדש של האחים כהן NO COUNTRY FOR OLDMAN
 

kraz11

New member
הסיכום

סרט הדרמה של השנה: היוקרה סרט הקומדיה של השנה: חרמן על הזמן למרות הסוף החלש סרט המתח\אקשן של השנה: חסין מוות כמובן למרות שאין בו הרבה אקשן וגם לא בדיוק מתח אבל הוא נראה לי נכנס לקטוגוריה הזאת סרט השנה שלכם: חסין מוות כמובן הסרט המאכזב של השנה שלכם: לירות כדי להרוג - גיבוב של שטויות , אמור היה להיות סרט מגניב אבל לדעתי הבמאי צריך לשאול את גיא ריצ'י או לוק בסון איך עושים סרט אקשן מגניב. הסרט המפתיע של השנה: בוראט שחקן השנה: קורט ראסל על חסין מוות שחקנית השנה: אממ סקרלט יוהנסון במאי השנה: טרנטינו לאיזה סרטים ואירועים בקולנוע אתם מחכים ב-2008? ארץ קשוחה , יהיה דם , הסרט החדש של סידני לומה , הסרט של בן אפלק, סין סיטי 2 באטמן החדש
 

kraz11

New member
אה שכחתי

קטגוריית מדע בדיוני\פנטזיה: המבוך של פאן -סרט מושלם, מתמודד חזק גם על סרט השנה אבל חסין מוות אהבתי קצת יותר
 

** רוזבד

New member
שלי

סרט הדרמה של השנה: לא זוכר סרט הקומדיה של השנה: "סופרבאד" - לא ראיתי הרבה קומדיות השנה, אבל זה סרט שקרע אותי מצחוק סרט המתח\אקשן של השנה: "זהות אבודה" - מתח כמו שצריך, אחלה אקשן סרט הדוקומנטרי של השנה: לא ראיתי השנה סרט המדע בדיוני\מוזיקלי\אחר של השנה: "רובוטריקים" - סרט פשוט מהנה סרט האנימציה של השנה: "משפחת סימפסון" - אין מילים, פשוט טוב סרט השנה שלכם: "רטטוי" - ללא כל ספק, אחד הכי טובים שראיתי השנה, ובהחלט מקווה שיזכה באוסקר הסרט המאכזב של השנה שלכם: "אל תגלה" - סרט פשוט משעמם רצח הסרט המפתיע של השנה: "300" - התגלה כסרט טוב, סוחף, ובהחלט עשוי טוב שחקן השנה: ג'וני דפ שחקנית השנה: במאי השנה: מייקל ביי ולסיום- לאיזה סרטים ואירועים בקולנוע אתם מחכים ב-2008? "סוויני טוד", "וולי", "עיר החטאים 2"
 

ניר4819

New member
יאללה עונה...

סרט הדרמה של השנה: 3:10 ליומה. הקומדיה של השנה: Knocked up (אתם תקראו לו בתרגום העברי המזעזע). סרט המתח של השנה: זודיאק הסרט הדקומנטרי של השנה: לא ראיתי שום דקומנטרי השנה, סורי. סרט המד"ב/מוזיקלי/אחר של השנה: המבוך של פאן ו-מצפן הזהב סרט האנימציה של השנה: משפחת סימפסון סרט השנה שלי: אני מתלבט בין 3:10 ליומה לבין המבוך של פאן. שניהם מעולים. הסרט המאכזב של השנה: הארי פוטר ומסדר עוף החול. משעמם וחלש. הסרט המפתיע של השנה: Knocked up. לא ציפיתי להנות ממנו כל כך. אחת מהקומדיות הרומנטיות המקסימות שראיתי אי פעם. שחקן השנה: אני מתלבט בין כריסטאין בייל לבין ראסל קרואו על 3:10 ליומה. שניהם מצויינים פה. שחקנית השנה: לא הייתה מישהי שתפסה את תשומת לבי. במאי השנה: האיש שביים את 3:10 ליומה. מערבון פשוט מושלם, מהטובים שראיתי. לאיזה סרטים אני מחכה ב-2008? הרבה... הרבה מאד... קודם כל, סרטם החדש של האחים כהן, שמהטריילר שלו נראה מגניב ביותר! סוויני טוד, שגם מהטריילר שלו אני מתלהב.
 

AeroTom

New member
ל- James Mangold (הבמאי של "יומה") בהחלט מגיע

כבוד. לא רק על הסרט הזה (שהיה בכלל לא רע מבחינתי, אבל לא הלהיב מאוד), אלא מאוד על הסרט שלפני זה - "הולך בדרכי" (ואני שומר לו גם חסד נעורים על "נערה בהפרעה" שהוא לדעתי מהעיבודים היותר מוצלחים שהיה אפשר לעשות לספר כלשהוא).
 

AeroTom

New member
על "הולך בדרכי" בטח שמעת

הסרט על ג'וני קאש עם חואקין פיניקס וריס ווית'רספון. מאוד אהבתי אותו. "נערה בהפרעה" הוא עוד סרט שמבוסס על מציאות, על סוזנה קייסן שכתבה את הספר העונה לאותו השם (בכלליות מדבר על הכניסה שלה לבית חולים פסיכיאטרי והחוויות שצברה שם עם האנשים במקום).
 

ניר4819

New member
הדבר שהכי אהבתי ביומה

ושבגללו הוא סרט השנה שלי, זו סצינת הסיום שלו. אחת מהסצינות הקולנועיות המרגשות, הנוגעות ללב והיפהפיות שראיתי, לא רק השנה אלא בכלל. עמדו לי דמעות בעיניים בסצינה הזו, וזה לא משהו שקורה לי הרבה בסרטים. זאת, כמובן, מעבר לתסריט הנהדר ולליהוק המצויין בתפקידים הראשיים.
 

AeroTom

New member
האמת אצלי טיפה ההפך

נהנתי מאוד מכל הסרט, אבל דווקא הסוף מעט איכזב אותי. כלומר, התסריט הכתוב ומה שקורה. לא הדרך בה זה מבוצע שאני מסכים שהיא די נוגעת ויפה. ציפיתי לסוף קצת אחר, אולי מקורי יותר. אבל זו רק דעה שלי...בגדול הסרט בהחלט עושה את זה. לא זוכר כמה שנים עברו מאז שנהנתי ככה מסרט שנחשב כמערבון.
 
למעלה